تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد،‌ دعا ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818913073




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تظاهرات موافقان و مخالفان مادورو در ونزوئلا


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تظاهرات موافقان و مخالفان مادورو در ونزوئلا تهران-ایرنا- طرفداران "نیکولاس مادورو" به نشانه اعتراض به کشته شدن یک نماینده مجلس این کشور روز گذشته در کاراکاس تظاهرات کردند، در حالیکه مخالفان وی نیز دست به تظاهرات مشابهی زدند.


به گزارش خبرگزاری رویترز از کاراکاس، دولت ونزوئلا اعلام کرده است قتل "رابرت سیرا" نماینده 27 ساله این کشور در خانه اش اوایل ماه جاری (10 مهر/ 18 مهر) بخشی از توطئه گسترده تر مخالفان است که می خواهند دولت این کشور را سرنگون کنند.
مادورو خطاب به طرفداران خود در این تظاهرات گفت: می دانید چرا آنها سیرا را کشتند؟ برای اینکه صدای ما را خفه کنند، فاشیست های راستگرا از جوانان انقلابی هراس دارند.
از زمان قتل سیرا چند نفر از جمله یکی از محافظان وی دستگیر شده اند. مادورو شبه نظامیان کلمبیایی را در این قتل مقصر دانسته است. سیرا و "ماریا هره را" همسرش به طرز فجیعی در محله فقرنشین "لا پاستورا" به قتل رسیدند.
در همین حال کمی دورتر از تظاهرات طرفداران مادورو، ائتلاف مخالفات به نام "اتحاد دموکراتیک" در شرق کاراکاس تظاهرات کردند.
در حالیکه تظاهرات اعتراضی اتحادیه دموکراتیک بعد از چند ماه در ماه مه (اردیبهشت/خرداد) متوقف شد، آنها با هدف کسب مجدد نیرو و جذب حمایت اقشاری از مردم ونزوئلا بار دیگر روز گذشته برای اولین بار به میدان آمدند.
اروپام** 9157** 1337


27/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن