تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798979436




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه‌های رادیو در عید ولایت و امامت


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
رادیو,عید غدیر
برنامه‌های رادیو در عید ولایت و امامت به مناسبت فرارسیدن عید فرخنده غدیرخم شبکه های رادیویی برنامه های متنوعی را برای مخاطبات تولید و پخش می کنند.




به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی صدا؛ شبکه های رادیویی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم برنامه های متنوعی را برای مخاطبان تدارک دیده اند که تقدیم شنوندگان می شود، برنامه هایی همچون «قصه ی ظهر غدیر»،"دریا در غدیر"، "شمیم ولایت"، "سفیر غدیر"، "آفتاب ولایت" و... برخی از برنامه هایی است در روز عید غدیر تقدیم برای مخاطبان تدارک دیده شده است. رادیو ایران غدیر خم نام ناحیه ای میان مکه و مدینه است که پیامبر اسلام در حجةالوداع، علی بن ابی طالب را «جانشین» پس از خود اعلام کرد،۱۸ذی الحجه سال ۱۰ هجری قمری (مطابق با ۲۸ اسفند سال ۱۰ خورشیدی)، سال روز این واقعه میان ما شیعیان به عید غدیر خم شهرت دارد.
در آستانه این عید بزرگ، گروه اندیشه رادیو ایران به منظور آشنایی بیشتر شنوندگان با فلسفه غدیر خم، برنامه ای را با عنوان «قصه ی ظهر غدیر» تقدیم علاقمندان می کنند. این برنامه که ساختاری نمایشی دارد، ضمن بیان داستانی از غدیر خم، دلایلی که باعث شد پیامبر اسلام( ص) حضرت علی(ع) را به امامت انتخاب کند، به شیوه ای زیبا مورد بررسی و تحلیل قرار می دهد. گفتنی است، «قصه ظهر غدیر» به قلم سعید روح افزا، اجرای محمدرضا سرشار و تهیه کنندگی عذرا وکیلی تقدیم علاقمندان می شود.
علاقمندان می توانند روز دوشنبه بیست و یکم مهر ساعت 11:30 این برنامه را از رادیو ایران بر روی موج اف ام ردیف90 مگاهرتز و ای ام ردیف 900 کیلوهرتزدریافت نمایند. رادیو معارف ویژه برنامه زنده "دریا در غدیر" با محوریت موضوع حدیث غدیر، توصیف رخداد از نگاه اهل سنت با کارشناسی حجج اسلام منتظری مقدم و غلامعلی از رادیو معارف به روی انتن می رود، این برنامه به تهیه کنندگی و سردبیری روح ا... اسماعیلی و گویندگی محمد جواد محمدی روز دوشنبه 21 مهر ساعت 8:40 از این شبکه پخش می شود و شنوندگان می توانند این برنامه را بر روی موج اف ام ردیف 96 مگاهرتز دریافت کنند. رادیو قرآن به مناسبت عید غدیر خم ویژه برنامه ای با عنوان "شمیم ولایت" برای مخاطبان رادیو قران تولید و پخش می شود، این ویژه برنامه به موضوعاتی نظیر "غدیر خم نقطه عطف احیاء و تعالی اسلام محمدی(ص)، آموزه های قرآنی غدیر خم، بیان وقایع روز غدیر، کتابشناسی غدیر و تألیفات مرتبط، سندشناسی و حدیث شناسی غدیر با توجه به موازین قرآنی و همچنین بیان اوصاف امام مهدی(عج) در این روز توسط پیامبر اکرم(ص) می پردازد. "شمیم ولایت" کاری از گروه فرهنگ و اندیشه قرآنی است که به تهیه کنندگی فاطمه گنجی روز دوشنبه 21 مهرماه ساعت 9:15 به مدت 90 دقیقه از رادیو قرآن پخش می شود. رادیو فرهنگ ویژه برنامه «خطابه دریا» به مناسبت عید غدیر خم خطبه گرانسنگ پیامبر اکرم (ص) در روز غدیر را بازخوانی می کند، برنامه "خطابه دریا" برنامه ای از گروه اندیشه است که از جمعه 18 مهر به مدت سه روز ساعت 13:30 از رادیو فرهنگ پخش می شود.این برنامه به بازخوانی خطبه شورانگیز پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) در روز غدیر توسط بهروز رضوی می پردازد.این برنامه به تهیه کنندگی سید هادی موسوی نژاد از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف 106 و ای ام ردیف 558 تقدیم دوست داران اهل بیت می شود. رادیو صدای آشنا گروه دین و اندیشه شبکه جهانی صدای آشنا، در روز عید سعید غدیرخم جشن 180 دقیقه ای" غدیریه" خواهد داشت، این ویژه برنامه ضمن بررسی و تحلیل بُعد تاریخی واقعه غدیرخم، به تشریح و تبیین دیدگاه دانشمندان جهان درباره این واقعه و نیز شخصیت حضرت علی (ع)، می پردازد. حجت الاسلام والمسلمین منصورتوکلی کارشناس این ویژه برنامه است، سید محمدجواد هاشمی نیا تهیه کننده، زهرا تقی ملا نویسنده و گوینده، بسام قیدی راوی، محمد قریب پناه گوینده، سید هادی سیدی گزارشگر در این ویژه برنامه همراه مخاطبان است. این ویژه برنامه را را روز دوشنبه بیست و یکم مهر ساعت 09:30 به وقت تهران برابر با ساعت 05:00 به وقت گرینویچ از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید. رادیو گفت و گو شبکه رادیویی گفت و گو نیز در کنار سایر شبکه های رادیویی ویژه برنامه ی خاصی را برای مخاطبان تدارک دیده است،"سفیر غدیر" عنوان ویژه برنامه است که از شبکه رادیویی گفت و گو به روی آنتن می رود، این برنامه به بررسی ابعاد مختلف زیارت غدیریه امام هادی(ع) می پردازد. کارشناس این برنامه سید محسن میرباقری و تهیه کنندگی آن را سید محمد حسین طباطبایی بر عهده دارد.
این ویژه برنامه روز دوشنبه بیست و یکم مهر ساعت 22 از رادیو گفت و گو بر روی موج اف ام ردیف 103.5 مگاهرتز قابل دریافت است. رادیو سلامت شبکه رادیویی سلامت به مناسبت عید غدیرخم برنامه «آفتاب حقیقت» را با محوریت بررسی تاثیر اعیاد مذهبی بر شادی برای شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش تدارک دیده است. همزمان با فرا رسیدن عید غدیر خم برنامه «آفتاب حقیقت» به طور زنده از این رادیو به روی آنتن می رود. این برنامه با هدف تبیین و شرح تاثیر اعیاد مذهبی بر شادی به همت گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت تدارک دیده شده است ودرآن به بررسی موضوعاتی نظیر صله رحم، ولایت مداری و تاثیر آن بر سلامت جامعه، و ترویج شادی پرداخته می شود. گفتگو با حجت الاسلام طاهر رضی، کارشناس مذهبی، گفتگو با جمشید عزیزخانی، خواننده، گفتگو با حجت الاسلام موسوی، رایزن فرهنگی ایران در خارج کشور، نمایش، گزارش و ... ازجمله بخش های این ویژه برنامه است. گفتنی است، برنامه «آفتاب حقیقت» به تهیه کنندگی بهرام رحمانی، سردبیری فیروزه آدابی و گویندگی محمد نظری دوشنبه 21 مهر ماه ساعت 10الی11:40 از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتزتقدیم شنوندگان رادیو سلامت می شود. رادیو جوان " به انتخاب آسمان " عنوان ویژه برنامه ای زنده ازگروه جوان و اندیشه شبکه جوان است که به مناسبت عید غدیرخم تقدیم شنوندگان می شود، این ویژه برنامه به مناسبت عید غدیر دوشنبه 21 مهر از ساعت 9 تا 11 از رادیو جوان پخش می شود. بیان تاریخچه غدیر ، بررسی فرازهایی ازخطبه غدیر ، برقراری ارتباط زنده با مراکز استان ها و انعکاس اخبار مراسم و جشن های عید ولایت در مراکز استان ها از آیتم های این برنامه است. هنرمندان در بخش " آن روز خوب" به بیان خاطرات خود درخصوص عید غدیرمی پردازند .


یکشنبه 20 مهر 1393 14:18    بازدید:3





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن