تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803371603




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون وزیر: قانون مطبوعات اصلاح می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
معاون وزیر: قانون مطبوعات اصلاح می‌شود




معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تا یک ماه آینده با تهیه و تدوین نظام جامع رسانه‌ای قانون جدید مطبوعات اصلاح شده و با تصویب مجلس شاهد اجرای قانون جدید هستیم.





خبرگزاری فارس: علی‌اصغر کاراندیش عصر امروز در نشست با استاندار اردبیل گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه‌های خوبی را در حمایت از استان‌ها و شهرستان‌ها در برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های متعدد فرهنگی و هنری دارد که سعی و تلاش‌مان بر این است تا با حمایت از این حوزه بتوانیم اصحاب فرهنگ و هنر را مورد حمایت جدی قرار دهیم.

وی از فعال شدن دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور و استان‌ها خبر داد و اظهار کرد: اعتبار خوبی در این حوزه پیش‌بینی شده که امیدواریم صرف کارهای تحقیقاتی، پژوهشی و فعالیت‌های زیربنایی در دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به گستردگی فعالیت‌های قرآنی اشاره کرد و ادامه داد: بیش از 40 میلیارد تومان اعتبار در این حوزه پیش‌بینی شده تا بتوانیم کارهای تحقیقاتی نظیر تهیه فیلم و برگزاری جلسات ترویج فرهنگ قرآن را که مورد تصویب قرار گرفته اجرایی کرده و عملیاتی کنیم.

کاراندیش با یادآوری اینکه قانون جدید مطبوعات در قالب نظام جامع رسانه‌ای در دولت تا یک ماه آینده تدوین نهایی شده و برای تصویب به مجلس ارسال می‌شود، افزود: در قانون جدید نظام رسانه‌ای کشور مزیت‌های خوبی برای اصحاب رسانه پیش‌بینی شده است.

وی از شفاف شدن پرداخت یارانه به مطبوعات و نشریات خبر داد و عنوان کرد: ما پرداختی‌های‌مان را در قالب سایت اطلاع‌رسانی می‌کنیم تا میزان پرداختی‌های ما روشن باشد و در این زمینه نیز سعی داریم با عدالت بیشتر رفتار کرده و اقدامات‌مان را به انجام برسانیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد بیمه خبرنگاران نیز گفت: بیمه خبرنگاران از این به بعد از طریق نشریات و رسانه‌ها اعمال می‌شود و فرهنگ و ارشاد تنها کار حمایتی را با پرداخت یارانه برای بیمه انجام می‌دهد و در این زمینه از فعالان حوزه مطبوعات که صرفا در این حوزه فعال هستند،‌ حمایت جدی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: ما در قالب ستاد برنامه‌ریزی با توجه به کمبود اعتبارات وزارت ارشاد در تلاش هستیم تا با همکاری خود استان‌ها زمینه مساعدی را برای حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر انجام دهیم تا این افراد با ارزش و گاه گمنام که آثاری را تولید کرده و در مناطق دورافتاده در شهرها و حتی روستاها نیازمند حمایت هستند، بتوانیم از حمایت‌های مادی و معنوی بهره‌مند کنیم.

کاراندیش گفت: وزارت ارشاد برنامه‌ای را در حال تدوین نهایی دارد تا بتواند نسبت به چاپ، توزیع و خرید آثار فرهنگی و هنری حمایت‌های لازم را از هنرمندان انجام داده و از افراد با سن و سال بالا و به احتمال زیاد بیمار و ناتوان در این حوزه بتواند حمایت جدی را انجام دهد.







تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن