تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نزديك‏ترين شما به من در قيامت: راستگوترين، امانتدارترين، وفادارترين به عهد و پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820388592




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هر موتوسیکلت به اندازه 6 اتومبیل آلاینده ایجاد می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: هر موتوسیکلت به اندازه 6 اتومبیل آلاینده ایجاد می‌کند
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه موتور سیکلت ها نقش تاثیر گذاری در تولید آلایندگی در پایتخت دارند، افزود: در شهر تهران به طور میانگین هر موتور سیکلت به اندازه شش اتومبیل آلایندگی ایجاد می کند.


سرهنگ "تیمور حسینی" عصر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: قالب مردم از موتور سیکلت و موتورسواران ذهنیت مثبتی ندارند و باید با کاهش تخلفات موتورسواران این ذهنیت جامعه را نسبت به این وسیله نقلیه تغییر داد.

وی با تاکید بر لزوم رعایت استانداردهای زیست محیطی در تولید موتورسیکلت، ادامه داد: موتور سیکلت ، وسیله ای سبک، چالاک، ارزان و با دسترسی آسان و سریع است که در کلان شهر تهران می تواند بسیار مفید و حیاتی باشد.

سرهنگ حسینی تاکید کرد: فرشته نجات پایتخت کشور در مواقع بحرانی موتور سیکلت است به شرطی که این موتورسیکلت ها از استانداردهای لازم برخوردار باشند و موتورسواران نیز با رعایت قوانین و مقررات قدر این وسیله نقلیه با ارزش را بدانند.



* سه میلیون موتور سوار در تهران تردد می کنند

رییس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه روزانه حدود سه میلیون موتور سوار در شهر تهران تردد می کنند، افزود: موتور سیکلت های فرسوده با آلایندگی بالا متاسفانه در شهر تهران زیاد هستند که این موتورسیکلت ها نقش بسزایی در آلودگی هوای تهران دارند.

وی ادامه داد: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با موتورسواران متخلف برخورد قاطعی می کند اما در آن سو از موتورسواران قانونمند نیز تجلیل می کند.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه همه ساله در هفته ناجا از موتورسواران قانونمند تهرانی تجلیل می شود، افزود:

مانور موتورسواران قانونمند تهرانی همزمان با هفته ناجا در شهر تهران برگزار شد.

وی با بیان اینکه موتور سیکلت ها از استانداردهای لازم برخوردار نیستند و آلاینده زیادی در شهر تولید می کنند، افزود: باید شهرداری تهران و وزارت صنعت، معدن و تجارت نسبت به استاندارد سازی موتور سیکلت ها اقدام کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: حجم و قدرت موتور با کاربری و نیاز شهری هم خوانی ندارد که این مهم دست پلیس نیست و باید دستگاه های وابسته در این بخش اقدامات مناسب انجام دهند.



*معابر عمومی جای تک چرخ زدن نیست

سرهنگ حسینی با بیان اینکه معابر عمومی جای تک چرخ زدن موتور سیکلت ها نیست، افزود: باید پیست های موتورسواری در تهران افزایش یابد تا موتورسواران به راحتی بتوانند برای تخلیه انرژی خود به این پیست ها بروند.

وی ادامه داد: اگر پیست های موتور سوارای در سطح شهر افزایش یابد موتور سوار برای تخلیه هیجانات خود به جای اینکه در معابر عمومی انجام دهد به این پیست ها مراجعه می کند.



منبع : ايــرنا



تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن