تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و اعمال شما توجه مى نمايد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818795149




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیکرهای پاک مدافعان حرم حضرت زینب (س) در قم تشییع وبه خاک سپرده شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پیکرهای پاک مدافعان حرم حضرت زینب (س) در قم تشییع وبه خاک سپرده شد قم- ایرنا - پیکر پاک پنج تن از شهدای مدافع حرم حضرت زینب (ع)، عصر شنبه با حضور اقشار مختلف مردم در قم تشییع و به خاک سپرده شد.


به گزارش ایرنا، در این مراسم که جمعی از مسوولان نظامی و انتظامی، اتباع افغانی مقیم قم و قشرهای مختلف مردم و خانواده معظم شهیدان و ایثارگران حضور داشتند، پیکرهای پاک این شهیدان از مسجد امام حسن عسکری(ع) به طرف حرم مطهر حضرت معصومه (س) تشییع شد.
شرکت کنندگان در مراسم تشییع مدافعان حرم حضرت زینب (س) با تاکید بر پیروی از فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب با سر دادن شعار "خونی که در رگ ما است هدیه به رهبر ما است" آمادگی خود را برای حضور در صف جهاد و مبارزه در برابر دشمنان اسلام و تشیع در کشورهای عراق و سوریه اعلام کردند.
پیکرهای مطهر این شهیدان پس از طواف دور ضریح مطهر حضرت معصومه (س) و اقامه نماز برای خاکسپاری به گلزار شهدای بهشت معصومه قم انتقال داده شد.
پنج شهید تبعه کشور افغانستان به نام های، "سید عیسی حسینی ، شهید مصطفی خادمی، رئوف شعبانی، غلام محمد احمدی و هادی سلیمی" در جریان نبرد با گروهک های تکفیری تروریستی در سوریه به شهادت رسیدند.
7403/ 550/ 1625


19/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن