تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819737831




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقدیر ایوبی از جعفری جلوه و برگزار کنندگان جشنواره فیلم کودک


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تقدیر ایوبی از "جعفری جلوه" و برگزار کنندگان جشنواره فیلم کودک تهران - ایرنا - رئیس سازمان سینمایی در نامه ای با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان، از "جعفری جلوه" مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و برگزارکنندگان این جشنواره قدردانی کرد.


به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا، در متن نامه قدردانی حجت الله ایوبی به جعفری جلوه آمده است: برگزاری موفقیت آمیز جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان، بی تردید مرهون درایت، مدیریت شایسته و حوصله و سعه صدر جنابعالی و دست اندرکاران به ویژه مسعودشاهی دبیر جشنواره است.
وی افزوده: فزون بر برگزاری باشکوه، وزین و بی حاشیه، تلاش های شما در سال گذشته در فعال کردن سینمای کودک و افزایش قابل توجه کمی و کیفی فیلم کودک و نوجوان ستودنی است.
در ادامه این نامه آمده: امید است با استفاده از تجربه خوش امسال بویژه همکاری صمیمانه استان اصفهان،از هم اکنون برای احیاء سینمای کودک و نوجوان در عرصه های تولید و توزیع و نمایش و جلب همکاری دستگاه ها و هادهای مختلف برنامه ریزی نمایند.
بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان از 11 تا 14مهر به همت بنیاد سینمایی فارابی و به دبیری "مهدی مسعود شاهی" در اصفهان برگزار شد.
فراهنگ**9246**1027


26/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن