تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على! از ارجمندى مؤمن در نزد خدا اين است كه برايش وقت مرگ، معيّن نفرموده است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819738378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تئاتر دانش آموزی حلقه مفقوده تئاتر کشور بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رضا فیاضی در گفت و گو با پانا: تئاتر دانش آموزی حلقه مفقوده تئاتر کشور بود خبرگزاری پانا: بازیگر سینما و تلوزیون گفت: اصل کار برای کودک و نوجوان، آموزش است و بعد از آن مسائل سرگرم کننده و زیبایی هایی است که ما باید به بچه ها بدهیم بنابراین مقوله کودک و نوجوان کاملا متفاوت است.
۱۳۹۳ سه شنبه ۲۲ مهر ساعت 12:03



رضا فیاضی در گفت و گو با خبرنگار پانا در همدان گفت: در جلسات فرهنگی بچه ها دور هم نشسته و صحبت می کنند که این نشست ها موجب نزدیکی بچه های تئاتر با هم می شود و راجع به فرهنگ ها و آئین ها صحبت می کنیم و نتیجه اش زمانی درست می شود که بچه ها کنار هم بنشینند و با هم حرف زده و دیالوگ برقرار کنند.

مسئول جلسات فرهنگی جشنواره افزود: این اتفاقات در جشنواره کم پیش می آید مگر به صورت پراکنده و این نشست، به بچه ها کمک می کند که همدیگر را بهتر بشناسند.

فیاضی افزود: کودک کاملا با مسائل پیرامونی خودش برخورد می کند، آشتی کرده، حرف می زند، دعوا می کند و این در رویای خودش است اما نوجوان جور دیگری فکر می کند و دنیایش متفاوت است و شروع به خودشناسی می کند.

وی اظهار کرد: آسیب های اجتماعی نوجوان خیلی بیشتر از کودک است این مسائل در واقع یک نقد و بررسی و روانشناسی می خواهد به خصوص حوزه نوجوان که یکی از مشکلات ما است و ما نتوانستیم تا الآن برای بچه ها و نوجوانان برنامه سازی درستی داشته باشیم.

فیاضی گفت: یکی از مواردی که به جشنواره امسال اضافه شده، تئاتر دانش آموزی است که در سال های گذشته وجود نداشته که بسیار اتفاق مثبتی است و نکته دوم حضور مدت دار گروه های نمایشی در جشنواره است.

وی بیان کرد: قبلا هر گروهی که برای نمایش می آمدند، حضورشان نزدیک به همان تاریخ بود و برنامه را اجرا می کردند و بعد هم مجبور بودند بروند.

فیاضی افزود: همدان در تئاتر جایگاه مشخص خودش را دارد و چند سال است نشان داده که از عهده این جشنواره برمی آید.

وی افزود: من در این جشنواره هنوز به تئاتر دلخواهم نرسیدم و کاری که تعجب مرا برانگیزد ندیدم.

فیاضی گفت: حضور مردم در تئاتر خوب است و این نشان دهنده این است که صدا و سیما آن را پوشش می دهد و مرتب و به صورت زنده، مصاحبه ها و تبلیغات را در سرتاسر شهر می بینم.

وی اظهار کرد: همدانی ها مردم مهمان نوازی اند و بازدهی اش همین است که این چند ساله توانسته از عهده تبلیغات جشنواره برآید و من هیچ سالی با این قضیه مشکلی نداشته ام.

وی افزود: جشنواره ها می توانند به تئاتر کمک کنند ولی اصل ماجرا نیستند و اصل ماجرا اجرای نمایش و تولید تئاتر است که این اتفاق در شهرستان ها به صفر رسیده و من از این بابت متاسفم.

فیاضی گفت: حضور مردم در همدان خوب است و به نظر می رسد که صدا و سیما این پوشش را مرتب به صورت مصاحبه ها ارزیابی می کند و این ها خودش خیلی مثبت است و جواب را هم می بینند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن