تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798366396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بودجه 94 شهرداری ارومیه بر پایه نگاه فرهنگی بسته می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بودجه 94 شهرداری ارومیه بر پایه نگاه فرهنگی بسته می شود ارومیه - ایرنا - معاون فرهنگی اجتماعی شهردار ارومیه گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در امر توجه به مقوله فرهنگ، در کنار توجه به موضوع های اجتماعی و ورزش های همگانی و قهرمانی، سعی بر این است که بودجه سال 94 شهرداری ارومیه، فرهنگی بسته شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سهراب عبداله زاده چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توجه به زیرساخت های ورزشی نیز همچنان از جمله برنامه های مهم شهرداری ارومیه و شورای شهر در سال 94 است.
وی گفت: نگاه تمام دست اندرکاران مدیریت شهری نگاه مهندسی فرهنگی است و برای اجرای کامل این امر مهم با بهره گیری از تجربه و تخصص کارشناسان برنامه های هدفمندی را پیش رو داریم.
وی افزود: در راستای اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی برگزاری جشنواره "پرواز فلامینگوها بر فراز شهر عاشقان والیبال" و اجرای مراسم رونمایی از تیم، تمبر، لباس، پکیج مخصوص هواداران والیبال ارومیه را در برنامه کاری خود داریم.
وی ادامه داد: والیبال شهر ارومیه با قدمتی بیش از 50 سال قدمت هویت ارزشمندی برای مردمان آن است و به یقین این جشنواره با استقبال بی شائبه هواداران مواجه می شود.
وی در ادامه برگزاری جشنواره کودک و اسباب بازی با حضور بیش از 10 هزار کودک و والدین آنان را از دیگر برنامه های موفق این معاونت اعلام کرد و گفت: شناساندن اسباب بازی های سنتی و داخلی از جمله اهداف این جشنواره می باشد.
عبداله زاده در بخش دیگری از سخنان خود از آغاز مسابقات والیبال ارومیه محلات با حضور دو هزار و 400 وزشکار خبر داد و افزود: این جشنواره با شرکت بی سابقه 200 تیم با هدف جذب و شناسایی نخبه های خودجوش والیبال ارومیه آغاز شده که با نام یادواره سرداران شهید ارومیه و با شعار "هر محله یک تیم والیبال" در رده های سنی زیر 14، زیر 16، زیر 18 و بزرگسالان برگزار می شود.
وی در ادامه از تشکیل مجتمع شهر بانو در ارومیه خبر داد و گفت: مجتمع شهر بانو با رویکرد اشتغال محوری و غنی سازی اوقات فراغت بانوان و دختران در پنج نقطه شهر ایجاد می شود.
عبداله زاده افزود: فعال سازی سه فرهنگسرای ارومیه و آغاز فعالیت های آموزشی، فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه های این معاونت است.
وی در خصوص آغاز فعالیت گسترده پارک ترافیک ارومیه گفت: پیشتر این پارک فقط در شیفت صبح فعال بود و با تعطیل شدن مجتمع دنیای بازی کودکان محل مناسبی برای بازی و تفریح نداشتند و مقرر شد که پارک ترافیک در شیفت بعدازظهر نیز در اختیار کودکان قرار گیرد.
عبداله زاده افزود: تمام تلاش ما این است که از موازی کاری و تک روی جلوگیری کنیم و با انسجام بخشی به برنامه ها سطح کیفی و کمی تمامی رویدادها و جشنواره های فرهنگی را بالا ببریم.
وی گفت: اجرای برنامه های فرهنگی مذهبی در ایام محرم، رونمایی از کتاب ارومیه، اجرای همایش تجلیل از خانواده های شهدای شهروندی که در بمباران روز 11 بهمن شهر ارومیه به شهادت رسیده اند، گرامیداشت دوم بهمن روز به توپ بستن مسجد اعظم ارومیه، حمایت از اجرای طرح پیاده روی پرس که استارت آن از سوی دانشگاه صنعتی ارومیه زده شده است از جمله برنامه های کوتاه مدت این معاونت تا پایان سال جاری است.
عبداله زاده در خصوص مشکل محدودیت فضاهای ورزشی شهرداری ارومیه گفت: هم اکنون تمامی سالن های ورزشی آموزش و پرورش در اختیار ما گذاشته شده است ولی این امر نباید ما را راضی کند که در رابطه با ساخت پروژه های اختصاصی برای شهرداری ارومیه اقدامی نکنیم.
وی ادامه داد: در حال حاضر آماده سازی 40 فضای ورزشی روباز را در دستور کار داریم و بزودی مورد بهره برداری قرار می گیرند.
جشنواره "پرواز فلامینگوها بر فراز شهر عاشقان والیبال" ساعت 15 روز جمعه 25 مهرماه در سالن 2000 نفری شهید باکری خانه جوان با حضور اقشار مختلف و خانواده های ارومیه ای برگزار می شود.
7126/581


24/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن