تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820128612




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: اصل 48 قانون روی کاغذ مانده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مجلس: اصل 48 قانون روی کاغذ مانده است فاروج - ایرنا - نماینده مردم شهرستان های فاروج و قوچان در مجلس شورای اسلامی گفت: اصل 48 قانون اساسی در نظام بودجه ریزی کشور عملیاتی نشده و تنها روی کاغذ مانده است.


به گزارش ایرنا "هادی شوشتری" عصر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان فاروج اظهار کرد: طبق این اصل باید به گونه ای عمل شود که همه نقاط کشور به تناسب ظرفیت، از منابع عمومی برخوردار شوند اما اکنون آنچه رواج دارد نظام چانه زنی است.
وی افزود: بر این اساس هر کس برنامه مدونی داشته باشد و بداند که چه می خواهد و از قدرت چانه زنی هم استفاده کند، بودجه بیشتری جذب می کند.
این نماینده مجلس افزود: سهم استان خراسان شمالی از اعتبارات ملی باید 8 درصد باشد اما اکنون رقمی بیش از 5 درصد اعتبارات به این استان نمی رسد.
وی با اشاره به نزدیکی زمان تقدیم لایحه بودجه سال 94 کشور از سوی دولت به مجلس، گفت: مدیران استان باید از موضع انفعال خارج شده و از موضع ابتکار برای جذب اعتبارات وارد عرصه شوند.
فرماندار فاروج نیز با اشاره به اجرای طرح سرشماری عمومی کشاورزی و نقش آن در برنامه ریزی برای این حوزه، از احتمال ارائه آمار غلط از سوی برخی بهره برداران ابراز نگرانی کرد و گفت: تبلیغات منفی برخی افراد ناآگاه موجب شده تا بعضی از ارایه آمار و اطلاعات درست طفره بروند که یقینا این به ضرر مجموعه شهرستان است.
امان الله خدمتگزار به تشکیل هیات موسس صندوق توسعه کشاورزی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: تاکنون مشارکت کشاورزان به حد نصاب نرسیده و برای اینکه از سهم دولت برای سرمایه گذاری در این صندوق استفاده کنیم لازم است رقم سرمایه گذاری کشاورزان در مرحله نخست به 10 میلیارد ریال برسد که اکنون دو میلیارد و 260 میلیون ریال است.
فرماندار فاروج با گرامی داشت 19 مهر، سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به استان خراسان شمالی گفت: این سفر در شرایط نامطلوب اقتصادی و تحریم، زمینه توسعه استان را فراهم آورد.
خدمتگزار گفت: سهم شهرستان فاروج از اعتبارات سفر رهبری 264 میلیارد و 110 میلیون ریال بوده که برای مدت سه سال در قالب اجرای 100 پروژه تعریف شده است.
شهرستان 52 هزار نفری فاروج در 90 کیلومتری شرق بجنورد واقع است. ک/2
7187/626


19/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن