تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820879070




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میشاییل داگلاس: جالب تر است که بد باشی!


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: میشاییل داگلاس: جالب تر است که بد باشی!

میشاییل داگلاس: جالب تر است که بد باشی!

میهن پرستی یکی از خصوصیات مهم شخصیت من است.

شما یک ستاره‎ی واقعی هستید. داستان موش و گربه مهیجی که در آن شما در نقش یک بازرگان بد که به دنبال جِرِمی ایروین (Jeremy Irvin) در صحرا‎های موجاوا (Mojava) هستید، این داستان از کجا آمد؟
 
از کتابی به نام دِثواچ (Deathwatch) از راب وایت (Robb White) آمده است. او یک نویسنده‎ی رمان جوان می‎باشد. من می‎خواستم تا مخاطبان جوان را هدف قرار دهیم که با انتخاب یک همکار ستاره این کار شدنی شد.
 
این کتاب در سال 1972 نوشته شد. استفاده از آن در 2014 خطرناک نبود؟
صحرا که عوض نمی‎شود! تنها سختی کار ساختن داستانی مهیج از دل این صحرا بود چون چیز زیادی در صحرا وجود ندارد. همه نگران بودند، خب قرار بود فیلمی یک ساعت و نیمی در صحرا بسازیم.
 
شما شخصیت بدی هستید که می‎خواهید کارهای آمریکا را به چین صادر کنید. آیا فیلم قصد دارد سنت‎های آمریکا را تقویت کند؟
 
بله درست است. این پیام اصلی این فیلم بود. میهن پرستی یکی از خصوصیات مهم شخصیت من است اما اولین نیست. همیشه شخصیت‎های خوب و بد وجود دارند. من نگاهی به جِرِمی (Jeremy) 19 ساله در جان وین (John Wayne) کردم. او بهترین چیزی که آمریکا دارد را ارائه می‎دهد. من حتی به بدترین چیزها نیز فکر کردم.
 
آیا نقش بد بودن جالب است؟
بله! خیلی جالب است. شما باید تا جایی که می‎توانید باید بد باشید. پدر من مردی احساساتی بود تا چمپیون (The Champion) که در آن با بازی در نقشی بد نامزد جایزه‎ی اسکار شد. برای خیلی‎ها موفقیت بزرگی است که بتوانند در نقشی بد بازی کنند. بازی کردن در نقش‎های خوب به مراتب سخت تر است. من دوست دارم تا مخاطب را به چالش بکشم. آن‎ها از اول تا آخر فیلم از تو متنفر خواهند بود.
 
شما این نقش را گوردون گِکو (Gordon Gekko) بخش غرب نامیدید. آیا همه‎ی نقش‎های بد مشابه همدیگر هستند؟ آیا طبیعت شیطان و بدی همیشه یکسان است؟
نه. پیچیدگی‎های خاصی در فیلم وجود دارد. روی فیلم و شکل اصلی کتاب کار زیادی شده است. مانند دنیای واقعی در همه‎ی سنی افراد خوب و بد متفاوتی وجود دارد.
ایروین (Irvine) در بیشتر فیلم بالاتنه‎ای برهنه داشت. او در زندان به خوبی تغذیه نشده بود، اما جاهایی از فیلم باید وزنه‎های سنگینی را بلند می‎کرد.
ما روی او کارهای خاصی انجام دادیم و به یکباره از او یک غول ساختیم!
 
آیا این کار استاندارد است؟ او را به یکباره به یک مرد عضلانی تبدیل کردید؟ آیا هنرپیشه‎ها باید جذاب باشند؟
در بعضی مواقع فقط بازیگران زن نباید جذاب باشند چون به عنوان مثال آن‎ها با انتخاب لباسی خوب از طرف کارگردان به جذابیت قابل قبولی می‎رسند .بازیگران مرد هم باید تا حد قابل قبولی جذاب باشند تا موفق بشوند. او یک کوهنورد با هیکلی مناسب است، بسیار بد می‎شود اگر شکل و شمایل بدن خود را از دست بدهد. اگر می‎خواهید در صحراها بدوید باید از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار داشته باشید.

 
تهیه و ترجمه : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture

اختصاصی سیمرغ















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن