تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819423101




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در چهارمحال و بختياري تمرد به ماموران يک سال حبس براي متخلف در پي داشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ آبان ۱۳۹۳ (۱۲:۳ب.ظ)
در چهارمحال و بختياري تمرد به ماموران يک سال حبس براي متخلف در پي داشت يک نفر متخلف شکار غيرمجاز پرنده در شهرستان کوهرنگ بابت شکار غيرمجاز و تمرد به ماموران حين انجام وظيفه به پرداخت جزاي نقدي و تحمل يکسال حبس تعزيري محکوم شد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي حفاظت محيط زيست چهارمحال و بختياري، يک نفر متخلف شکار غيرمجاز پرنده در منطقه حفاظت شده قيصري توسط ماموران يگان حفاظت محيط زيست استان شناسايي و دستگير گرديد. مديرکل حفاظت محيط زيست استان در اين رابطه گفت: متخلف مذکور درحين انجام وظيفه نسبت به ماموران تمرد داشته و ماموران نيز اين امر را به مقام قضايي منعکس نموده اند. شهرام احمدي افزود: ماموران ضمن ضبط سلاح متخلف، يک قطعه پرنده از نوع کبک وحشي نيز از وي کشف نموده بودند. احمدي بيان داشت: اين متخلف بابت شکار غيرمجاز محکوم به پرداخت يک ميليون و هشتصد هزار ريال و بابت تمرد به ماموران حين انجام وظيفه محکوم به تحمل يک سال حبس تعزيري گرديد، ليکن قاضي باتوجه سن وي و عشايري بودنش در ميزان محکوميت وي تخفيف داد. احمدي ميزان محکوميت اين متخلف را در نهايت پرداخت جزاي نقدي و تحمل هفت ماه و پانزده روز حبس از سوي مقام قضايي اعلام نمود. وي تصريح کرد: اين متخلف مي بايست مبلغ 600 هزار ريال ضرر و زيان محيط زيست را نيز پرداخت نمايد.
منطقه حفاظت شده، يکي از مناطق چهارگانه حفاظت محيط زيست ايران مي باشد. سازمان حفاظت محيط زيست «منطقه حفاظت شده» را به شرح زير تعريف نموده است: به‌ محدوده‌اي‌ از منابع‌ طبيعي‌ کشور اعم‌ از جنگل‌ و مرتع‌ و دشت‌ و آب‌ و کوهستان‌ اطلاق‌ مي‌شود که‌ از لحاظ‌ ضرورت‌ حفظ‌ و تکثير نسل‌ جانوران‌ وحشي‌ يا حفظ‌ و يا احياء رستنيها و وضع‌ طبيعي‌ آن‌ داراي‌ اهميت‌ خاصي‌ بوده‌ و تحت‌ حفاظت‌ قرار مي‌گيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن