تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815241450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راز ماندگاري شهر، در گرو بهره‌گيري توانايي‌هاي هنري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ مهر ۱۳۹۳ (۱۷:۰ب.ظ)
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان آذربايجان شرقي: راز ماندگاري شهر، در گرو بهره‌گيري توانايي‌هاي هنري است مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان گفت: راز ماندگاري شهر، در گرو بهره گيري از قابليت ها و توانايي هاي هنرمندان است.
به گزارش خبرگزاري موج، علي اکبر صفي پور در اختتاميه اولين سمپوزيوم مجسمه تبريز، ايده برگزاري اين رويداد هنري را جسارت آميز توصيف کرد و گفت: اجراي آثار بديع و زيبا بر روي سنگ، نماد تأثير اراده و استقامت در برابر سختي هاست.
وي با اشاره به پيشينه هنر مجسمه سازي گفت: هنر مجسمه سازي تا رسيدن به شرايط امروز، در مقاطع قبل و بعد از اسلام، دوره هاي مختلفي را تجربه کرده است و اميدواريم با تمهيدات و نظرات جامع متخصصان و کارشناسان، وضعيت فعلي اين هنر بديع، به خوبي در بستر مناسب خود پيش رود.
صفي پور اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان از هر حرکتي که در مسير تعالي و شکوفايي فرهنگ و هنر باشد، حمايت مي کند و در اين راه، تعامل تنگاتنگ با شهرداري تبريز را مفيد و مؤثر مي داند.
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان با بيان اين که هفته نکوداشت تبريز، فرصتي بود که موجبات همدلي و همگرايي ظرفيت هاي متعدد شهر را فراهم آورد، تأکيد کرد: با در نظر گرفتن همين دستاورد ارزشمند، مي توان هفته نکوداشت تبريز را حرکتي موفق و مؤثر خواند.
وي بازگشايي هنرستان و انجمن هنرهاي تجسمي تبريز را از اهم اقدامات اداره کل فرهنگ و ارشاد استان در دوره جديد مديريت آن خواند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن