تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819292933




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزنامه رسالت در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: روزنامه رسالت در یک نگاه تهران – ایرنا – روزنامه رسالت در شماره روز سه شنبه، بیانات مقام معظم رهبری در دیدار هزاران نفر از اقشار مختلف مردم با عنوان «واقعه غدیر منطق مستحکم اسلام در نفی نگاه سکولار است» را تیتر یک کرده است.


به گزارش ایرنا، در بخشی از خبر یک این روزنامه آمده است: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز دوشنبه در خجسته عید سعید غدیر در دیدار هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم، «نصب امیرمومنان به امامت» و «توجه و پرداختن اسلام به سیاست و حکومت» را دو مفهوم اساسی واقعه غدیرخم خواندند.
ایشان با تأکید بر ضرورت حیاتی اتحاد و همبستگی مسلمانان افزودند: هرکسی و هر اقدامی که موجب تحریک احساسات طرف مقابل و اختلاف شیعه و سنی شود، به «آمریکا، انگلیس خبیث و صهیونیسم» یعنی به وجود آورندگان جریان جاهل، متحجر و وابسته تکفیری کمک می کند.حضرت آیت الله خامنه ای با تبریک عید بزرگ غدیر، واقعه مهم و پرمغز غدیر خم را جزء مسلمات تاریخ اسلام خواندند.
«رئیس قوه قضائیه: دادستان با روزنامه هایی که فساد را بزرگ نمایی می کنند، برخورد کند» عنوان برجسته شده دیگر این روزنامه است که در بخشی از آن آمده است: آیت الله صادق آملی لاریجانی در آیین سی و سومین سالروز تشکیل سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به گزارش اخیر «بان کی مون» دبیرکل سازمان ملل متحد در مورد وضعیت حقوق بشر در ایران افزود: بان کی مون در گزارش خود آورده گرچه ما قبول داریم که دستگاه قضائی، قصاص را حق طبیعی اولیای دم می داند اما وی تاکید می کند حکومت، مسئولیت ممنوع کردن قصاص را برعهده بگیرد که من می گویم تو چه کاره هستی که تاکید می کنی.
وی ادامه داد: حق قصاص، نص قرآنی است و بیان این حرف ها، هجمه وارد کردن به بنیان فکری و اعتقادی یک ملت است که در لفافه گفته می شود.
«داعش در اطراف بغداد و دمشق شکست خورد»، «جامعتین باید محور فعالیت اصولگرایان باشد»، «زنگنه درخواست جلسه اضطراری از اوپک برای سقوط قیمت نفت دهد»، «نقش ترکیه در عملیات های تروریستی داعش» و «قهقهه اشباح در سرزمین ژرمن ها» از دیگر عناوین برجسته شده در این شماره روزنامه رسالت است.
شبس (2) 1346 **1613 ** 1551


22/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن