تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819776327




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرجعیت بیدار، کمر آمریکا را در عراق شکست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه کوهدشت : مرجعیت بیدار، کمر آمریکا را در عراق شکست خرم آباد - ایرنا - امام جمعه کوهدشت گفت: وجود مرجعیت بیداردر عراق موجب شد تا کمر آمریکا در این کشور بشکند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین " ابراهیم طهماسبی" در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان کوهدشت افزود: داعش زاییده قدرتهای بزرگ است و این سرویسهای جاسوسی آمریکا، اسراییل و انگلیس بود که داعش را برای ایجاد فتنه و برادر کشی میان شیعه و سنی بوجود آورد.
وی با اشاره به شکست های گروههای تکفیری در عراق گفت: این روحانیت متعهد و مرجعیت مقتدر و بیدار بود که با یک فتوا توانست 3 میلیون نفر را در عراق به صحنه آورده و کمر داعش و آمریکا را بشکند.
حجت الاسلام والمسلمین "طهماسبی " با اشاره به نهضت عاشورا ، از آن به عنوان یک فرهنگ نام برد که باید از آن عبرت گرفت.
امام جمعه کوهدشت سپس از وجود خط و جریان مسلط نفاق، دنیا طلبی خواص و جهالت عوام به عنوان عوامل مهم به شهادت رساندن امام حسین (ع) و یاران با وفایش توسط کفر یزیدیان نام برد و گفت: اکنون هم اسلام و قرآن نیازمند هوشیاری در برابر خط و جریان نفاق است.
وی در بخش دیگری از سخنانش با تشکر از هیئتهای عزاداری شهرستان ،از آنها به خاطر عزاداری منظم و با شکوهشان در دهه اول محرم بویژه تاسوعا و عاشورای حسینی تقدیر کرد.
7271


16/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن