تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كم بخورد، سالم مى‏ماند و هر كس زياد بخورد تنش بيمار مى‏شود و قساوت قلب پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819211678




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظلی: دایی و مایلی کهن اجازه پا درمیانی نمی‌دهند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ظلی: دایی و مایلی کهن اجازه پا درمیانی نمی‌دهند
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: افرادی مثل دایی و مایلی کهن که امروز دستی بر آتش فوتبال دارند اگر جواب سلام ما را هم بدهند خیلی لطف کرده اند، چه برسد به این که در رفع اختلافاتشان پادرمیانی کنیم.
آفتاب: فرامرز ظلی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از شنیدن خبر زندانی شدن محمد مایلی کهن بدترین حس زندگی هفتاد ساله خود را تجربه کردم. اگرچه دیگر کسی با ما کاری ندارد اما به عنوان کسی که سال ها در فوتبال این کشور حضور داشته است از این مسئله زجر کشیدم.


وی در پاسخ به این سوال که به عنوان دبیر کمیته پیشکسوتان فدراسیون فوتبال قصد پادرمیانی در این قضیه را ندارید؟ گفت: بزرگوارانی که امروز دستی بر آتش فوتبال دارند ما را اصلا نمی شناسند و اگر جواب سلام ما را هم بدهند خیلی لطف کرده اند و ما سعی می کنیم در سلام کردن به آنها پیشی بگیریم.


دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: رسانه ها گاهی از ما پیرمردهای فوتبال ایران یاد می کنند اما این آقایان حتی به این اندازه هم به یاد ما نمی افتند و دیدن آنها هم برایمان غنیمت شده است.


وی اظهار داشت: همه اهالی فوتبال و رسانه ها باید به رفع این مشکل کمک کنند و اگر از دست من هم کاری برآید در خدمت هستم.


ظلی افزود : توزیع ناعادلانه پول، شهرت و بد اخلاقی باعث به وجود آمدن این بی اخلاقی ها در فوتبال ایران شده است. وقتی بزرگان چنین رفتارهایی دارند چه انتظاری از جوان ها داشته باشیم؟


وی گفت : از رسانه ها هم گلایه دارم و از آنها می خواهم آن قدر این افراد را بزرگ نکنند. برخی فوتبالیست های امروز به قدری تکبر دارند که نمی توانند خود را در آینه نگاه کنند.






تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن