تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820502836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه هزار و 845 خانوار کشاورز در میامی سرشماری شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سه هزار و 845 خانوار کشاورز در میامی سرشماری شدند شاهرود - ایرنا - معاون فنی و آموزشی و اجرای طرح سرشماری کشاورزی میامی گفت: از آغاز طرح سرشماری کشاورزی تاکنون، سه هزار و 845 خانوار بهره بردار کشاورز در میامی سرشماری شدند.


"مهدی ترابی فرد" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این سرشماری برای نخستین بار بدون کاغذ و اطلاعات کسب شده روزانه به صورت برخط به ستاد سرشماری استان سمنان و کشور ارسال شد.
وی خاطرنشان کرد: در این طرح هشت نیروی اصلی و یک نیروی ذخیره، کار آمارگیری شهرستان میامی را بر عهده دارند که با توجه به کمبود امکانات از جمله وسیله نقلیه، پیشرفت فیزیکی خوبی انجام شده است.
ترابی فرد تصریح کرد: آمارگیری شهر میامی به اتمام رسیده است و یک هزار و 305 خانوار و 167 بهره بردار کشاورزی در محدوده شهر میامی به ثبت رسیده است.
معاون فنی و آموزشی و اجرای طرح سرشماری کشاورزی شهرستان میامی افزود: مکانهای فهرست شده 18 هزار و 411 مکان و خانوار فهرست شده شش هزار و 896 خانوار است.
وی با قدردانی از همکاری خوب بهره برداران گفت: تاکنون 419 خانوار در محل حضور نداشته اند که این افراد می توانند با مراجعه به ستاد یا تماس با شماره تلفن32624163نسبت به ارائه آمار بهره برداری خود اقدام کنند.
ترابی فرد یادآور شد: سه هزار و 845 خانوار بهره بردار کشاورزی تاکنون آمارگیری شده است و تعداد پرسشنامه بهره بردار سه هزار و 791 خانوار توزیع شده است.
وی تصریح کرد: بهره بردار غیرساکن تا امروز 362 خانوار است و 48 پرسشنامه آبادی تا روز شنبع در شهرستان میامی تکمیل شده است.
معاون فنی و آموزشی و اجرای طرح سرشماری کشاورزی شهرستان میامی گفت: شرکت های رسمی سه شرکت ثبت شده که دارای پروانه بهره برداری هستند.
وی تاکید کرد: میانگین آمارگیری روزانه هر مامور در استان سمنان 15 فرم بهره برداری و در کشور 17 فرم بهره برداری و در شهرستان میامی هر مامور به صورت میانگین 18 پرسشنامه بهره برداری تنظیم و تکمیل شده است.
وی افزود: حدود 75 تا 80 درصد آمارگیری انجام شده است و با توجه به تراکم جمعیت و میزان بهره بردار از این نظر در استان سمنان در مقام نخست هستیم.
ترابی فرد گفت: تمامی بهره برداران کشاورزی اعم از ساکن و غیرساکن و شرکت های رسمی و حقوقی زیر نظر این طرح سرشماری قرار می گیرند.
سرشماری عمومی کشاورزی که از پنجم آبان آغاز شده تا هجدهم آبان در کشور ادامه دارد.ک/3
7265/599


17/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن