تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819940592




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارخانه قند مغان فعالیت خود را شروع کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کارخانه قند مغان فعالیت خود را شروع کرد اردبیل-ایرنا- در آیینی سی و سومین دوره فعالیت کارخانه قند شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان شروع شد.


به گزارش روز شنبه ایرنا، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت کشت وصنعت ودامپروری مغان در در این مراسم، گفت: کارخانه قند مغان در چرخه غذایی و اقتصادی کشور و منطقه تاثیر بسزایی دارد .
وی، اظهار کرد: کارخانه قند سال ها پیش با ظرفیت اسمی پنج هزار تن در روز و با حساب و کتاب در منطقه راه اندازی شده و ما بنا داریم در این منطقه و استان نسبت به کاشت چغندر قند و توسعه اراضی زیر کشت اقدام نماییم.
وی گفت: متاسفانه در سالهای گذشته هیچگونه سرمایه گذاری در شرکت انجام نیافته است لذا ما به سرمایه گذاری نیاز داریم و نباید فعالیت این کارخانه متوقف شود .
محمدی افزود: به زودی در این خصوص با چغندرکاران منطقه جلسه خواهیم داشت تا با پیشنهاد قیمت تضمینی و ایجاد انگیزه نسبت به کشت چغندر قند اقدام گردد و قطعاً این اقدام به سود چغندرکاران خواهد بود.
وی گفت : اگر در گذشته در خصوص کشت چغندرقند ضرر و زیانی عاید چغندرکاران شده است باید این مشکل برطرف گردد و ما معتقدیم این مشکلات قابل حل است.
وی، به فرسوده شدن ادوات کشاورزی در امور زراعت کشت وصنعت مغان اشاره کرد و افزود: شرکت به نوسازی نیاز دارد و ما در صدد بازسازی و نوسازی ادوات کشاورزی و تولیدی در شرکت می باشیم و با برنامه ریزی های انجام گرفته در امور مختلف شرکت هم اکنون با کاستن از هزینه های سربار به سوی سرمایه گذاری در حرکت هستیم و به حول قوه الهی و با همت و پشتکار پرسنل زحمتکش این شرکت و زارعین عزیز، کشاورزی منطقه مغان روز به روز شکوفاتر خواهد شد.
سرپرست کارخانه قند مغان نیز با اشاره به روند تعمیرات و مراحل آماده سازی کارخانه قند گفت: با درنظر گرفتن میزان صرفه جویی و افزایش بهره وری، کارهای عمده ای در زمینه ی تعمیرات کارخانه انجام گرفته و ضمن انجام تعمیرات، در تهیه قطعات مهم کارخانه نیز صرفه جویی مناسبی انجام شده است.
سیامک شریفی خاطرنشان کرد: کلیه کارهای تعمیراتی کارخانه قند مغان با مد نظر قرار دادن حداکثر صرفه جویی و کاهش هزینه ها به دست پرسنل این کارخانه انجام شده است و امسال طبق برنامه ریزی های انجام یافته مشکلی در روند فعالیت کارخانه قند نخواهیم داشت .
شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با داشتن اراضی وسیع کشاورزی ، دو هزار و 600 هکتار باغ های میوه ، مجتمع بزرگ دامپروری ، کارخانه های قند ، لبنیات ، فرآوری میوه و چند واحد تولیدی دیگر یکی از شرکت های منحصر بفرد کشور است.
7121/530


19/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن