تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819536287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک مسوول: عید غدیر فرصتی مناسب برای تشریح مساله امامت و ولایت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یک مسوول: عید غدیر فرصتی مناسب برای تشریح مساله امامت و ولایت است ایلام - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: عید غدیرخم فرصتی مناسب و مهم برای تشریح مساله امامت و ولایت در جامعه و عموم مردم است.


حجت الاسلام "جواد نوری" روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا تبیین و تشریح ابعاد مختلف واقعه غدیرخم در جامعه امروز را تعظیم شعائر اسلامی و اصل ولایت دانست.
وی افزود: بزرگداشت وقایع تاریخی و مهم اسلام در جامعه امروز موضوعی مهم و ضروری است و در این میان تشریح و معرفی واقعه غدیر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
نوری اظهار کرد: اجرای مناسب و اثربخش آیین های بزرگداشت عید سعید غدیر و فراهم آوردن بستر لازم برای حضور گسترده اقشار مختلف مردم بویژه جوانان و نوجوانان از راهکارهای ترویج و تبیین این واقعه تاریخی در جامعه محسوب می شود.
وی با بیان اینکه بشر امروز برای قرار گرفتن در مسیر ارزش های والای انسانی و الهی باید به قرآن و ولایت تمسک جوید، گفت: جوامع مختلف بشری گرفتار آسیب و ناهنجاری های فراوانی شده اند که به جرات می توان گفت علت اصلی آن را دوری از احکام و تعالیم الهی است.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام عید غدیر را فرصتی مناسب برای تشریح مساله امامت و ولایت دانست و یادآور شد: این مهم باید بیش از پیش در جامعه اسلامی ترویج یافته و مردم با ابعاد آن آشنا شوند.
7171/712


20/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن