تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819121402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«رسالت» در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: «رسالت» در یک نگاه تهران - ایرنا - روزنامه «رسالت» روز یکشنبه در صفحه نخست عناوین «اصولگرا کسی است که تا پای جان با ولایت فقیه باشد» و «بازی دوگانه اردوغان با کارت داعش» را برجسته کرده است.


رسالت تیتر یک را به عنوان اصولگرا کسی است که تا پای جان با ولایت فقیه باشد، اختصاص داد و به نقل از آیت الله مصباح یزدی در همایش بزرگ اصولگرایان که برگزار شد، نوشت: اصولگرا کسی است که تا پای جان با ولایت فقیه باشد. ریشه اختلافات در برتری طلبی است. اگر می خواهیم اشتباه نکنیم باید اصول را بشناسیم. باید اصول را بشناسیم و در عمل به آن پایبند باشیم.
این روزنامه در خبری دیگر بازی دوگانه اردوغان با کارت داعش پرداخت. شرایط سختگیرانه ترکیه علیه دولت بشار اسد، به معنای این است که ترکیه همچنان از کارت داعش و دیگر گروه های تروریستی می خواهد استفاده کند. البته این به این معنا نیست که آمریکا و دیگر همراهان او بویژه عربستان، داعش را تماما کنار گذاشته اند و آن را دشمن دائمی خود می دانند. ائتلاف آمریکا و همراهانش علیه داعش به معنای ائتلاف برای نابودی داعش نیست، بلکه ائتلاف برای به خط کردن دوباره داعش در مسیر اهداف خویش به ویژه در سوریه است.
این روزنامه در تیتری دیگر با بازتاب عاملان حادثه سراوان دستگیر شدند، نوشت: حجت الاسلام پورمحمدی وزیردادگستری درجمع خبرنگاران گفت: عاملان حادثه تروریستی سراوان دستگیر شدند و به زودی محاکمه می شوند. وی درباره آخرین وضعیت حادثه تروریستی سراوان گفت: عاملان این حادثه دستگیر شدند. به زودی این افراد محاکمه خواهند شد و به سزای عمل خود می رسند.
تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران هنوز لغو نشده است تیتر دیگر روزنامه رسالت است. علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی که در صدر هیئتی اقتصادی برای شرکت در اجلاس پاییزه بانک جهانی و صندوق بین المللی پول به واشنگتن پایتخت آمریکا رفته است، با انتقاد از برخورد سیاسی نهادهای مالی بین المللی مانند بانک جهانی گفت: تحریم های ظالمانه و غیرقابل توجیه کنونی که در واقع ملت ایران را نشانه گرفته اند، هنوز لغو نشده است.
این روزنامه در خبری با برجسته ساختن عنوان هرگز اجازه حضور نیروی زمینی بیگانه را نمی دهیم، می نویسد: ابراهیم جعفری وزیر امور خارجه عراق اعلام کرد که بغداد هرگز اجازه حضور نیروهای زمینی بیگانه در عراق را نخواهد داد.وی اظهار داشت: عراق هرگز اجازه نخواهد داد پایگاه های نظامی یا نیروهای زمینی بیگانه در عراق حضور پیدا کنند.
اول**2059**9131**1368**


20/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن