تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812888664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اشتغال مهمترین دغدغه ایثارگران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اشتغال مهمترین دغدغه ایثارگران است همدان - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: اشتغال یکی از مهمترین دغدغه خانواده های شهدا و ایثارگران است.


به گزارش ایرنا " ناصر عارف" روز پنجشنبه در جمع خانواده های معظم شهدا و ایثارگران که با حضور معاون رییس جمهوری برگزار شد افزود: در استان همدان دو هزار و 850 نفر از خانواده های شهدا و ایثارگران در بانک اطلاعاتی نام نویسی کردند و متقاضی شغل هستند.
وی بر اجرای کامل قانون جامع ایثارگران تاکید کرد و از مسوولان خواست در نشست های هیات دولت این موضوع را بررسی کنند .
عارف با بیان اینکه استان همدان در زمینه های علمی، سیاسی، فرهنگی و ادبی مفاخر زیادی دارد گفت: در تاریخ معاصر شهیدان والایی از جمله آیت الله مفتح، حیدری ، قدوسی و شهیدان چیت سازیان، قهاری و هشت هزار شهید ،17 هزار جانباز و یک هزار آزاده جز مفاخر استان هستند که برای حفظ و حراست از نظام ایثارگری کردند.
وی با تقدیر از تلاش های شبانه روزی معاون رییس جمهوری در پرداخت مطالبات ایثارگران گفت: بخش عمده ای از مطالبات ایثارگران استان همدان نیز پرداخت شده است.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: جانبازان، آزادگان و خانواده های شهدا به عنوان اصحاب واقعی ابا عبدالله حسین (ع) هستند و با عزت و آزادگی موجب اقتدار نظام شدند.
"امیر خجسته " افزود: عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا است و این امنیت در هیچ جای دنیا وجود ندارد.
وی بر سرکشی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تاکید کرد و گفت: این برنامه باید در سطح کشور قانونمند شود.
وی اظهار کرد: برای اجرای مراحل بعدی مجموعه توانبخشی ، ورزشی و فرهنگی شاهد همدان توسط نمایندگان مجلس 10 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
خجسته رفع مشکلات و مسایل ایثارگران را در گرو بسیج ملی و استانی مسوولان دانست و گفت: مدیران برای رفع این مشکلات وارد میدان شوند و حق مطلب را ادا کنند.
معاون رییس جمهوری و رییس عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در سفر یک روزه خود به همدان در ابتدای ورود با حضور در گلزار شهدای همدان با اهدای گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
همچنین در این سفر معاون رییس جمهوری با جانباز 79 درصد "حسن شهمرادی "، جانباز 50 درصد "فاطمه جباری" ، والدین شهیدان "علیرضا و محمد حسین ضرابیان "و آزاده جانباز 50 درصد سید "حسن وفایی " دیدار کرد.
7523/576


24/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن