تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820460719




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در کشور ما فکر و سرمايه وجود دارد ولي برنامه کمتر است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ آبان ۱۳۹۳ (۱۷:۱۷ب.ظ)
احمدي عنوان کرد: در کشور ما فکر و سرمايه وجود دارد ولي برنامه کمتر است در کشور ما فکر و سرمايه وجود دارد ولي برنامه کمتر است و اگر با يک برنامه ريزي مدون و منسجم همه دستگاه هاي اجرايي با هم همکاري کننده بازده خوبي در پي خواهد داشت و ايران سريعتر قادر خواهد بود به يک کشور توسعه يافته تبديل شود.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد احمدي گفت: در کشور ما فکر و سرمايه وجود دارد ولي برنامه کمتر است و اگر با يک برنامه ريزي مدون و منسجم همه دستگاه هاي اجرايي با هم همکاري کننده بازده خوبي در پي خواهد داشت و ايران سريعتر قادر خواهد بود به يک کشور توسعه يافته تبديل شود.
استاندار فارس با تاکيد بر اينکه پراکنده کاري در اين امر موجب روند نزولي بازده کار از نظر اقتصادي مي شود، گفت: ما عادت کرده ايم که بخواهيم هر کاري فقط به اسم خود ما نمود داشته باشد در صورتي که بايد با همکاري پيش رفت.
وي ادامه داد: در روستاهاي ما ظرفيت وجود دارد ولي به فکر، تجربه و کار نياز است که نياز به همکاري دارد.
احمدي يادآور شد: ما با هدف "توسعه همه جانبه، پايدار و متوازن" وارد استان فارس شده ايم که بتوانيم از تمام نظرهاي سياسي، اقتصادي، اجتماعي و ... مناطق محروم را با نقاطي که پيشرفت دارند همسطح کنيم.
وي گفت: مي توانيم در بعد اقتصادي به اثبات برسانيم که زير بار ذلت بيگانگان نمي رويم و مي توانيم با توانمند سازي روستاها قطع نياز و چشم داشت از بيگانگان را داشته باشيم.
استاندار فارس با بيان اينکه طي اين سالها توسعه و رشد اقتصادي از جمله مباحث مطرح کشور هستند، اظهار داشت: توسعه زيرساختهايي نظير راه آهن، تکنولوژي و... مي تواند زمينه ساز رشد اقتصادي باشد و اگر اين موارد نباشند رشد اقتصادي مفهومي نخواهد داشت.
احمدي با بيان اينکه چه در قبل از انقلاب و چه در بعد از انقلاب کشور در امور روستاها دچار افراط و تفريط شده، گفت: قبل از انقلاب، انقلاب سفيد شاه اقتصاد روستاها را نابود کرد و بعد از انقلاب نيز شروع به واگذاري زمين ها کرديم.
وي با بيان اينکه بايد بتوانيم روستاها را از حالت کشاورزي و دامداري خارج کنيم، گفت: امروز اگر بخواهيم براي توسعه واحدي توليدي ايجاد کنيم، زمين در اختيار نداريم و مجبور هستيم باغ شهر خريداري کنيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن