تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812877447




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حامد لک: کي‌روش آمد انگيزه‌ام بيشتر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: حامد لک: کي‌روش آمد انگيزه‌ام بيشتر شد
حامد لک مقابل سايپا و در ضربات پنالتي درخشيد تا تراکتورسازي به مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي صعود کند.

لک درباره این بازی به خبرنگار "ورزش سه" می گوید:« بازی حساسی بود. می توانستیم در جریان بازی برنده باشیم اما انگار قسمت بود که بازی به ضربات پنالتی بکشد و ما در ضیافت پنالتی ها سایپا را ببریم»

لک در مورد مهار دو پنالتی بازیکنان سایپا می گوید:« در طول هفته تمرین کرده بودیم تا اگر بازی به پنالتی کشیده شد برنامه داشته باشیم. هم من به عنوان دروازه بان برای مهار پنالتی ها تمرین اختصاصی انجام دادم و هم بازیکنان تیم. بنده خدا محمد ایران پوریان هم در طول هفته تمام پنالتی هایش را گل کرده بود اما در این بازی پنالتی خود را از دست داد. البته خوشحالم که تراکتورسازی به مرحله بعد صعود کرد. حالا هم نمی خواهم مثل بقیه من من کنم. همه بازیکنان زحمت کشیدند تا ما این بازی را ببریم و صعود کنیم»

به نظر می رسد حضور کارلوس کی روش در ورزشگاه به لک انگیزه داده. او این موضوع را تایید می کند:« اوائل بازی بود که از عکس العمل تماشاگران فهمیدم کروش به ورزشگاه آمده. به همین خاطر انگیزه گرفتم. خوشحالم که این بازی را تراکتورسازی در حضور کی روش برد. امیدوارم بار دیگر به تیم ملی دعوت شوم و بتوانم نظر کی روش را جلب کنم. »


حامد لکتراکتورسازي تبريزليگ برتر



ديدگاه کاربران


?? دقيقه قبل اشتراک گذاري


نام شما:
پست الکترونيک:
ديدگاه شما:
ثبت ديدگاه شما




1393/08/04 18:39  تعداد بازدید: 337





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن