تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819348626




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیام «عبدالله اوجالان» درباره درگیری های ترکیه


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



پیام «عبدالله اوجالان» درباره درگیری های ترکیه
صلاح الدین دمیرتاش دیروز در کنفرانس خبری موضوع مبادله پیام با عبدالله اوجالان از طریق تلفن همراه مجهز به واتس آپ را تایید کرد.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، شبکه "الجزیره" در پایگاه اینترنتی خود گزارش داد که "عبدالله اوجالان" رئیس زندانی حزب کارگران کردستان ترکیه "پ ک ک" خواستار پایان تنش ها در این کشور شد.     بنا بر این گزارش، در پی ناآرامی هایی که در روزهای اخیر با هدف اعتراض به وقایع کوبانی شهرهای مختلف ترکیه به ویژه مناطق کردنشین این کشور را فرا گرفت، "هاکان فیدان" رئیس سازمان اطلاعات ملی ترکیه در زندان جزیره "ایمرالی" با عبدالله اوجالان دیدار کرد.     گفته می شود که اوجالان در این دیدار درباره ضرورت پایان اعتراضات قانع شد.  
مقامات ترکیه به عبدالله اوجالان اجازه دادند با استفاده از تلفن همراه مجهز به واتس آپ متعلق به یک وکیل دادگستری پیامکی را برای "صلاح الدین دمیرتاش" رئیس حزب جامعه دموکراتیک خلق ها ارسال کند و خواستار پایان ناآرامی ها شود.  
صلاح الدین دمیرتاش دیروز در کنفرانس خبری موضوع مبادله پیام با عبدالله اوجالان از طریق تلفن همراه مجهز به واتس آپ را تایید کرد.  
عبدالله اوجالان رئیس گروه "پ ک ک که" در ترکیه به حبس ابد محکوم شده است از سال 1999 میلادی در زندان جزیره ایمرالی در نزدیکی استانبول دوران محکومیت خود را سپری می کند.  
در ناآرامی های روزهای اخیر در ترکیه سی نفر کشته، صدها نفر زخمی و صدها نفر نیز بازداشت شده اند.   511




۱۸/۰۷/۱۳۹۳ - ۱۹:۱۹




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن