تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، اعمال را پاكيزه، اموال را بسيار، بلا را برطرف و حساب (قيامت) را آسان مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821076915




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفته نامه امیر: نابینایان را بهتر ببینید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: هفته نامه امیر: نابینایان را بهتر ببینید هفته نامه ‹نامه امیر› استان مرکزی گزارش خبری شماره 512 خود را با تیتر‹ نابینایان را بهتر ببینید› اختصاص داده و نویسنده در این مطلب خبری کوشیده کمبودها و تنگناهای این قشر معلول را برای یاری مسوولان به زبان قلم بیان کند.


آنها با چشم دل همه دنیای خود را می بینند اگر چه همه زیبایی های اطرافشان را نمی بییند اما با احساس قوی دیگر خود آنها را بهتر از یک بینا از روی صدا و با لمس کردن می شناسند وحس می کنند.
اگرچه انجمن نابینایان در سال 1386 به طور رسمی به ثبت رسیده است اما از شش سال گذشته به صورت نمایندگی فعالیت خود را آغاز کرده است و اکنون با 600 عضو رسمی و یک هزارو 300 عضو غیر رسمی به نابینایان مطلق و نیمه بینا خدمات ارایه می کند.
مدیرعامل انجمن نابینایان شهر اراک ‹ابوالفضل مولایی › ناشناخته ماندن انجمن روشندلان در جامعه ونبود حمایت های خیرین را یکی از دغدغه های انجمن می داند و می گوید: خیرین ارتباط کمی با انجمن نابینایان دارند اگرچه این قشر معلول چیزی را نمی بینند اما با حس قوی همه چیز را در دل ارزیابی و مشاهده می کنند.
مولایی وقتی می خواهد از کم لطفی ها گله کند سکوت اختیار کرده و می گوید: درسکوت بچه های ما یک دنیا نگفتنی هست.
« پایان اعتصاب وآغاز تولید درشرکت واگن پارس اراک»، « نواخته شدن زنگ مدرسه ترافیک درشهرداری اراک » ، « تاسیس سازمان ویژه طرح 55 متری در شهرداری اراک» و « تصویر یکساله دولت اعتدال در استان مرکزی» از اهم عنوان های هفته نامه امیراست.
هفته نامه امیراستان با مشی فرهنگی، سیاسی، اقتصاد، اجتماعی و ورزشی با مدیر مسوولی و صاحب امتیازی «ابوالفضل نیک عهد» در استان مرکزی توزیع می شود.

*** «عزت ایران اسلامی مرهون رشادت و ایثارگری شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است» عنوان خبری شماره 336 هفته نامه صبح خمین استان مرکزی است.
در این مطلب که به نقل از «فرهاد شبیهی» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در مراسم تجلیل از ایثارگران این شرکت بیان شده آمده است: وزارت نیرو به دلیل ماهیت کارو حساسیت وجود برق و آب در شرایط اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و ارایه خدمات لحظه ای به مردم در سریعترین زمان ممکن باید تاسیسات زیربنایی تخریب شده را بازسازی و اصلاح می کرد.
در این مطلب افزوده است: دشمن بارها تاسیسات زیربنایی را ویران کرد اما این موضوع باعث نشد تا مردم از دریافت خدمات محروم شوند بلکه پرسنل خدوم تلاش کردند تا این جریان حیاتی را در هر لحظه برقرار کنند.
در ادامه این مطلب آمده است: صنعت برق به توسعه زیرساخت ها پرداخت و تمرکز تاسیسات در یک نقطه از بین رفت و دشمن دیگر به راحتی قادر به شناسایی نقاط حساس نبود.
« ملی پوشان استان مرکزی آماده تکرار افتخارات»، «معرفی نراق به عنوان دومین شهر ویژه کشور»، « موفقیت تعمیرات اساسی مجتمع پتروشیمی شازند» و «برگزاری جشنواره کودک و نوجوان دراراک» از دیگر عنوان های هفته نامه صبح خمین استان مرکزی است.
هفته نامه صبح خمین استان با مشی فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به صاحب امتیازی و مدیرمسوولی «سیدامرالله موسوی» منتشر می شود.

** روزنامه عطر یاس استان مرکزی درشماره 522 خود در مطلب خبری با عنوان « با دست خالی ورزش اراک را اداره کرده ایم » به بررسی آخرین وضعیت ورزش استان پرداخته است.
در این مطلب از قول «عباد حقدادی »آمده است: ورزش استان مرکزی دوسال سخت را گذرانده به طوری که به جرات می گویم با دست خالی ورزش اراک را اداره کرده ایم به همین دلیل به نظرم هیات های ورزشی و تمام دست اندرکاران ورزشی اراک طی این دوسال ایثار کرده اند.
نگارنده این مطلب آورده است: هیات ها و سالن های ورزشی هزینه پرداخت آب ، برق و گاز را ندارد.
در ادامه آمده است: حضور ورزشکاران ما دربازیهای اینچئون به خودی خود و بدون در نظر گرفتن کسب رتبه های برتر قابل تقدیر است.
« برگزاری 180 برنامه ورزشی همزمان با هفته تربیت بدنی »، « شازند بر روی ریل پیشرفت های عمرانی شهری » و «تدوین طرح تاریخ شفاهی شهر اراک»از دیگر تیترهای خبری روزنامه عطریاس استان مرکزی است.
روزنامه عطریاس با مشی سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و اقتصادی با صاحب امتیازی و مدیر مسوولی «داود باقری» در استان مرکزی توزیع می شود.
هم اینک 54 نشریه محلی در قالب روزنامه، هفته نامه، دوهفته نامه، ماهنامه، فصلنامه و سالنامه در استان مرکزی مجوز رسمی انتشار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارند که 42نشریه چاپ و در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. ک/1
2482/559


24/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن