محبوبترینها
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
سیگنال در ترید چیست؟ بررسی انواع سیگنال در ترید
بهترین هدیه تولد برای متولدین زمستان: هدیههای کاربردی برای روزهای سرد
در خرید پارچه برزنتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1827480278
چرا ستارگان سینمای ایران زود افول می کنند؟!
واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: چرا ستارگان سینمای ایران زود افول می کنند؟!
عمر «ستارگی» اغلب ستاره های ما به یک دهه هم نمی رسد و آفتاب جذابیت و فروش شان در کمتر از 10 سال غروب می کند.
اینجا کارنامه چند تن از مهمترین ستاره های سینمای ایران در دو دهه اخیر را مرور کرده ایم؛ مردان و زنان بازیگری که یک زمانی تماشاچیان برای دیدنشان روی پرده نقره ای سر و دست می شکستند؛ و امروز گرچه هنوز هستند اما دیگر مدت هاست فیلمی از آنان روی پرده، شوری در کسی برنمی انگیزد و شوق تماشا را بیدار نمی کند.
وقتی به عدد سال های این کارنامه نگاه کنید، متوجه می شوید که عمر «ستارگی» اغلب ستاره های ما به یک دهه هم نمی رسد و آفتاب جذابیت و فروش شان در کمتر از 10 سال غروب می کند. اگر دنبال چرایی این اتفاق هستید، این مطلب ما را از دست ندهید. فقط تاکید بر این نکته ضروری است که نمی توان ادعا کرد دوران این ستاره های دیگر تمام شده؛ چرا که سینمای ایران، مثل فوتبال دنیا، هیچ چیزش قابل پیش بینی نیست و هر اتفاقی در آن امکان دارد!
ابوالفضل پورعرب
53 ساله
طلوع (وقتی شناختیمش): 1362 (زخمه)
اوج (وقتی ستاره شد): 1368 (عروس)
غروب (وقتی ستاره نیست): 1378 (دست های آلوده)
پورعرب، بعد از جمشید هاشم پور و بیژن امکانیان، سومین ستاره مرد سینمای بعد از انقلاب ایران است. (جالب اینکه با هر دوی این چهره ها هم بعدا همبازی شد: در «نیش» با هاشم پور، و در «آواز تهران» با امکانیان). بازیگری که به همراه نیکی کریمی، هر دو از کشف های بهروز افخمی بودند و تا پنج شش سالی بعد از عروس، جوان اول فیلم های قهرمان محور ما محسوب می شد. پورعرب تا قبل از «مردی شبیه باران» سهیلی، دو باری نامزد دریافت سیمرغ شد و ناکامی اش در دریافت این جایزه، پچ پچ هایی سر زبان ها انداخت که از مخالفت مسئولان سینمای کشور با پر و بال دادن به یک ستاره حکایت می کرد.
بردن سیمرغ برای یک فیلم دفاع مقدسی هم از زاویه ای دیگر به این شایعات دامن می زد. با این حال او بعد از این فیلم رفته رفته و به دلایلی نامشخص در مسیر نزول قرار گرفت و غیر از «غریبانه» احمد امینی و «دست های آلوده» سیروس الوند تا مدت ها با کارگردان اسم و رسم داری کار نکرد. پورعرب در اواسط دهه 70 با «مسافر» سیروس مقدم سر از تلویزیون درآورد و در 15 سال اخیر به علل مختلفی از جمله بیماری سهمگینی که گریبانش را گرفته بود، بیش از 10 کار در سینما نداشت که آخرینش به 5 سال قبل برمی گردد. حتی حضور او در «وضعیت سفید» هم تحت تاثیر این بیماری قرار گرفت و شنیده ها خبر از این می دهند که تیم سازندگان سریال، به دلیل ضعف و ناتوانی جسمی مفرط او، از مدت حضور نقش اش در مجموعه کاستند.
پورعرب که حتی سال گذشته شایعه مرگش هم دهان به دهان چرخید، بالاخره سرحال وغبراق جلوی دوربین هفت حاضر شد و گفت دیگر علاقه ای به حضور جلوی دوربین ندارد اما وسوسه سینما هنوز دست از سر اوبرنمی دارد؛ هر چند به شکلی دیگر این بار پشت دوربین. باید دید آخر و عاقبت تهیه کنندگی و کارگردانی او که سابقه دستیار کارگردانی در فیلم «دزد و نویسنده» (1365) را دارد، به کجا می کشد.
محمدرضا فروتن
46 ساله
طلوع (وقتی شناختیمش): 1373 (هدف)
اوج (وقتی ستاره شد): 1377 (قرمز)
غروب (وقتی ستاره نیست): 1387 (چهل سالگی)
کنایه غریبی است؛ اینکه آخرین بازی مهمی که از فروتن به یاد داریم را در 40 سالگی خودش، در «چهل سالگی» رییسیان دیدیم. بازیگری که گرچه از سینما شروع کرد اما با تلویزیون («سرنخ» پوراحمد) معروف شد و کمی بعد با «مرسدس» کیمیایی روی پرده اوج گرفت. «قرمز» جیرانی شاید نقطه عطف کارنامه فروتن بود؛ فیلمی که سیمرغ بلورین برایش به ارمغان آورد و شمایل او را به عنوان مرد عصبی و هیستریک تثبیت کرد که بعدا در فیلم هایی مثل «دو زن» و «فریاد» ادامه یافت. شیرین ترین خاطره ما از هنرنمایی فروتن، به «شب یلدا»ی پوراحمد برمی گردد؛ با آن «بیته بیته» گفتن ها و شعر خواندن های تنهایی اش.
فروتن در فیلم هایی مثل «کنعان» و «چهل سالگی» سعی کرد تا از قالب شناخته شده اش بیرون بیاید که تا حدودی هم موفق بود. او سال 87 در 9 (!) فیلم - «چهل سالگی»، «نیلوفر»، «پستچی سه بار در نمی زند»، «می زاک»، «محاکمه در خیابان»، «عیار 14»، «پای پیاده»، «شبانه روز» و «دعوت» - نقش های کوتاه و بلندی داشت و از آن موقع تا به حال، درخشش خاصی از او را روی پرده به یادنداریم.
گاهی با فیلمسازان جوان همکاری کرد («تجریش ناتمام»، «پیمان» و «چارسو»)، مدتی سر از تلویزیون درآورد (سریال عجیب «از یاد رفته») و حتی در مسابقه «رالی ایرانی» سعید ابوطالب برای شبکه نمایش خانگی جزو شرکت کنندگان بود.
از آخرین حضورهایش جلوی دوربین های سینمایی «سایه روشن» هنوز اکران نشده، نقش کوچک و متفاوتش در «طبقه حساس» چندان به چشم نیامده و از شانس بدش، «متروپل» کیمیایی هم آنقدر آماج حملات قرار گرفت که کسی حرفی از بازی او نزند.
نیکی کریمی
43 ساله
طلوع (وقتی شناختیمش): 1368 (وسوسه)
اوج (وقتی ستاره شد): 1369 (عروس)
غروب (وقتی ستاره نیست): 1387 (دو خواهر)
«دو خواهر» را واقعا با اغماض به عنوان آخرین خاطره ای که از نیکی کریمی روی پرده داریم، نوشتیم؛ فیلمی با حضور رضا گلزار و الناز شاکردوست در کنار خانم کریمی، که کپی نعل به نعلی از یک کمدی رمانتیک فرنگی بوده است؛ وگرنه اگر بخواهیم واقع بینانه نگاه کنیم، بعید است او را بعد از «دیوانه ای از قفس پرید» و «واکنش پنجم» در فیلمی به یاد بیاوریم.
او بعد از این دو فیلم و طی 12 سال تا امروز، در 31 فیلم به عنوان بازیگر جلوی دوربین کارگردان های مختلف (از جمله خودش) حاضر شده که حاصلش چه از نظر هنری، چه از نظر تجاری، می تواند محل بحث فراوان باشد.
او که سابقه 7 بار نامزدی جشنواره فجر و یک بار بردن سیمرغ را در کارنامه اش دارد، در یک دهه اخیر در حوزه های هنری - فرهنگی مختلفی مثل ترجمه، کارگردانی و بازیگری تئاتر هم طبع آزمایی کرده اما خب، راستش را بخواهید هیچ کدام این کارها به اندازه شمایل معصومیتی که کریمی در ابتدای دهه 70، به واسطه عروس و سارا و پری و دو زن از خودش ساخت، در ذهن کسی نمانده است.
او در 7-6 سال اخیر در طیف متنوعی از فیلم ها - از «هنری» ترهایی مثل «تمشک» و «شبانه روز» بگیر تا فیلم های بدنه همچون «زندگی جای دیگری است» و «تلفن همراه رییس جمهور» تا شونه تخم مرغ هایی نظیر «سلام بر عشق» و «آقای هفت رنگ» - بازی کرده و روال و سیر مشخصی در انتخاب هایش نداشته است.هدیه تهرانی
طلوع (وقتی شناختیمش): 1375 (سلطان)
اوج (وقتی ستاره شد): 1377 (قرمز)
غروب (وقتی ستاره نیست): 1384 (چهارشنبه سوری)
حالا دیگر همه می دانند که تهرانی قبل از سلطان، ممکن بود نقش راحله را در «روز واقعه» بازی کند (نقشی که در نهایت به لادن مستوفی رسید)، اما کسی نمی داند اگر مسیر بازیگری حرفه ای اش اینگونه آغاز می شد، نهایتا کجا در چه بندرگاهی پهلو می گرفت.
زن صورت سنگی سینمای ایران که در دهه 70 در کنار لیلا حاتمی و نیکی کریمی، شمایلی تازه از زن معاصر ایرانی را روی پرده سینماها ساخت. با دومین فیلمش برنده سیمرغ بلورین شد. در دهه اول فعالیتش خیلی پرکار نبود و با احتساب نقش های کوتاهی مثل «خانه ای روی آب» و «شبانه» و «دوئل»، 20 فیلم بیشتر بازی نکرد که بین شان آثار مهم و ماندگاری مثل «کاغذ بی خط» و «شوکران» هم دیده می شد.
سال 84، در حالی که نزدیک به چهار سال می شد در فیلم یا نقش شاخصی حاضر نشده بود، با چهارشنبه سوری بازگشت شکوهمندی داشت و برای دومین بار سیمرغ را به خانه برد و بعد از آن اما تا همین امروز، تلاش هایش در عرصه بازیگری - و سایر عرصه های فرهنگی و هنری - نتیجه چشمگیری به همراه نداشته است.
در فیلم های خاص و کم مخاطبی مثل «یک روز دیگر» و «نیوه مانگ» حاضر شد، به طراحی لباس تئاتر روی آورد، عکاسی کرد و این اواخر، ظاهرا سرمایه گذاری روی فیلم یک کارگردان کار اولی را پذیرفته و نقش اولش را هم خودش به عهده گرفته.
باورش سخت است اما ستاره ای مثل او - که موقع گرفتن سیمرغ اول، با استرس و طمانینه خاصی روی سن گفت «ما هم به خدا نازیم»... نتوانست برای عکس های نمایشگاهش مشتری پیدا کند. بازی اش در «هفت دقیقه تا پاییز» البته هنوز نشانی از روزهای خوب و آفتابی گذشته با خود به همراه داشت اما از آن روزگار 5 سالی گذشته است. آیا باز معجزه ای مثل چهارشنبه سوری سراغ تهرانی خواهد آمد؟
بهرام رادان
35 ساله
طلوع (وقتی شناختیمش): 1379 (شور عشق)
اوج (وقتی ستاره شد): 1379 (آواز قو)
غروب (وقتی ستاره نیست): 1387 (تردید)
شاید اسم «نادر مقدس» را هم نشنیده باشید، اما بهرام رادان و مهناز افشار با «شور عشق» او، کشف و به دنیای سینما معرفی شدند. رادان خیلی زود، یعنی دو سال بعد از این فیلم، با «گاوخونی» افخمی بین منتقدها و مخاطبان جدی تر سینما، ارج و قرب و جایگاهی پیدا کرد و با همکاری با فیلمسازانی مثل مسعود کیمیایی، داریوش مهرجویی، مانی حقیقی و رخشان بنی اعتماد سعی در حفظ این جلوه و چهره داشت. در عین حال، از فیلم های آبرومندتر سینمای بدنه هم غافل نمی شد و اگر پا می داد، در «رز زرد» و «ازدواج صورتی» هم بازی می کرد.
ایرج چیت چی شوخ و شنگ «بی پولی» و جوان تکیده و پریشان حال «تردید»، آخرین تصویرهایی سینمایی هستند که از رادان به خاطر داریم. او از تردید به بعد تا به امروز 11 فیلم بازی کرده که چیز چندانی از آنها در ذهن ها نمانده و حتی به خاطر شاخص ترین شان (پل چوبی) زیاد مورد انتقاد کارشناسان و نویسندگان سینمایی قرار گرفت.
رادان در چند سال اخیر، یک آلبوم موسیقی (روی دیگر) خواند که... بگذریم! مدتی را هم در آن سوی آب ها بود و حتی زمزمه هایی درباره ورودش به عرصه تهیه کنندگی شنیده شد اما فعلا «آتش بس 2» را در نوبت اکران دارد. آیا او با هنرنمایی طنازانه اش در این فیلم، می تواند به روزهای خوش روی پرده اش برگردد؟
محمدرضا گلزار
39 ساله
طلوع (وقتی شناختیمش): 1379 (سام و نرگس)
اوج (وقتی ستاره شد): 1384 (آتش بس)
غروب (وقتی ستاره نیست): 1386 (توفیق اجباری)
خوشمان بیاید یا نه، تا همین چند سال پیش جزو پولسازترین ستاره های ستاره های سینمای ایران بود. «بازیگر»ی که ابتدا به ساکن به خاطر چهره جذاب و فیزیک مناسبش به انتخاب خدابیامرز ایرج قادری از عالم موسیقی وارد دنیای سینما شد و تا مدت ها بین اهل فن درباره «بازیگر بودن یا نبودنش» بحث های زیادی در جریان بود. هر چند 5 سال بعد در اولین فیلم میلیاردی تاریخ سینمای ایران (آتش بس) نشان داد که اگر ابر و باد و مه و خورشیدو فلک دست به دست هم دهند، چیزهایی هم در چنته برای رو کردن دارد.
در یک دهه و اندی که از فعالیت سینمایی گلزار می گذرد، همیشه اخباری مبنی بر همکاری اش با کارگردان های بنامی مثل بهرام بیضایی یا مسعود کیمیایی شنیده می شده اما انتهای ماجرا هیچ وقت از حد گفته ها و شنیده ها پیش تر نرفت تا همچنان کیومرث پوراحمد، حمید نعمت الله و میلانی مشهورترین کارگردان هایی باشند که او جلوی دوربین شان حاضر شده است.
او در کنار اکبر عبدی، تنها «هنرپیشه»های سینمای بعد از انقلاب هستند که در فیلمی سینمایی با موضوع زندگی شخصی شان بازی کرده اند، با اینحال زندگی حرفه ای گلزار به شدت درگیر حاشیه ها شد که در نتیجه اش چند سالی از پرده سینماها دور ماند.
به دنیای مد و لباس روی آورد، مربی بدنساز باشگاه والیبال شد و بالاخره با ادعاهای فراوان بر سر توانایی اش در جذب مخاطب، با فیلم «شش و بش» به روی پرده برگشت؛ فیلمی که خودش مدعی بود انتهای صف هایش را باید از سر صف با دوربین شکاری دید، اما فروش چشمگیری نداشت و انگار خبر از افول ستاره بخت گلزار می داد.
گلزار امسال در «دلم می خواد» بهمن فرمان آرا، در کنار بازیگرانی مثل رضا کیانیان، مهناز افشار و رویا نونهالی به ایفای نقش پرداخته است. آیا شروع دوباره ای برای او در راه است؟
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]
صفحات پیشنهادی
چرا حتی یک اثر جنگی سینمای ایران، جهانی نشد؟ |اخبار ایران و جهان
چرا حتی یک اثر جنگی سینمای ایران جهانی نشد فیلمسازان حوزه دفاع مقدس هیچ گاه در پی رسیدن به طراز فنی بینالمللی نبودهاند و در این زمینه هیچ گاه درصدد بر نیامدهاند که پروژه سینمایی با ساختار پروژههای عظیم فیلمسازی دنیا شکل دهند و یک اثر متفاوت نظیر نجات سرباز رایان را خلق کچرا ایرانیان باستان آناهیتا را میپرستیدند؟
چرا ایرانیان باستان آناهیتا را میپرستیدند ایران از نظر جغرافیایی و آب و هوایی در منطقهای واقع شده است که خشک بوده و همیشه با مشکل کمآبی و خشکسالی روبه رو شده است سدهای قدیمی و آثار باقی مانده از شبکههای آبیاری و قناتها نشان میدهد که مردم ایران زمین همواره در صدد مقابله باچرا در همه جای دنیا می خوانی غیر از زادگاهت، ایران؟
چرا در همه جای دنیا می خوانی غیر از زادگاهت ایران مردم بعضی وقتها میگویند سامی تو همهجا برنامه داشتی اما هنوز ایران را ملاقات نکردهای جواب سادهای که در برابر این حقیقت میتوانم بدهم این است برای ملاقات ایران و اجرا ما باید ابتدا یک دعوتنامه معنادار از یک موسسه حرفهایدیدار اعضای هیأت علمی دانشگاههای ارمنستان با رئیس بنیاد سعدی حدادعادل: افق همکاریهای علمی ایران و ارمنستان ر
دیدار اعضای هیأت علمی دانشگاههای ارمنستان با رئیس بنیاد سعدیحدادعادل افق همکاریهای علمی ایران و ارمنستان روشن است دربندی کتابهای آموزش فارسی برای ارمنستان زودی تالیف میشودرئیس بنیاد سعدی گفت وجود ارامنه در ایران سبب شده تا روابط فرهنگی کشورهای ایران و ارمنستان خیلی آسان شسینمای ایران شکست حصر آبادان را ندید!
شنبه ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳ ۲۸ امروز 5 مهرماه مصادف است با سالگرد شکست حصر آبادان واقعه مهمی که سینمای ایران حتی در حد یک فیلم هم به آن نپرداخته است به گزارش خبرنگار سینمایی ایسنا سینمای ایران در طی سالهای جنگ تحمیلی و بعد از آن در آثاری به آبادان پرداخته است اما همه آنها یا ازتفکیک آب شرب و بهداشتی تهران، بهزودی |اخبار ایران و جهان
تفکیک آب شرب و بهداشتی تهران بهزودی یک مقام وزارت نیرو از تفکیک آب شرب از بهداشتی در برخی شهرهای ایران از جمله تهران در آینده نزدیک خبر داد کد خبر ۴۳۷۷۶۲ تاریخ انتشار ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳ ۱۶ - 27 September 2014 یک مقام وزارت نیرو از تفکیک آب شرب از بهداشتی در برخی شهرهای ایران ااولین پروژه سینمایی ایران در مورد داعش +تصاویر
مراسم رونمایی از آوازهای سرزمین من اولین پروژه سینمایی ایران در مورد داعش تصاویر روز گذشته پلانهای از آوازهای سرزمین من اولین پروژه سینمایی در مورد داعش با حضور اهالی رسانه و مسئولین سینمایی و تلویزیون در حوالی شهرستان رباط کریم تهران فیلم برداری شد به این مطلب امتیاز دهیدچرا هزینه دعوای مسئولان به دوش مردم میافتد؟ |اخبار ایران و جهان
چرا هزینه دعوای مسئولان به دوش مردم میافتد نه تنها انبوه پارکومترهای نصب شده در معابر تهران مورد تایید پلیس نیست بلکه عملکرد پارکبان هایی که در این معابر مشغول به کار هستند نیز تایید نمیشود یعنی اگر قصد توقف خودروی خود در معبری که پارکومتر دارد را داشتید نه شارژ این دستگاهفرصتی برای شکوفاییِ استعدادهای دیدهنشده سینمای ایران
فرصتی برای شکوفاییِ استعدادهای دیدهنشده سینمای ایران گروه سینماهای هنر و تجربه تلاشی برای نمایش آن دسته از فیلمهای باارزشی در میان فیلمهای غیرتجاری است كه اکرانشان میتواند جایگاه شایسته و درخور سازندگان آنها را در جامعه سینمایی روشن كند و به ارتقای دانش سینمایی تماشاگرانتقدیر از مسعود مهرابی در چهارمین جشن جایزه کتاب سال سینمای ایران
تقدیر از مسعود مهرابی در چهارمین جشن جایزه کتاب سال سینمای ایراندر چهارمین جشن جایزه کتاب سال سینمای ایران از مسعود مهرابی نویسنده و منتقد سینما تقدیر خواهد شد به گزارش خبرگزاری فارس مسعود مهرابی مدیر مسئول مجله فیلم و نویسنده چند کتاب سینمایی است که میتوان به کتابهای تاریخ سبهزاد فراهانی: سینمای کودک ایران متعهدانه عمل کرده است/ انتقاد از خانهنشینی بنیانگذار سینمای کودک
بهزاد فراهانی سینمای کودک ایران متعهدانه عمل کرده است انتقاد از خانهنشینی بنیانگذار سینمای کودکبازیگر سینما و تلویزیون گفت سینمای کودک که تاکنون متعهدانه عمل کرده به روند خوب فعلی خود ادامه دهد و به سمت و سوی سینما نرود به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان بهزاد فراهانی پیش ازاميدواريم مسائل هسته اي ايران هر چه زودتر حل شود
۸ مهر ۱۳۹۳ ۱۴ ۸ب ظ رئيس مجلس نمايندگان ايرلند اميدواريم مسائل هسته اي ايران هر چه زودتر حل شود رئيس مجلس نمايندگان ايرلند ابراز اميدواري کرد که ايران بتواند هر چه زودتر مسائل هسته اي خود را حل کند به گزارش خبرگزاري موج صبح امروز شان بارت رئيس مجلس نمايندگان ايرلند با علي لاچرا همراه اول و ایرانسل پول مردم را پس نمیدهند؟
چرا همراه اول و ایرانسل پول مردم را پس نمیدهند فناوری اطلاعات > ارتباطات - ایسنا نوشت سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد که لازم است همراه اول و ایرانسل مبالغی را به عنوان مابهالتفاوت به مشترکان خود بازگردانند اما این سازمان درباره رقمگلایه تهمینه میلانی از نگاه سینمای ایران به زنان
گلایه تهمینه میلانی از نگاه سینمای ایران به زنان شما یک روسپی را می بینید زن معتاد را می بینید اما چرا زنان خاموش آرام دیده نمی شوند به آنها یک عمر یاد دادند نجیب باش با آبرو باش با نداری شوهر بساز و آنها در سینمای ایران نیستند به این مطلب امتیاز دهید به گزارش سرویساعلام اسامی آثار بخش مسابقه سينمای ايران جشنواره فيلم کودک
فرهنگ و هنر سینمای ایران اعلام اسامی آثار بخش مسابقه سينمای ايران جشنواره فيلم کودک فيلم های بخش مسابقه سينماي ايران که در بيست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان حضور دارند معرفی شد به گزارش خبرگزاری مهر بخش مسابقه سینمای ایران با حضور ۱۴ فیلم سینمایی کهچرا دیوید کامرون از نسلکشی ایرانیان ستایش میکند؟
چرا دیوید کامرون از نسلکشی ایرانیان ستایش میکند پوریم افسانه است یا بهتر بگویم اسطوره است یعنی واقعیت تاریخی نیست پوریم جشن پیروزی یهودیان بر دشمنان در ایران است روزنامه وطن امروز در یادداشتی به قلم عبدالله شهبازی نوشت 4 اسفند 1392 23 فوریه 2014 یادداشتی منتشر کردم دربارهچرا شهرام ناظری و اصغر فرهادی باید اعتصاب غذا میکردند؟ |اخبار ایران و جهان
چرا شهرام ناظری و اصغر فرهادی باید اعتصاب غذا میکردند این خبر بسیار عجیب به نظر میرسید چرا که اعتصاب غذای شهرام ناظری اصغر فرهادی و دیگر چهرههای فرهنگی اجتماعی و سیاسی ایران و یا هر کشور دیگری کمکی به مردم کوبانی نمیکرد و اساساً تاثیری در تحولی این منطقه نداشت و طبیعتاً ی-
سینما و تلویزیون
پربازدیدترینها