تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805209476




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرر مي کنيم اما برنامه اي براي کند کردن وايبر نداريم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ مهر ۱۳۹۳ (۱۲:۳۹ب.ظ)
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات: ضرر مي کنيم اما برنامه اي براي کند کردن وايبر نداريم وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: عليه پارازيت ها و تشعشعات آن گزارشي به رييس جمهور اعلام کرده ايم اما رصد ميداني مي گويد ميزان آن ها کم شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، محمود واعظي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در حاشيه بازديد از غرفه هاي حاضر در پانزدهمين نمايشگاه بين المللي صنايع مخابرات و اطلاع رساني (الکامپ 2014) در جمع خبرنگاران گفت: اميدوارم که اين نمايشگاه نقطه ي عطفي در رشد و توسعه صنعت ICT در کشور باشد و به بهترين شکل ممکن از آن بهره برداري شود.
واعظي در ادامه در پاسخ به سوالي در مورد راه افتادن شبکه هاي ITPV اظهار داشت: در ارتباط با ITPV و آنچه که مربوط به آن است بايد گفت: اين يک تکنولوژي جديد است تا مردم ايران بتوانند در منازل خود از انواع و اقسام خدمات مربوط به فيلم هاي سينمايي، وسايل آموزشي و همچنين تلويزيون بهره ببرند.
وي ادامه داد: در سه جلسه کميسيون اصل تنظيم مقررات، مقرر شد که با شرکت هايي که با صدا و سيما يا وزارت ارشاد ارتباط دارند مذاکرات انجام شود تا در هفته گذشته شاهد افتتاح آن باشيم. اتفاقي که به خاطر برخي مسائل فني که از سوي خود آنها بود، انجام نگرفت و بر خلاف اظهاراتي که گفته مي شود مشکل از وزارت خانه بوده، چنين چيزي نيست.
در ادامه واعظي به اظهاراتي پيرامون اينکه اين تکنولوژي انحصارا در اختيار صدا و سيما است و يکي از مشکلاتي که اين وقفه را به وجود آورده مخالفت هاي اين نهاد است، تصريح کرد: آنچه که صدا و سيما توليد مي کند فقط مربوط به خود اوست و به ما ربطي ندارد آنچه که در کميسيون مقررات تنظيم شد اين توليدات نبايد در اختيار يک جا باشد. هر شرکتي که توانايي خدمت به مردم را دارد مي تواند با گرفتن مجوز از ما و شبکه ICT کشور از اين صنعت در مورد مسائل آموزش و پرورش استفاده کند. اينکه گفته مي شود صدا و سيما معتقد است اين موضوع انحصارا بايد در اختيار آنها باشد را من قبول ندارم.
وزير دولت يازدهم در ادامه به چالش هاي موجود در شرکت هاي ارائه دهنده سرويس اينترنت پر سرعت پرداخت و گفت: ما قرار است شرکت هايي که مي توانند در حوزه ICT فعاليت کنند را طبق نظري که داريم محدود نکنيم تا شرکت ها بتوانند خدمات بيشتري انجام بدهند.
وي ادامه داد: با اين حال اينترنت ما به اندازه اي که اين شرکت ها تعرفه مي دهند به مردم سرويس نمي دهند با اينکه 35 درصد از هزينه اي که بابت پهناي باند اين شرکت ها کم کرديم تا آنها 20 درصد به مردم تخفيف دهند و کيفيت را بالا بياورند، انجام گرفته اما ما باز هم راضي نيستيم. در همين راستا تلفن 195 در اختيار علاقه مندان است تا بتوانند شکايت خودشان را نسبت به اختلالات موجود ارائه داده تا رسيدگي شود.
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه علت مشکلات موجود در اپراتورهاي موجود بابت سرعت اينترنت و غيره چيست؟ گفت: اين يکي از سياست هاي جدي وزارت ارتباطات و سازمان تنظيم مقررات راديويي است که مساله کيفيت خدماتي که به مردم ارائه مي دهند را رصد کنند. اين کار ادامه خواهد داشت و همانطور که ملاحظه مي کنيد به جز يک ماهي که همراه اول و ايرانسل به دنبال تغيير BTF خود از نسل يک به نسل دو بودند، اين اختلالات در برخي مناطق کشور نسبت به سال گذشته قابل قياس نيست.
وي ادامه داد: ما با اين حال راضي نيستيم و اميدواريم که کيفيت بهتر شود تا با ارائه نسل سه و چهار ضريب کيفيت را تا حدي بالا ببريم تا رضايت مشتريان جلب شود.
واعظي در ادامه به مساله کندي شبکه اجتماعي وايبر و اينکه گفته مي شود اين امر از سوي وزارت ارتباطات صورت گرفته، پاسخ داد و اظهار داشت: از نظر ما هيچ کندي در وايبر وجود ندارد و بر خلاف اينکه گفته اند وزارت مي خواهد اين برنامه اجتماعي کند شود، ما چنين قصدي نداريم. ما معتقديم شبکه هاي اجتماعي که مردم از آن درست استفاده مي کنند همچنان بايد در خدمت آنها باشد آن هم در حالي که درآمد ما کمتر مي شود اما ما برنامه اي براي کنترل آن نداريم.
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در پاسخ به سوال اينکه چه تصميمي درباره پارازيت هاي موجود در تهران که سازمان محيط زيست آنها را مضر اعلام داشته گرفته ايد، افزود: ما جلسات متعددي را با وزير بهداشت، وزير دفاع، رييس سازمان محيط زيست و سه چهار بخش از دستگاه هاي مختلف را داشتيم. سازمان تنظيم مقررات چندين بار در تهران مناطقي را که تشعشع ميداني داشت رصد ميداني کرد و گزارشي را با امضاي 7 دستگاه به رييس جمهور داديم اينکه چه اقداماتي از سوي رييس جمهور انجام گرفته، را در جريان نيستم اما مي دانم اين ميزان تشعشعات به مقدار چشمگيري کاهش داشته است.
واعظي در پايان به بحث حمايت از نرم افزارهاي داخلي در حوزه ICT اشاره داشت و گفت: همانطور که در مراسم افتتاح اين نمايشگاه گفتم کساني که نرم افزار مي نويسند، ابتدا بايد به ما ارائه داده تا پس از تائيد در اختيار اپراتورها قرار گيرند. اپراتورها بايد سهمي از درآمد خود را از اين برنامه ها در اختيار نويسنده قرار دهند که ما براي حمايت بيشتر حق السهم خودمان را از اين اپراتورها نمي گيريم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن