تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819806094




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانش آشتیانی سوابق علمی خوبی در کارنامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: دانش آشتیانی سوابق علمی خوبی در کارنامه دارد تهران- ایرنا- عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، به برخی از سوابق کاری وزیر جدیدپیشنهادی وزارت علوم برای گرفتن رای اعتماد اشاره کردو گفت: دانش آشتیانی سوابق علمی و تجربیات خوبی در کارنامه گذشته خود دارد.


قاسم احمدی لاشکی روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار فرهنگی ایرنا،به موضوع معرفی افراد مختلف برای رای اعتماد مجلس شورای اسلامی از سوی دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: فردی را می خواهیم در مسند وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار گیرد که علاوه بر توانایی در مدیریت؛ دانشگاهی فکر کند.
به گفته وی، همچنین وزیر علوم باید در تولید علم که امروز منحنی آن رو به رشد است تلاش مضاعف در جهت افزایش آن در همه عرصه ها داشته باشد؛ نه اینکه از آن کاسته شود.

** نظام خط قرمز وزیر علوم باشد
نماینده مردم نوشهر و چالوس تصریح کرد: وزیر علوم باید شخصی باشد که نظام خط قرمز او و موضوع ولایت فقیه برایش مهم تلقی شود و همراهی دولت را خیلی جدی بگیرد.
احمدی لاشکی این را هم گفت که وزیر علوم باید فردی باشد که تعامل بین دولت و مجلس شورای اسلامی را همواره در کار ثابت کند.
به گفته وی، اگر قرار است فردی برای وزارتخانه ای جهت دریافت رای اعتماد به مجلس معرفی شود، بهتر است که قبل آن کمیسیون مرتبط اطلاع یافته و پس از تعامل و رایزنی ها فرد معرفی شود؛ چراکه این باعث دریافت رای اعتماد بالا از مجلس شورای اسلامی خواهد شد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری کرد که با حضور مسئولان کشور در مجلس، ارتباط مسئولان با نمایندگان مجلس بیشتر شود و در نهایت شاهد وحدت بیشتر بین مسئولان باشیم.

** کارنامه علمی دانش آشتیانی پربربار است
احمدی لاشکی در ادامه درباره بررسی کارنامه دانش آشتیانی وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری برای دریافت رای اعتماد از مجلس، گفت: من کارنامه او را بررسی و مطالعه کرده ام؛ سوابق علمی و فعالیت وی در دانشگاه های مختلف امتیاز خوبی محسوب می شود.
نماینده نوشهر و چالوس خاطرنشان کرد: دانش آشتیانی علاوه بر ارائه کارنامه کاری و سوابق علمی و اعلام برنامه های خود به مجلس شورای اسلامی نیاز است که در ایام باقی مانده تا روز جلسه علنی رای اعتماد، با نمایندگان و فراکسیون ها، کمیسیون ها و مجامع استانی هم نشست هایی را داشته باشد.
فخرالدین احمدی دانش آشتیانی، سه شنبه گذشته توسط حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری به عنوان وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری معرفی شد.
فراهنگ**1355**1027


24/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن