تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820365287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده تاجران عراقی:نمایشگاه شهرک های صنعتی ارتباط خوزستان و عراق را بیشتر می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده تاجران عراقی:نمایشگاه شهرک های صنعتی ارتباط خوزستان و عراق را بیشتر می کند اهواز- ایرنا- نماینده تاجران عراقی که به خوزستان سفر کرده اند گفت: برپایی نمایشگاه دستاوردهای صنایع شهرک های صنعتی خورستان ارتباط تجاری استان خوزستان و کشور عراق را بیشتر می کند.


" طمعه جبارخلف " شامگاه شنبه در بازدید از نمایشگاه صنایع شهرکهای صنعتی استان در محل نمایشگاه دائمی استان در محل نمایشگاه دائمی استان خوزستان در جمع خبرنگاران بیان داشت: با بازدید از این نمایشگاه با دستاوردها و تولیدات صنایع استان آشنا شدیم و به طور قطع از این صنعت در کشور عراق استفاده می شود.
وی گفت: قراردادهای زیادی برای استفاده از تولیدات صنایع استان در عراق بسته شده است و این ارتباط روز به روز بهتر می شود.
نماینده تجارعراقی د رادامه افزود: این نمایشگاه راهی برای ارتباط تجاری بیشتر با کشور عراق است.
"طالب عباس قزرالتمیمی" یکی دیگر از تاجران عراقی افزود: این نمایشگاه در بهترین حالت ممکن صنعت استان را به نمایش گذاشته است و این نمایشگاه برای جامعه عراق بسیار مفید و کارآمد است.
وی گفت: بیشتر بازار عراق را صنایع و محصولات عراقی به خود اختصاص داده است و قرار دادهای زیادی برای استفاده از محصولات ایرانی در عراق منعقد شده است.
7158/551


19/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن