تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813153085




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزاري خارجه ي اروپا در مورد ايبولا نشست ويژه تشکيل مي دهند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ مهر ۱۳۹۳ (۱۵:۲۸ب.ظ)
وزاري خارجه ي اروپا در مورد ايبولا نشست ويژه تشکيل مي دهند وزراي 28 کشور اتحاديه ي اروپا فردا در بروکس در مورد مقابله با ويروس ايبولا مذاکره مي کنند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از "رويترز"، نشست وزراي خارجه اروپا براي مقابله با ايبولا در شرايطي قرار است برگزار شود که هشدارهايي در اين خصوص مطرح شده که اين بيماري مي تواند "فاجعه نسل ما" باشد.
در آستانه برگزاري اين نشست، آژانس اوکسفام که در دو کشور ليبريا و سيرالئون که شديدترين آسيب ها را از اين بيماري متحمل شده اند فعاليت مي کند، خواستار نيروهاي نظامي ،منابع مالي و نيروهاي امدادي بيشتر براي مقابله با بيماري ايبولا در غرب آفريقا شده است.
يک ديپلمات اروپايي در آستانه نشست لوکزامبورگ تاکيد کرد که يک تمرکز سياسي بسيار قوي در خصوص اين مساله وجود دارد که فوري ترين بحراني است که در برابر ما وجود دارد.
ويروس ايبولا تاکنون جان بيش از 4500 نفر را گرفته که اکثر اين قرباني ها مربوط به کشورهاي گينه، ليبريا و سيرالئون بوده است. بانک جهاني نيز هشدار داده است که مقابله با اين بيماري با شکست روبرو شده است. اين بيماري تاکنون هيچ واکسن يا درمان شناخته شده اي ندارد.
اين درحالي است که در هفته هاي گذشته اين ويروس مرگبار به اروپا نيز انتقال يافته و موارد متعددي ابتلا به اين ويروس در اسپانيا و ايتاليا و حتي آمريکا و انگلستان نيز گزارش شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن