تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813214241




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی فعالیت های کانون های مساجد فارس در گذر فرهنگ شیراز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معرفی فعالیت های کانون های مساجد فارس در گذر فرهنگ شیراز خبرگزاری پانا: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس از برپایی غرفه معرفی مجموعه فعالیت ها و برنامه های اجرایی کانون های مساجد فارس در گذر فرهنگ در محل باغ هنر شیراز خبر داد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۵ مهر ساعت 14:32



به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام غلامحسین نیازی،   در حاشیه برپایی غرفه این دبیرخانه در گذر دهه فرهنگ گفت: در این نمایشگاه که با عنوان "از روشنای عشق تا تجلی ولایت" به مناسبت دهه ولایت از 11 الی 20 مهر برپاست، گوشه هایی از فعالیت های یکهزار و یکصد کانون فرهنگی، هنری مساجد استان فارس در قالب تیزر و نماهنگ و گزارش های مصور در معرض دید عموم قرار گرفته است.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس از توزیع بروشور های معرفی فعالیت ها خبر داد و افزود: در این بروشور حوزه های مختلف فعالیت ها از جمله فرهنگی و هنری، خانه های نور، کانون های تخصصی، آموزش و پژوهش، روابط عمومی، قرآنی، خانه های دیجیتال مساجد و کتابخانه ها معرفی شده است.
وی همچنین گفت: در این غرفه همچنین مراحل ثبت کانون در مسجد برای عموم بازدیدکنندگان و علاقمندان به انجام فعالیت های فرهنگی در مسجد محل زندگی خود تشریح می شود و نمونه از مجوز های کانون ها و کتابخانه های مساجد نیز به نمایش گذاشته شده است.
حجت الاسلام نیازی همچنین از معرفی تالیفات و کتاب های چاپی کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس در این غرفه خبر داد و از همه مسئولان و شهروندان شیرازی جهت بازدید از این غرفه دعوت کرد.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن