تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820463357




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بنیاد تئاتر کودک و نوجوان ایجاد می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بنیاد تئاتر کودک و نوجوان ایجاد می شود تهران-ایرنا - بنیاد تئاتر کودک و نوجوان به منظور تحقیق و پژوهش نمایش های این گروه سنی در کشور تاسیس می شود.


به گزارش روز یکشنبه خبرنگار اعزامی حوزه تئاتر ایرنا به بیست و یکمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان داود کیانیان از اعضای موسس این بنیاد در دومین شب نشینی صمیمانه هنرمندان تئاتر کودک و نوجوان در همدان با اعلام این مطلب پژوهش و تالیف منابعی در زمینه تئاتر کودک و نوجوان را انگیزه اصلی تاسیس این بنیاد دانست.
وی هیات موسس این بنیاد را افرادی چون یدالله آقاعباسی، حسین فدایی حسین، مسلم قاسمی، عباس جهانگیریان، منوچهر اکبری، یدالله وفاداری و داود کیانیان معرفی کرد.
دومین شب نشینی صمیمانه هنرمندان تئاتر کودک و نوجوان با اجرای رضا فیاضی شنبه شب در سالن سینما-تئاتر کانون همدان برگزار شد.
در ابتدای این مراسم؛ مجری از بستری شدن ژوبین قاضیانی؛مبدع تئاتر سیار در ایران به دلیل عارضه آپاندیس و پرستو گلستانی به علت عارضه قلبی در بیمارستان خبر داد و ابراز امیدواری کرد این دو فعال عرصه تئاتر هرچه زودتر بهبود یافته و به فعالیت های خود ادامه دهند.
در بخش دیگری از این مراسم یدالله آقا عباسی درباره ضرورت پژوهش در تئاتر کودک و نوجوان به ایراد سخنرانی پرداخت.

**رونمایی از 3 کتاب حوزه تئاتر
سپس 3 کتاب مربوط به حوزه تئاتر کودک و نوجوان رونمایی شد. مجموعه مقاله های علمی و پژوهشی، مجموعه نمایش های دیوید بوت و نمایش خلاق تالیف آناهیتا غنی زاده کتابهایی بودند که در این مراسم رونمایی شد.
منصور خلج به قرائت اهداف بنیاد تئاتر کودک و نوجوان که در اساسنامه ذکر شده بود پرداخت.
در ادامه این گردهمایی یدالله وفاداری از تشکیل موزه تئاتر کودک و نوجوان فرهنگ ادبیات نمایشی و تاریخ تئاتر کودک و نوجوان خبر داد.
سپس رضا فقیهی پژوهشگر جوان ملایری کتاب تالیفی خود با عنوان تاریخ نمایش در ملایر را به بنیاد تئاتر کودک تقدیم کرد.
اجرای موسیقی سنتی و آیینی توسط گروه نمایشی جواد انصافی نیز از دیگر برنامه های شب نشینی دوم هنرمندان تئاتر کودک در همدان بود.
جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان که از 15 مهر آغاز شده روز 22 مهر به کار خود پایان می دهد.
فراهنگ*3054*1569


20/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن