تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 13 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809257649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدام به من مي‌گويند چرا با ده‌نمکی کار کردی؟!


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: مدام به من مي‌گويند چرا با ده‌نمکی کار کردی؟!
«ده‌نمکي هر پرونده‌اي دارد به خودش مربوط است، وقتي با ده‌نمکي کار مي‌کنم گوشم را مي‌گيرند، بي‌امکاناتي، هميشه عوامل يک کار را اذيت مي‌کند.» اين‌ جملات بخشي از صحبت‌هاي بازيگر سريال «معراجي ها»ست.


ساقي زينتي، بازيگر سريال «معراجي‌ها» که نقش کوتاهي را در اين مجموعه ايفا کرده است، از همکاري‌اش با مسعود ده نمکي اظهار رضايت کرد و به ايسنا گفت: هربار که با مسعود ده‌نمکي کار مي‌کنم گوشم را مي‌گيرند، اما از نظر من شعور ده‌نمکي از تمام آنهايي که پشت سرش حرف مي‌زنند بالاتر است.
 
اين بازيگر سينما و تلويزيون در اين زمينه بيان کرد: «معراجي‌ها» بعد از سريال «دارا و ندار» دومين تجربه کاري‌ام با مسعود ده‌نمکي است و علي‌رغم اينکه هميشه از اين طرف و آن طرف مدام به من مي‌گويند چرا باز هم با ده‌نمکي کار کردي؟! جا دارد بگويم آقاي ده‌نمکي هر پرونده‌اي که داشته به خودش مربوط است؛ مهم اين است که براي بازيگرش حرمت قائل است و خيالت راحت است که وقتي کارت با پروژه‌اش تمام مي‌شود چک سفيد امضاء مقابلت مي‌گذارد و ديگر نگران اين نيستي دنبال پولت بروي.
 
وي اضافه کرد: به نظرم خوش حسابي تهيه‌کننده و کارگردان بزرگترين حسن است و همين اتفاق به بازيگر اطمينان مي‌دهد. به نظرم بزرگترين ويژگي يک تهيه‌کننده و کارگردان اين است که حواسش به بازيگرانش باشد.
 
بازيگر سريال‌هاي «پس از باران»، «کوچه اقاقيا» و«ستايش» همچنين درخصوص بدقولي برخي تهيه‌کنندگان و کارگردانان اظهار کرد:‌ به عنوان مثال «جاده چالوس» يکي از جديدترين سريال‌هاي تلويزيون است که مدت‌هاست کارمان در آن تمام شده اما هنوز هم دستمزدهايمان را نداده‌اند.
 
زينتي در عين حال تأکيد کرد: من تاکنون هيچ بي‌حرمتي و بي‌احترامي از مسعود ده‌نمکي نديده‌ام و کاري هم به حرف‌هاي ديگران ندارم.
 
او سپس به ايفاي نقشش در سريال «معراجي‌ها» اشاره کرد و گفت: با وجود اينکه در اين سريال نقش کوتاهي داشتم و در حد چندين سکانس بازي کردم، نقشم را دوست داشتم و دلم مي‌خواست در «معراجي‌ها» بيشتر مي‌ماندم اما به جهت اينکه تمام ماجراي اين سريال حول محور دانشجويان مي‌گذشت، پدر و مادرها فقط به عنوان شناسنامه در کار حضور داشتند.
 
زينتي در ادامه با بيان اينکه در کارهاي ده‌نمکي بداهه‌گويي آزاد است، خاطرنشان کرد: يکي از حسن‌هاي کارهاي آقاي ده‌نمکي اين است که قبل از ورود بازيگران به نقش‌هايشان، از آنان سوال مي‌کند براي نقششان چه چيزي براي ارائه دارند؟ همين اتفاق باعث مي‌شود دست بازيگر در ايفاي نقش باز باشد و با استفاده از بداهه نقشش طبيعي‌تر به نظر برسد. در سريال «دارا و ندار» هم همين روال حاکم بود و بازيگران در ارائه بداهه آزاد بودند.
 
بازيگر «معراجي‌ها» در بخشي ديگر از گفت‌وگوي خود با ايسنا درباره جان باختگان حادثه انفجار در پروژه «معراجي‌ها» اظهار ناراحتي کرد و گفت: يادشان بخير؛ دوستاني که در حادثه انفجار جانشان را از دست دادند دوستان ما بودند و آن روز ما در شهرک دفاع مقدس کاري نداشتيم. زماني که خبر حادثه را شنيدم بسيار متأثر شدم و حالا فقط براي خانوادهايشان طلب صبر مي‌کنم. اين اتفاق در «معراجي‌ها» همه را بر هم ريخت.
 
وي در اين زمينه ادامه داد: متأسفانه مشکلي که سر صحنه هميشه عوامل را اذيت مي‌کند مشکل بي‌امکاناتي است. در يک پروژه کاري مشکلات ديگري نظير برق‌گرفتگي، سوختگي و... همواره عوامل را تهديد مي‌کند که شايد در مطبوعات درج نشود؛ براين اساس تا زماني که امکانات لازم در کارها حاکم نباشد هميشه عوامل در حول و ولا هستند که مبادا اتفاقي بيفتد. به نظرم نبود بودجه و امکانات هميشه در کارها مشکل ايجاد مي‌کند و بهتر است ما کارهاي خارجي را با پروژه‌هاي خودمان مقايسه کنيم.
 
زينتي در پايان از جديدترين کارهايش در سينما و تلويزيون خبر داد و گفت: «تابو» جديدترين کار سينمايي‌ام است که به کارگرداني خسرو معصومي در حال ساخت است. در اين فيلم يک بازي متفاوت از من به تصوير کشيده خواهد شد؛ ضمن اينکه در سريال «جاده چالوس» به کارگرداني محمود معظمي هم بازي داشتم و چندين فيلم تلويزيوني آماده پخش هم دارم که به روي آنتن نرفته‌اند. اخيرا در يک سريال براي شبکه شما هم بازي کردم که هنوز پخش نشده است.




چهارشنبه, 16 مهر 1393 ساعت 15:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن