تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819552995




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كلاهبرداري با جعل فاكتورهاي فروش گوجه فرنگي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ آبان ۱۳۹۳ (۲۰:۲ب.ظ)
كلاهبرداري با جعل فاكتورهاي فروش گوجه فرنگي زن و مردي شياد كه با صدور فاكتورهاي جعلي خريد گوجه فرنگي 12 ميليارد ريال كلاهبرداري كرده بودند شناسايي و دستگير شدند.
به گزارش خبرگزاري موج، رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي در تشريح اين خبر گفت: نماينده حقوقي يك شركت توليد رب گوجه فرنگي در مشهد با ارائه مرجوعه اي قضائي به پليس آگاهي مراجعه و اظهار داشت: خانمي كه در شركت موكل وي از سال 1390 به عنوان مدير مالي و اداري مشغول به فعاليت بوده، با صدور قبض و فاكتورهاي جعلي مربوط به باسكول و خريد محصول گوجه فرنگي اقدام به كلاهبرداري از آن شركت كرده است.
سرهنگ بيدمشكي افزود: با توجه به اهميت موضوع اكيپي از كارآگاهان اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري، بررسي موضوع را در دستور كار خود قرار داده و با بررسي فني و كارشناسانه پرونده موفق به كشف چندين فاكتور جعلي شدند كه در اين خصوص متهم موردنظر به منظور تحقيقات بيشتر به پليس آگاهي احضار شد.
در بازجويي هاي بعمل آمده متهم منكر هرگونه جعل و كلاهبرداري شد كه در اين خصوص كارآگاهان با ارائه اسناد و مدارك بدست آمده از بررسي پرونده هاي آن شركت، راه هرگونه انكار را براي متهم سلب كردند و نهايتا او به جرم خود اعتراف كرد و اظهار داشت: در فصل خريد گوجه فرنگي براي شركت با صدور قبض و فاكتورهاي جعلي مربوط به باسكول و خريد محصول گوجه فرنگي، فردي به نام محمود را به عنوان فروشنده محصول معرفي و سپس نام وي را در ليست طلبكاران شركت منظور مي كردم و پس از صدور چك شركت بنام وي، وجه نقد را به حساب نامبرده واريز و سپس اقدام به جابجايي پول به حساب هاي خود و ساير اعضاي خانواده ام مي كردم.
رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي با اعلام اينكه پس از اعترافات متهم، هم دست وي نيز دستگير شد بيان داشت: ارزش ريالي اين كلاهبرداري بيش از يك ميليارد و 200 ميليون تومان برآورد شده است كه در اين خصوص هر دو متهم با تشكيل پرونده تكميلي به دادگاه معرفي و بنا به حكم مقام قضائي متهمان روانه زندان شدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن