تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820361972




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرلشگر صفوی: نیروهای مسلح باید ماجراجویی احتمالی دشمنان را مورد هدف قرار دهند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: سرلشگر صفوی: نیروهای مسلح باید ماجراجویی احتمالی دشمنان را مورد هدف قرار دهند
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا به‌همراه دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه جنگ ارتش از منطقه یکم دریایی ، کارخانجات نیروی دریایی ارتش و ناوشکن جماران بازدید کرد.
به گزارش نامه نیوز، سرلشکر صفوی در بازدید از از منطقه یکم دریایی ارتش با اشاره به تهدیدات احتمالی آینده اظهار کرد: مبداء تهدیدات احتمالی دریایی علیه ایران، احتمالا از دریای مدیترانه، دریای سرخ، اقیانوس هند تا دریای عمان و خلیج فارس خواهد بود و نیروهای مسلح ایران باید تهدیدات و ماجراجویی احتمالی دشمنان را از مبداء آن مورد هدف قرار دهند.
وی خاطرنشان کرد: اگرچه دشمنان فرامنطقه‌ای پس از شکست در عراق و افغانستان و غزه می‌دانند جمهوری اسلامی ایران قوی‌تر از گذشته شده است و آنها ضعیف‌تر شده‌اند. وی با تاکید بر ضرورت تدوین راهبرد دریایی در بخش های مختلف،تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با داشتن 2700 کیلومتر ساحل در دریای عمان و خلیج فارس و دریای خزر، ضرورت دارد که راهبرد دریایی را در بخش نظامی و غیر نظامی تدوین نماید. صفوی ادامه داد: با توجه به تهدیدات احتمالی آینده که ماهیت دریا پایه و هواپایه خواهند داشت، باید هم راهبرد دریایی و هم راهبرد پدافند هوایی دفاع از کشور را تدوین کنیم که بخش نظامی این کار بر عهده نیروهای مسلح و بخش غیرنظامی آن به‌عهده دولت است. وی در تشریح اهمیت ژئوپلیتیکی خلیج فارس گفت: موقعیت ژئو استراتژیکی و ژئوپلیتیکی، منابع عظیم نفت و گاز، نقش فرهنگی و ایدئولوژیکی و بازار مصرف کالا و تسلیحات نظامی، از مهمترین عوامل اهمیت آفرین این منطقه است. وی افزود: هر قدرت نظامی بحری که در اقیانوس هند و اطراف آن بخواهد عملیات نظامی وسیع زمینی، هوایی و یا دریایی انجام دهد، باید منطقه خلیج فارس، دریای عمان و دریای عرب را مورد توجه در استراتژی نظامی خود قرار دهد. صفوی در بازدید از ناوشکن جماران با تقدیر از کارشناسان و متخصصان نیروی دریایی ارتش که با همت و نبوغ توانستند طی مدت کوتاهی تدبیر فرماندهی معظم کل قوا را عملیاتی کنند،اظهار کرد: ملت هوشمند ایران به فرزندان دلاور ارتشی و سپاهی خود که در دریای خروشان عمان و خلیج فارس از حیثیت و اقتدار و منافع ملی حفاظت و پاسداری می کنند، مباهات می کند.

منبع: ایسنا


۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن