تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804704153




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاهی به آخرین شماره دو هفته نامه ورزشی به هیز چاپ سنندج


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نگاهی به آخرین شماره دو هفته نامه ورزشی به هیز چاپ سنندج سنندج – ایرنا – دو هفته نامه ورزشی به هیز که به مدیر مسوولی افشین خوشگوار منتشر می شود، تنها نشریه تخصصی حوزه ورزش در استان کردستان است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، این هفته نامه در آخرین شماره خود تیتر اصلی خود را به خبر دعوت از یک ورزشکار کردستانی پس از 37 سال به تیم ملی فوتبال اختصاص داده است.
این دو هفته نامه در شماره 71 خود مصاحبه ای مفصل با محمد کریمی، ملی پوش معلول وزنه برداری کردستان انجام داده است.
کریمی در این مصاحبه که با تیتر "بدون داشتن پا هم می توان به قله افتخار در ورزش رسید" منتشر شده است به بیان گلایه هایی از مسوولان ورزشی کردستان می پردازد.
وی که از ناحیه دو پا و ستون بدن معلول است در استان دیگری به فعالیت ورزشی می پردازد و به نام سهمیه آن استان در کاروان پارا المپیک ایران، هفدهمین بازی های آسیایی را تجربه کرده است.
"به هیز" در ستون ذره بین خود که بیشتر انتقادی است و از صراحت بیشتری برخوردار است در دو بخش به انتقاد از شبکه استانی می پردازد.
در یکی از این مطالب با اشاره به اینکه برنامه گفت و گوی ورزشی شبکه استانی نیز بخشی به نام ذره بین راه اندازی کرده است، در رابطه با این برنامه می نویسد: به گواه مخاطبین، این برنامه در بعضی موارد انتقادی غیرمنصفانه دارد و به جای انتقاد بیشتر تخریب را در بر گرفته است.
ستون برنامه ذره بین، گفت و گوی ورزشی شبکه استانی را به سخره گرفتن جامعه ورزشی متهم می کند و ادامه می دهد: در مواردی انتقادی مطرح شده که هیچ ربطی به یک رشته ورزشی ندارد. به عنوان مثال در برنامه ایی که به معرفی وبلاگ ها و وب سایت های هیات ورزشی پرداخته بود، وبلاگی را به عنوان وبلاگ هیات بدمینتون معرفی کرد، که در واقع پس از بررسی متوجه شدیم این وبلاگ گذشته از اینکه هیچ سنخیتی با هیات ندارد بلکه توسط یکی از بازیکنان اسبق مدیریت می شده، حتی چهار سال است که مطلب جدیدی در آن منتشر نشده است!
در مطلبی دیگر در این ستون، "به هیز" منوط کردن پخش مسابقه بازی های تیم شهرداری کامیاران در لیگ دسته دوم کشور به دریافت درصدی از تبلیغات اطراف زمین توسط شبکه استانی را به طور ضمنی مورد انتقاد قرار می دهد و می نویسد: این درخواست در شرایطی مطرح شده است که باشگاه شهرداری نه تنها در این خصوص اسپانسری ندارد، بلکه تا کنون تلاش هایش برای جذب اسپانسر بی نتیجه مانده است.
در این شماره "به هیز" مطلبی از محمد میری ورزشکار تیراندازی با کمان منتشر شده است که وی با اشاره به موفقیت های خود به ویژه در بهار امسال و کسب مقام سوم کشوری می گوید، با اینکه تیم تیراندازی با کمان قروه توانست در لیگ کشوری سوم شود، رییس اداره ورزش و جوانان قروه نه تنها حمایتی از آنها نکرد بلکه اهمیتی نیز به این ورزشکاران ننهاد تا حدی که حتی موفقیت های آنها را به مدیرکل اداره ورزش و جوانان اطلاع نداده بوده است.
در این شماره "به هیز" می توان گفت و گویی با یک پهلوان و پیشکسوت رشته کشتی را خواند که امروز به کار رفوکردن توپ های فوتبال کودکان می پردازد.
پهلوان زاهد، که بازنشسته ارتش است، در این گفت و گو هدف خود از این کار را خدمت به ورزش و به بچه های بی بضاعت شهر می داند.
"به هیز" در یادداشتی با عنوان ظرفیتی که هدر می رود از ضرورت مشارکت وزارتخانه های دیگر برای تقویت ورزش در کشور می نویسد.
در این یادداشت سیاست های متغیر آموزش و پرورش به عنوان یک بخش مهم موثر در حوزه ورزش، دلیل این امر دانسته شده است که این نهاد نتواند از ظرفیت عظیم خود به شکل مناسب استفاده شود.
"به هیز" در صفحه علمی خود در هر شماره توصیه هایی علمی برای ورزشکاران دارد و راه حل هایی برای رهایی از مشکلات و آسیب ها نیز ارائه می دهد. ک/3
570/533


19/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن