تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820239873




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در 6 ماهه اول امسال 318 مورد اسيدپاشي روي اموال و افراد داشتيم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: در 6 ماهه اول امسال 318 مورد اسيدپاشي روي اموال و افراد داشتيم
فرمانده ناجا با بيان اينكه متهم حادثه اسيدپاشي اصفهان بازداشت نشده‌ است، گفت: در نيمه نخست امسال 318 مورد اسيدپاشي روي افراد و اموال داشته‌ايم كه بيشتر مجرمان دستگير شده‌اند.


به گزارش خبرنگار ما، سردار اسماعيل احمدي‌مقدم در حاشيه همايش پليس و ارتقاي سلامت اداري در جمع خبرنگاران حاضر شد و با بيان اينكه بسياري از حوادث اسيدپاشي‌ از روي كينه و حسادت اتفاق مي‌افتد، ادامه داد: همه اين اسيدپاشي‌ها روي افراد نيست بلكه اسيدپاشي‌ها گاهي روي خودرو و اموال انجام مي‌شود كه همه آنها خطرناك نيستند و گاهي با جوهرنمك روي افراد ريخته مي‌شود.  وي درباره عدم انتشار عكس متهم اسيدپاشي گفت: دستور انتشار عكس متهم بايد از سوي قاضي صادر شود و شايد هنوز اين عكس به واقعيت نزديك نيست كه دستور انتشار آن صادر نشده است.

 درباره جشن افغان‌ها روز سوم عزاي امام حسين (ع)
سردار احمدي‌مقدم همچنين درباره جشن افغان‌ها، سه روز بعد از عاشورا در جنوب تهران گفت: جشن افغان‌ها جشن نامزدي بوده و آنها به گمان خودشان اين جشن را سه روز بعد از عاشورا برگزار كردند كه مشكلي پيش نيايد اما شركت‌كنندگان در اين جشن دستگير شدند. در ميان اتباع افغان بسياري به صورت غيرمجاز وارد كشور شده بودند كه از كشور اخراج مي‌شوند.

  ادامه اجراي طرح امنيت اجتماعي
به گفته سردار احمدي‌مقدم، اجراي طرح امنيت اجتماعي به قوت قبل ادامه دارد و با رصد جرائم و ناهنجاري‌ها برخورد مي‌كنيم و اين برخورد ربطي به زمستان و تابستان ندارد.
  درباره تخلفات كاركنان ناجا
سردار اسماعيل احمدي‌مقدم در ادامه با اشاره به اينكه تخلفات كاركنان ناجا در يك دوره ۱۰ ساله نصف شده است، گفت: طبق آمارها در سال 82، 4112 پرونده از كاركنان ناجا در كميسيون‌ها ثبت شده بود كه در همان سال 2600 نفر اخراج و از خدمت معاف شدند. اين آمار در سال 92 به 2100 نفر كاهش پيدا كرد كه بعد از رسيدگي، هزار نفر اخراج و معاف از خدمت شدند اما امسال تا كنون از 666 پرونده مورد بررسي قرار گرفته در مجموع 310 نفر اخراج و معاف از خدمت شدند البته ناگفته نماند كه كاهش اين آمار در صورتي است كه نيروهاي سازماني يك و نيم برابر افزايش داشته‌اند.

  اختياري كه رهبري به فرمانده ناجا تفويض كردند
فرمانده ناجا با بيان اينكه كميسيون تخلفات ما به روز هستند، افزود: يك روز حضرت آقا به من فرمودند شما كه اينقدر پيگيري مي‌كنيد چرا تخلفات كاركنان ناجا صفر نمي‌شود كه من مراحل را به ايشان توضيح دادم. فرمانده ناجا اضافه كرد: مقام معظم رهبري در آن ديدار اختياري را به بنده تفويض كردند كه البته من آن را به كس ديگري واگذار نكرده و خودم پيگير آن هستم. رهبري فرمودند اگر كسي اخراج شد در خفا اين را انجام ندهيد و به شكل علني آن را اعلام كنيد تا براي ديگران درس عبرت شود.  احمدي‌مقدم اضافه كرد: در همين راستا من هم سفارش كردم كه اگر كسي اخراج شد او را بياوريد و در صبحگاه لباس و درجه‌اش را بگيريد و اگر مأموري نيز به اعدام يا شلاق محكوم شد، حكمش را در همانجا اجرا كنيد البته خوشبختانه در ناجا مورد اعدام نداشتيم اما در سال‌هاي گذشته چند مورد شلاق بوده است كه آن را اجرا كرديم.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن