تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان، در روز قيامت، قدم از قدم برنمى‏دارد، مگر آن كه از چهار چيز پرسيده مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819247833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورپشتی: جوان‌گرایی بالای 23 سال ندیده‌ایم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
ورپشتی: جوان‌گرایی بالای 23 سال ندیده‌ایم
رکاب‌زن سرعتی تیم پیشگامان کویر یزد گفت: هدف فدراسیون جوان‌گرایی در اردوهای تیم ملی است، اما نمی‌دانم چرا بالای 23 سال را در اردو دعوت می‌کنند.


حسنعلی ورپشتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص حکم تعلیق فدراسیون و حاشیه‌های لیگ و دعوت نشدن در اردوی آمادگی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت:

فدراسیون طی نشستی که در کمیته فنی داشت، تصمیم گرفت که من و بچه‌ها دیگر به دلیل اعتراض تا مدتی از هرگونه فعالیت تعلیق باشیم و در اردوهای تیم ملی هم شرکت نکنیم و هدف خود ما نیز این بود که تا شرایط این گونه است در اردوهای تیم ملی شرکت نکنیم.

وی در ادامه افزود: هدف فدراسیون در این مرحله از اردو بعد از بازی‌های آسیایی جوان‌گرایی است اما نمی‌دانم چرا اکثر نفرات دعوت شده بالای 23 سال هستند، به هر حال در این برهه از زمان ما حرفی نمی‌توانیم بزنیم و فدراسیون نیز این گونه صلاح دیده است که ما در اردوها نباشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ابوحیدری، سرمربی تازه منصوب شده پیست به رکاب‌زنان کمکی خواهد کرد یا خیر، تصریح کرد: تاکنون با وی برخورد نزدیک نداشته‌ام و آشنایی کاملی با سطح فنی او ندارم، اما کسی که به عنوان مربی انتخاب می‌شود در حین مسابقه و پیشرفت رکاب‌زنان می‌توان در خصوص عملکردش نظر داد. در کل امیدوار هستم که بتواند خوب ظاهر شود و به رکاب‌زنان کمک کند.

ورپشتی در ارتباط با این مسئله که آیا به حکم تعلیق‌شان اعتراضی کرده‌اند یا خیر بیان کرد:‌ در فدراسیون ما کسی را نداریم که بخواهیم اعتراضات خود را به آن‌ها ببریم، زیرا داور، مربی و کمیته فنی همه تحت حمایت جدی فدراسیون هستند، وقتی من را تنها به دلیل مسابقه نکردن تعلیق می‌کنند، یعنی من حتی حق اعتراض هم نخواهم داشت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر ببینم که تشکیل کمیته فنی طول کشیده است و تکلیف‌مان مشخص نیست، اعتراض خواهم کرد، زیرا باید خود را برای مرحله بعدی لیگ آماده کنیم تا حداقل بتوانیم در آن جا یک نتیجه خوب را کسب کنیم.

رکاب‌زنان سرعتی کشورمان در ارتباط با نحوه برگزاری مسابقات لیگ اظهار کرد:‌ فدراسیون در خصوص برنامه‌ریزی برگزاری مسابقات بسیار ضعیف کار کرده است و هرچند وقت یک بار بدون آن که نظر باشگاه‌ها را بخواهد و هر موقعی که خود صلاح ببیند لیگ برگزار می‌کند، اما این مسئله سبب افت رکاب‌زنان می‌شود، زیرا یک دوچرخه‌سوار وقتی می‌تواند یک ورزشکار حرفه‌ای باشد که همیشه در شرایط مسابقه باشد و اگر من ببینم که وضعیت همین‌گونه باشد دیگر رکاب نخواهم زد.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن