تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات قدرت، انصاف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820059076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاهي به عملکرد 6 ماهه داروسازي اکسير


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ آبان ۱۳۹۳ (۱۱:۲۹ق.ظ)
نگاهي به عملکرد 6 ماهه داروسازي اکسير شرکت داروسازي اکسير در دوره 6 ماهه ابتداي سال مبلغ 818 ريال زيان به ازاي هر سهم کنار گذاشت.
به گزارش خبرگزاري موج، شرکت داروسازي اکسير پيش بيني سود هر سهم سال منتهي به 29 اسفند ماه 93 را در اسفند ماه 92 و فروردين ماه 93 به صورت حسابرسي شده،مبلغ 4594 ريال اعلام کرده بود و طي دوره 6 ماهه ابتداي سال مبلغ 818 ريال زيان به ازاي هر سهم کنار گذاشت.
اين شرکت دلايل تعديل پيش بيني هاي 93 را به شرح ذيل اعلام کرده است:
نظر به کاهش 40 درصدي فروش به دليل تغيير رويه شرکت براساس کشش بازار و هدفمند کردن فروش و جلوگيري از پرداخت هزينه هاي تبليغات و بازاريابي و همچنين برگشت از فروش، حجم سود به اين ميزان کاهش يافته است.
با توجه به پيش بيني اوليه شرکت ميني بر 18 درصدي افزايش هزينه هاي دستمزد و سربار و افزايش ابتداي سال دستمزد 25 درصدي و همچنين سربار بالاي 30 درصدي مابه التفاوت پيش بيني انجام شده باعث بالا رفتن بهاي تمام شده شده است.
عدم افزايش قيمت در محصولات اصلي و عمده شرکت و بالا رفتن هزينه هاي بسته بندي و همچنين افزايش 2 درصدي ماليات ارزش افزوده از 6 درصدي به 8 درصدي باعث کاهش سود ناخالص شده است.
افزايش هزينه هاي مالي ، عدم تحقق کاهش نرخ بهره هاي بانکي و عدم کاهش تسهيلات باعث افزايش هزينه هاي مالي و پايين آمدن سود قبل از کسر ماليات شده است.
شايان ذکر است همان گونه که در يادداشت توضيحي 2-32 صورتهاي مالي منعکس است در سال مالي مورد گزارش حدودا مبلغ 173 ميليارد ريال به نرخ ارز مرجع بابت مبلغ 8/10 ميليون ‌يورو بخشي از تعهدات اعتبارات اسنادي مدت دار گشايش شده در سنوات مالي قبل نزد بانک اقتصاد نوين از حسابهاي شرکت برداشت شده ليکن تا تاريخ اين گزارش وجوه ارزي مربوط از طريق بانک عامل به فروشنده پرداخت نشده است.
از آنجايي که مستنداتي مبني بر عدم ادعاي بانک در خصوص مابه‌التفاوت نرخ ارز مرجع با نرخ مبادله اي ارائه نشده است، لذا تعهدات شرکت از بابت آثار مالي ناشي از تسويه اعتبارات اسنادي مذکور از طريق بانک عامل در شرايط حاضر مشخص نبوده و منوط به توافقات نهايي با بانک در رابطه با نرخ قابل تخصيص براي تسويه اعتبارات ياد شده مي‌باشد.
همچنين، وصول مبلغ 9/17 ميليارد ريال طلب از سازمان بازرگاني استان تهران (مربوط به جايزه صادراتي سالهاي 1387 الي 1389) منوط به پذيرش پرداخت مبالغ مزبور توسط سازمان ياد شده است. "
"دلر" پيش بيني سود هر سهم سال مالي 92 را در نخستين مبلغ 1508 ريال و در آخرين پيش بيني مبلغ 2800 ريال اعلام کرده بود که بر اساس صورتهاي مالي حسابرسي نشده و حسابرسي شده مبلغ 2616 ريال محقق شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن