تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده‏اش در هر روز نصيحتى عرضه مى‏كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820542335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از تخلف تماشاگران سپاهان به بنگر متاسفم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ مهر ۱۳۹۳ (۱۵:۳۷ب.ظ)
حسن زاده: از تخلف تماشاگران سپاهان به بنگر متاسفم رئيس کميته انضباطي اعلام کرد که در ديدار استقلال خوزستان و راه آهن حدود 5 الي 6 نفر محروم و جريمه شدند.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي فدراسيون فوتبال، اسماعيل حسن زاده، رئيس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: بعدازظهر ديروز کميته انضباطي پس از بررسي گزارشات رسيده از سوي مسئول برگزاري کننده ديدار دو تيم استقلال خوزستان و راه آهن از سري رقابتهاي ليگ برتر، راي خود را صادر کرد، هم اکنون اين راي در اختيار دبير کل فدراسيون قرار گرفته تا پس از امضا از طريق سايت رسمي فدراسيون منتشر شود.
وي گفت: حدود 5 الي 6 نفر به دليل تخلفاتي که انجام داده اند جريمه و محروم مي شوند. بارها اعلام کرده ام که جرايم انضباطي و محروميت ها براي اين است تا بازيکنان و کادر فني يا مسئولين باشگاهها با رفتار صحيح از بروز هرگونه تشنج و تخلف امتناع کنند اما متاسفانه شاهد هستيم افرادي که در فوتبال ايران سرشناس بوده و جزء پيشکسوتان فوتبال ايران محسوب مي شوند، رفتارهايي را بروز مي دهند که اصلا در شان ايشان نيست.
رئيس کميته انضباطي ادامه داد: در ديدار استقلال خوزستان و راه آهن علاوه بر کولي بالي- بازيکن خوزستان، برخي از اعضاي کادر فني راه آهن نيز تخلفاتي را انجام داده اند و همانطور که گفتم اين راي به زودي ابلاغ مي شود. ضمن اينکه کولي بالي هنوز محروميت يک جلسه اي خود را به دليل تخلفاتش در ديدار با پيروزي تهران پشت سر نگذاشته و علاوه بر سپري کردن جريمه و محروميت در اين ديدار، محروميت پيش روي خود را که از سوي کميته انضباطي اعلام شد را بايد پشت سر بگذارد.
حسن زاده با اشاره به آغاز رقابتهاي ليگ دسته اول، دوم و سوم گفت: با توجه به اينکه فصل جديد ليگ هاي فوتبال يک آغاز شده و ليگهاي دو و سه نيز به زودي شروع مي شود بايد بگويم که موضع قانوني و رسمي کميته انضباطي همان آرايي است که در سال گذشته صادر شده و تيم هاي بدهکار قبل از شروع فعاليتشان در ليگ هاي مربوطه، بايد بدهي خود را بپردازند. اگر تيمي تسويه حساب نکند فعاليتش معلق است و نمي تواند در مسابقات شرکت کند.
وي در ادامه گفت: امسال طبق ماده 44 آيين نامه انضباطي براي پرونده هاي جديد که صادر ميشود ضمانت اجرايي سخت تري پيش بيني کرده ايم که مي توان به کسر امتياز، محروميت از انجام نقل و انتقالات و سقوط به ليگ هاي پايين تر اشاره کرد. در گذشته در مورد بدهکارهاي ليگهاي آزادگان و يا ليگ برتر راي هايي مبني بر اينکه تا زماني که تيم ها بدهي خود را ندهند فعاليتشان معلق است، صادر مي شد اما از اين پس و با اجراي آيين نامه جديد طبق ماده 44 که در بالا به آ ن اشاره شد، اقدام خواهيم کرد.
رئيس کميته انضباطي در خصوص فحاشي تماشاگران سپاهان به بازيکن پيروزي تهران در ادامه افزود: متاسفم که تماشاگران اين باشگاه به محسن بنگر توهين کرده اند. رفتارهاي توهين آميز از سوي تماشاگران نبايد صورت بگيرد. انتظارمان اين است که مقامات باشگاه سپاهان با اين موضوع برخورد کرده و تدبيري بي انديشند. چرا که در چند مورد ديگر شاهد بوده ايم اين تخلف از سوي تماشاگران تيم سپاهان رخ داده است. مسئولان باشگاه بايد نظارت بر سکوها و رفتار تماشاگران را بيشتر کنند.
حسن زاده در پايان خطاب به باشگاههايي که تاکنون بدهي خود را تسويه نکرده اند گفت: از باشگاههايي که در طول چند سال اخير براي تسويه بدهي هايشان اقدام نکرده اند مي خواهم که هر چه زودتر مشکلات ماليشان را رفع کنند. باشگاههاي فوتبال پيشوند فرهنگي ورزشي را يدک مي کشند پس معتقدم بايد به مقوله دادن حق طلبکاران بيشتر توجه داشته باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن