تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798335121




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسخ جالب کی‌روش به اظهارات مایلی‌کهن و قلعه‌نویی


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: پاسخ جالب کی‌روش به اظهارات مایلی‌کهن و قلعه‌نویی
سرمربي تيم ملي گفت: «مربيان و منتقداني که عليه من صحبت مي‌کنند هر چه بيشتر اين کار را انجام دهند، من مهم‌تر خواهم شد!»
کارلوس کي‌روش در فوتبال کشورمان ماندني شد تا به اين ترتيب انتقادات برخي از چهره‌هاي مطرح فوتبالي عليه مرد چشم آبيِ پرتغالي ادامه داشته باشد؛ با اين حال گويا کي‌روش تحولي عظيم در افکارش به وجود آورده و مي‌خواهد در دوران جديد کاري‌اش در تيم ملي فوتبال، به جاي مقابله به مثل با منتقدين، به گونه‌اي ديگر با آنها برخورد کند.او در جديدترين اظهاراتش گفته: «هرکس يا کساني که انرژي بيشتري خرج من کرده تا در خصوص عملکردم يا چيزهاي ديگر حرف بزنند، قطعاً انرژي کمتري خواهند داشت تا با باشگاه يا تيم خود کار کنند. من يک فلسفه متفاوت دارم، وقتم را براي چيزهايي که به من کمک نمي‌کنند تا باعث برد و پيروزي‌ام شود، هدر نمي‌دهم. اگر منتقدان واقعا اين حس را دارند که فکر مي‌کنند من آدم مهمي هستم، از آنها متشکرم. شما نيز از جانب من از آنها تشکر کنيد که در خصوص من مدام صحبت مي‌کنند.»پس از اينکه کي‌روش قراردادش را با تيم ملي ايران تمديد کرد، در دوره جديد کاري او يک‌بار ديگر به عنوان اولين رسانه با سرمربي تيم ملي فوتبال ايران (البته در فرصتي محدود) همکلام شديم تا علاوه بر اينکه در خصوص مسائل روز فوتبال ايران، نقطه نظراتش را جويا شويم، نظرش در مورد انتقاداتي که اين روزها از سوي برخي اهالي فوتبال به سمت او نشانه مي‌رود.متن کامل گفتگو با کارلوس کي‌روش را در زير مي‌خوانيد:
* در خصوص جلسه‌اي که با آقاي نبي داشتيد صحبت مي‌کنيد؟
- در اين جلسه در خصوص خيلي از موارد به صحبت و بررسي‌هاي لازم پردختيم. درباره اردوي پرتغال، ساير اردوها، تيم‌هايي که مي‌خواهيم با آنها بازي دوستانه برگزار کنيم و محل اقات‌مان در اردوهايي که قرار است در آنها کمپ‌هايمان را برگزار کنيم با دبير فدراسيون به صحبت پرداختيم.
* مطالب ديگر هم مطرح شد؟
- بلي؛ مطالب ديگري از جمله آنچه که در جام ملت‌هاي آسيا 2015 در استراليا با آن مواجه هستيم، جزئيات اردوي پرتغال و ديدار دوستانه با کره‌جنوبي در ماه نوامبر صحبت به ميان آمد. در مورد اين جزئيات که البته آنچنان هم خيلي خاص نبود و از جزئيات کاري معمول‌مان به شمار مي‌رود به گفت و گو و بررسي پرداختيم.
* يک سري از ملي‌پوشان فوتبال ايران که در ليست اوليه شما هستند روز گذشته براي اقدامات مربوط به دريافت ويزاي پرتغال راهي سفارت اين کشور در تهران شدند. ليست اوليه شما را چند بازيکن تشکيل مي‌دهند؟
- ليست اوليه 31 نفره است. در واقع ليست 31 نفره اعلامي به سفارت پرتغال، ليست آماده‌باش و استندباي ما محسوب مي‌شود. در حال حاضر 31 بازيکن در ليست آماده‌باش ما هستند که از اين تعداد 26 بازيکن به پرتغال اعزام خواهند شد.
* امکانش هست در مورد جزئيات اين ليست صحبت کنيد؟ به طور مثال بازيکناني مثل عقيلي يا رحمتي که در گذشته انتقاداتي را از شما داشتند در اين ليست هستند؟
- اين ليست آماده‌باش بنده است و ليست نهايي اول يا دوم اکتبر (9 يا 10 مهر) به صورت رسمي اعلام مي‌شود. پس از آن در خصوص اين مسائل نقطه نظراتم را خواهم گفت.
* سال گذشته نسبت به کيفيت ليگ برتر انتقاداتي را مطرح مي‌کرديد؛ انتقاداتي مانند دوندگي کم بازيکنان و ... . آيا در فصل جديد و طي هفته‌هايي که بازي‌هاي ليگ را تماشا کرديد، نسبت به فصل گذشته، تحول يا پيشرفتي را از سطح مسابقات ليگ برتر ايران مشاهده کرده‌ايد؟
- بنده به هيچ وجه و هيچ گاه ليگ را مورد انتقاد قرار ندادم. حقيقت مطلب اين است که هيچ گاه در خصوص بازيکناني که در ليگ شاغل هستند نيز هيچ گونه صحبت يا انتقادي را مطرح نکردم، بلکه صحبت‌هاي من در خصوص ملي‌پوشان بود. يعني تنها در خصوص بازيکناني که تحت نظارت من هستند، صحبت کردم. زماني هم که در خصوص چنين بازيکناني صحبت مي‌کنم، منظورم فقط اين دسته از بازيکنان هستند، نه همه بازيکنان، البته به اين دليل آن صحبت‌ها را مطرح کردم که اگر بخواهيم در ابعاد بين‌المللي رقابت کنيم احتياج به آمادگي فيزيکي، جسماني و بدني بالاتري داريم، از بعد فني و تکنيکي نيز احتياج به تمرينات بيشتر و سختکوشي زيادي داريم. اين موارد صحبت‌ها و نقطه نظرات من بودند و به هيچ وجه در خصوص ليگ يا باشگاه‌ها صحبتي نکرده و نمي‌کنم.
* پس از ماندن‌تان در فوتبال ايران انتقاد برخي از منتقدين هميشگي‌تان از شما آغاز شد. اين موضوع تمرکزتان را از بين نمي‌برد؟
- مثلاً چه کساني چه صحبت‌هايي را مطرح کردند.
* به طور مثال پس از خميازه دوباره‌تان در ورزشگاه، محمد مايلي‌کهن به اين موضوع واکنش نشان داد. او يادآور شد من پيش از اين هم گفته بودم که انتظارم از کي‌روش اين است که يک بازي ليگ را بدون آنکه بخوابد تماشا کند يا به طور مثال امير قلعه‌نويي نيز انتقادات ديگري را در خصوص تعطيلي‌هاي ليگ برتر مطرح کرده بودند.
- نمي‌خواهم خيلي به اين موضوع بپردازم. فقط يک مطلب را عرض مي‌کنم، واقعيت اين است که هر کس يا کساني که انرژي بيشتري خرج من کرده تا در خصوص عملکردم يا چيزهاي ديگر حرف بزنند، قطعاً انرژي کمتري خواهند داشت تا با باشگاه يا تيم خود کار کنند. من يک فلسفه متفاوت دارم، وقتم را براي چيزهايي که به من کمک نمي‌کنند تا باعث برد و پيروزي‌ام شود، هدر نمي‌دهم.
* حتما يکي از دلايلي که باعث شد تا بگوييد رقباي ما در خارج از خانه آماده مي‌شوند و ما هنوز در خانه هستيم، همين صحبت‌ها بود.
- بنده تمام زمان و فکر خودم را متمرکز رقباي تيم ملي ايران در جام ملت‌هاي آسيا کرده‌ام تا در مقابل آنها موفق باشيم. رقبايي مانند بحرين، قطر و امارات و ساير کشورهايي که در استراليا با آنها به مبارزه خواهيم پرداخت. اين افراد رقباي من نخواهند بود چون ما روبروي يکديگر هيچ بازي را انجام نخواهيم داد. من اصلاً حتي نمي‌خواهم در خصوص اين مسائل صحبت کنم. آنها اگر اين زمان را دارند تا در مورد من صحبت کنند، فکر مي‌کنم نشاندهنده اين است که من آدم مهمي هستم. اگر منتقدان واقعا اين حس را دارند که فکر مي‌کنند من آدم مهمي هستم، از آنها متشکرم. شما نيز از جانب من از آنها تشکر کنيد که در خصوص من مدام صحبت مي‌کنند. اگر آنها در مورد من حرف‌هاي خوبي بزنند که چه بهتر، در غير اين صورت و در صورتي که عليه من صحبت کرده و حرف‌هاي بد بزنند، نشاندهنده آن است که من زنده هستم و هنوز نفس مي‌کشم که باز هم اين موضوع به سودم خواهد بود.
* در هر صورت اين صحبت‌ها در فوتبال ايران وجود دارد و نمي‌توان آنها را کتمان کرد.
- تمامي مربيان و دست‌اندرکاران فوتبال اين اجازه را دارند تا در مورد بنده و تيم ملي، نقطه نظرات خودشان را مطرح کنند و من هيچ مشکلي با اين مطالب ندارم. تمامي مربيان و دست‌اندرکاران فوتبال آزاد هستند اين صحبت‌ها را انجام دهند. در واقع هرچه بيشتر در خصوص من صحبت کنند، من مهم‌تر خواهم شد!
* پس از جام جهاني 2014 خيلي اميدوار بوديد که لژيونرهاي اروپايي فوتبال ايران براي حفظ سطح کيفي فوتبالشان حداقل در اروپا بمانند، اما اين اتفاق هرگز نيافتاد و بسياري از بهترين‌ ملي‌پوشان ايران راهي کويت و به ويژه قطر شدند. اين موضوع براي شخص شما نااميد کننده نيست؟
- واقعيت مطلب اين است که بازيکناني که به کويت يا قطر رفتند به اين دليل اين کار را انجام دادند چون پيشنهاداتي که از جانب باشگاه‌هايشان به آنها شد، پيشنهادهاي جذاب بود که مي‌توانست زندگي بهتري را براي آنها به همراه بياورد و ارائه دهد. سؤال اينجاست که شما فکر مي‌کنيد اگر يک فوتباليست، زماني که دوران بازي‌گري‌اش تمام مي‌شود، اگر خودش به فکر خودش نباشد، آيا فرد ديگري هست که به او کمک کند؟ پس وقتي دوران بازي آنها تمام شود، ديگر هيچ کسي اهميتي به آنها نمي‌دهد. بنابراين يک فوتباليست مثل تمام انسان‌ها و تمام مردان دنيا اين حق را دارد تا به فکر خود و خانواده‌اش باشد، به همين شفافيت و سادگي.
* گفته بوديد در صورتي که بمانيد، شاهد تغيير نسل در فوتبال ايران خواهيم بود. از چه زماني اين اتفاق خواهد افتاد؟
- اگر افراد فکر مي‌کنند که مي‌توانيم در تيم ملي انقلابي انجام دهيم، اين فکر کاملا غيرعاقلانه خواهد بود. آينده تيم ملي بايد مطمئناً بر اساس تداوم و خلاقيت سيستماتيک روبه جلو باشد. ولي شما نمي‌توانيد کامل يک تيم را بر هم بريزيد. وقتي 4 سال در کنار هم کار کرده‌ايد نمي‌توانيد پايه‌هاي يک تيم را کامل از بين ببريد. اما مطمئن باشيد تمام بازيکناني که به تيم ملي دعوت مي‌شوند بايد درک مناسبي از وظايفشان در تيم ملي داشته باشند، براي همين هم هست که اردوي پرتغال خود را برگزار کرده و بازي‌هاي تدارکاتي را در اين کشور ترتيب خواهيم داد، پس از اردوي پرتغال تا اردوي آبان ماه خود، تصميمات ديگري را خواهيم کرد.
* تکليف دستيار ايراني‌تان مشخص نشد؟
- طي چند روز آينده اين اتفاق خواهد افتاد. اجازه دهيد در حال حاضر تمرکزمان روي اردوي پرتغال و برنامه‌هاي اين اردو باشد.




چهارشنبه, 02 مهر 1393 ساعت 16:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن