تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804305792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حجت‌الاسلام آل‌هاشم: آمران به معروف و ناهیان از منکر از خانواده خود آغاز کنند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: حجت‌الاسلام آل‌هاشم: آمران به معروف و ناهیان از منکر از خانواده خود آغاز کنند
رئیس سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش هدف دشمن در جنگ نرم را بی‌اعتقاد کردن نسل نو به دین و تضعیف پایه‌های فرهنگی انقلاب و سست کردن جوانان به آینده خود و کشورشان دانست و گفت: محور اصلی فعالیت‌های دشمنان جایگزین‌کردن فرهنگ بیگانه به‌ جای فرهنگ ناب اسلامی است.
آفتاب: حجت‌الاسلام والمسلمین سید "محمدعلی آل‌هاشم" در گردهمایی آمران به معروف و ناهیان از منکر مرکز آموزش پیاده ارتش در شیراز به بیان عوامل موفقیت امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و اظهار داشت: یادگیری راه و رسم صحیح و مناسب برای امر به معروف و نهی از منکر و اهمیت دادن به پیشگیری در این زمینه از جمله این عوامل است. 
 
نماینده ولی‌فقیه در ارتش با بیان این که ریشه‌یابی و از بین بردن زمینه‌های منکر ازدیگر عوامل موفقیت در امر به معروف و نهی از منکر است، افزود: باید دنبال ریشه‌کن کردن منکرات باشیم و لازم است در این زمینه از روش‌های غیرمستقیم نیز استفاده شود. 
 
رئیس سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به این‌که امر به معروف و نهی از منکر ابزارهای مختلفی دارد، تصریح کرد: باید در این راه برای رسیدن به هدف به صورت همه‌جانبه اقدام کرد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با تأکید بر حفظ و رعایت حرمت و شخصیت افراد، گفت: در این راه باید از سخت‌گیری‌های بی‌جا پرهیز و افراد را به رحمت و مغفرت خداوند متعال امیدوار کرد. 
 
وی با بیان این‌که آمران به معروف و ناهیان از منکر باید این کار را از خانواده و نزدیکان خود آغاز کنند، اظهار داشت: این امر سبب افزایش تأثیر فعالیت‌های آنان خواهد شد. 
 
رئیس سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش تأکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر باید استدلالی، منطقی و دور از احساسات باشد. 
 
حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم افزود: آمران به معروف باید در گفتار و کردار خود هماهنگی داشته باشند و از اخلاص و تعهد برخوردار باشند. 
 
وی با بیان این که داشتن تحمل و سعه‌صدر از مهم‌ترین ویژگی‌های آمران به معروف است، تصریح کرد: آمران به معروف باید به حدود الهی پایبند بوده و به دستورهای شرع مقدس اسلام معتقد باشند. 
 
رئیس سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش با تأکید بر لزوم در کنار مردم بودن و نه در مقابل مردم بودن آمران به معروف، گفت: در وضعیت کنونی، دشمنان اسلام برخورد سخت و نظامی با جمهوری اسلامی ایران را مفید نمی‌دانند و از طریق جنگ نرم که آرام و بی‌ سر و صداست وارد شده و به ترویج مدگرایی، فساد و فحشا و ناامید کردن جوانان به آینده کشور، تضعیف اصل و رأس نظام و ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسئولان و اقوام ایرانی پرداخته‌اند. 
 
حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم هدف دشمن در جنگ نرم را بی‌اعتقاد کردن نسل نو به دین و تضعیف پایه‌های فرهنگی انقلاب و سست کردن جوانان به آینده خود و کشورشان دانست و افزود: عوض کردن ذهن مردم از اسلام و ناامید کردن جامعه از نظام در دستور کار دشمنان انقلاب قرار دارد. 
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی در پایان محور اصلی فعالیت‌های دشمنان را جایگزین کردن فرهنگ بیگانه به‌ جای فرهنگ خودی عنوان و خاطر نشان کرد: خاموش کردن فعالیت جهادی، تغییر باورهای دینی و عادات حسنه مردم ایران، ناامید کردن شیفتگان حاکمیت اسلام در ایران در سطح جهانی، سعی در ارائه تصویری تاریک از آینده کشور ایران برای مردم و ایجاد شکاف میان ایران و دوستداران انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور، ایجاد اختلاف بین قوای سه‌گانه و مسئولان و تهی‌کردن انقلاب از محتوای اسلامی آن، ایجاد فضای سستی و ناامیدی در محیط‌های علمی و دانشجویی از مهم‌ترین فعالیت‌های دشمنان است.




تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن