تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820319830




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نهضت عاشوار منشاء و تقویت کننده روحیه استکبارستیزی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: نهضت عاشوار منشاء و تقویت کننده روحیه استکبارستیزی است ارومیه - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: ظلم و ستم هایی که علیه مسلمانان و اهل بیت (ع) می شد باعث شد تا نهضت عاشورا با هدف استکبارستیزی شکل گرفته و این روحیه را در مسلمانان تقویت کند.


حجت الاسلام عبدالرحیم نیساری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ملت ایران در انقلاب اسلامی و در تمامی حرکات استکبارستیزانه خود از نهضت عاشورا الهام گرفته اند.
وی با اشاره به اهداف قیام عاشورا اظهار کرد: فلسفه قیام امام حسین (ع) ایستادگی در برابر استکبار و سردادن شعار برعلیه ظلم و ستم و حفاظت از فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود.
حجت الاسلام نیساری ادامه داد: نهضت عظیم عاشورا این پیام را برای مسلمانان داشت که مبارزه با ظلم و جور و استکبار مبارزه ای بی حد و مرز است و تا استقرار اسلام در تمام جهان ادامه دارد.
وی گفت: هم اکنون هر چند تهدیدها و اقداماتی تروریستی در عراق و عتبات وجود دارد ولی امسال ما شاهد هستیم که روز عاشورا مردم حضور پر رنگ تری در عزاداری ها دارند و این بیانگر ارادت آنان به اهل بیت (ع) است.
وی با اشاره به بصیرت دانش آموزان در این دوران و در مقابله با هجمه های استکبار گفت: تبعید امام (ره)، تسخیر لانه جاسوسی و شهادت تعدادی دانش آموز و دانشجو در این روز بیانگر نقش مهم آنان در اتفاقات و سرنوشت کشور است.
حجت الاسلام نیساری ادامه داد: حضور پر شور دانش آموزان در مراسم عزاداری ایام محرم و به ویژه تاسوعا و عاشورا در استان بیانگر این است که دانش آموزان ما بعد از گذشت 36 سال از وقایع دوران انقلاب هنوز هم با تاسی از نهضت عاشورا در برابر ظلم و ستم و استکبار ایستاده اند.
وی گفت: امسال به خاطر تقارن عاشورای حسینی با روز 13 آبان ماه، تجمع در تقاطع خیابان سرداران و امام ارومیه انجام می شود و دانش آموزان شعارهای استکبار ستیزانه خود را سر می دهند.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی افزود: قرائت قطعنامه و سخنرانی نیز در حسینه ثارالله ارومیه به همراه اقامه نماز ظهر عاشورا برگزار می شود.
13 آبان که با عنوان روز دانش آموز در کشور نام گرفته است سالروز تسخیر لانه جاسوسی در ایران به وسیله دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام (ره) است که همه ساله در ایران اسلامی دانش آموزان با برگزاری راهپیمایی این روز را گرامی می دارند.
7125/581


13/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن