تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802782227




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختلاف پورحیدری با قلعه‌نویی و حذف از کمیته فنی/فروزان در لیست جدید کی‌روش


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اخبار تیم فوتبال استقلال تهران؛
اختلاف پورحیدری با قلعه‌نویی و حذف از کمیته فنی/فروزان در لیست جدید کی‌روش
پورحیدری به عنوان مدیر فنی در استقلال حضور داشت اما در حال حاضر پستی نداشته و در تمرینات حضور ندارد و گفته می‌شود با قلعه‌نویی نیز دچار اختلافات بسیاری شده است.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، استقلال در حال حاضر وضعیت چند هفته قبل را ندارد و این در حالی است که کمیته فنی نیز به درخواست قلعه‌نویی از تیم و باشگاه حذف شده است.

گفتنی است، اعلام شده است که پورحیدری با قلعه‌نویی دچار اختلاف نظراتی شده است و این موضوع پنهان مانده است تا استقلال وارد حاشیه جدید نشود و روال قبلی خود را ادامه دهد.

این در حالی است که پورحیدری که حتی بدون پست در تمرینات استقلال حاضر می شد و تیم را همراهی می کرد در حال حاضر دو هفته است که در تمرینات حضور ندارد و این مسئله بحث اختلافش با قلعه‌نویی را بیشتر از پیش عنوان می‌کند.

شایان ذکر است، مدیر سابق استقلال در خصوص برخی مسائل در تیم با قلعه‌نویی اختلاف دارد و مدیریت تیم نیز در این‌مورد دخالتی ندارد و اعلام کرده است که این موضوع باید بین سرمربی و پورحیدری حل شود و دیگران نباید دخالتی در این مسئله داشته باشند تا خود این اعضا در پی حل آن برآیند.

محسن فروزان در لیست جدید کی‌روش دروازه‌بان استقلال مدارکش را تحویل فدراسیون داد!

فروزان در خصوص حضورش در تیم ملی شنیده است و حتی از سوی مسئولان در فدراسیون به این محل دعوت شده است تا مدارکش را بصورت کامل در اختیار مسئولان در فدراسیون قرار دهد.

گفتنی است، این بازیکن در شرایطی خاص قرار دارد زیرا حضور دروازه‌بانان لیگ به عنوان رقیب در اردوی تیم ملی وضعیت را برای وی متفاوت پیش می‌برد اما این گلر اعلام کرده است که از رقابت نمی‌هراسد و به استقلال آمده است که به دروازه تیم ملی برسد.

شایان ذکر است، این دروازه بان مدارکش را به فدراسیون ارائه کرده است تا بهونه و مشکلی برای حضورش در تیم ملی نباشد و این دروازه بان به آرزویش برسد.

این در حالی است که هنوز اسامی اعلام نشدند و امکان پشیمانی و تغییر نظر کی‌روش در این مورد نیز وجود دارد.

چهار بازیکن مصدوم به ذوب می‌رسند!
کرار، حیدری، بیک‌زاده و قاضی در ترکیب اصلی استقلال

پزشک آبی‌ها این روزها یکی از پرکارترین نفرات این تیم به شمار می رود و به واسطه مصدومیت بازیکنان استقلال شرایط خاصی را تجربه می کند. اما با توجه به مشکلات اخیر آبی ها که به واسطه نتیجه نگرفتن این تیم در ۲ هفته اخیر به وجود آمده سرمربی استقلال به نوروزی اعلام کرده که برای جدال برابر ذوب آهن مصدومان را آماده حضور در میدان‌ کند.
در این خصوص شنیده می شود چهار بازیکن مصدوم با برطرف شدن مراحل درمانی شان در اختیار کادر فنی قرار گرفته اند و می توانند در اصفهان برای استقلال به میدان بروند.

ظاهرا قلعه‌نویی قصد دارد از بیک زاده، حیدری، کرار و قاضی در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند تا روز سختی را برای میزبان خود رقم بزند.

گفتنی است، دیدار ذوب آهن _ استقلال روز جمعه هفته جاری و در اصفهان برگزار می‌شود.





دوری یک‌ماهه مگویان قطعی شد
حنیف نمی‌رسد، وضعیت کریمی در هاله از ابهام!

مدافع آبی‌ها که مورد غضب قلعه‌نویی قرار گرفته بود و قرار نبود در ترکیب استقلال قرار بگیرد به ناچار و بدلیل شرایط نامناسب استقلال در خط دفاعی دچار مشکل نشد و تیم را همراهی کرد این در حالی است که حضورش در ترکیب تیم زمانی نبرد و مصدومیت بی موقع به سراغ وی امد و این بازیکن نیز یکماه از میادین به دور است و شرایط همراهی تیم را ندارد.


گفتنی است، از طرفی دیگر حنیف نیز نمی‌تواند استقلال را در اصفهان همراهی کند زیرا مصدومیت این بازیکن نیز تشدید شده است و این موضوع عاملی است که دوری وی از حد تصور طولانی‌تر شود.

شایان ذکر است، علاوه بر حنیف عمران‌زاده کریمی نیز به تازگی از اردوی تیم ملی بازگشته است و شرایط ایده‌آل ندارد وی از طرفی مصدوم است و از طرفی دیگر در اردوی تیم ملی امید با شرایط سختی روبرو شده است که برای بازگشت به ترکیب تیم باشگاهی اش وی را دچار مشکل می کند به همین دلیل احتمال غیبت وی مقابل ذوب زیاد است.

در هیات مدیره استقلال تصویب شد؛
پاداش استقلالی‌ها به قدرت حریف بستگی دارد!

هیات مدیره استقلال روز یکشنبه این هفته هم مانند هر یکشنبه تشکیل جلسه داد و به بحث و بررسی مسائل مختلفی پرداخت. در این جلسه یکی از مواردی که در دستور کار هیات مدیره قرار داشت نحوه پرداخت پاداش پیروزی به بازیکنان بود.
بر اساس شنیده ها استقلالی ها از اینکه یک مبلغ مشخص برای پاداش پیروزی بر حریفان وجود ندارد ناراحت هستند واز این رو هیات مدیره به بررسی این موضوع پرداخت و گفته می شود نتیجه حاصله هم موضوع چندان جدیدی نبود.

شنیده می‌شود قرار شده که پاداش بازیکنان به قدرت حریفان استقلال بستگی داشته باشد و آنها در صورت پیروزی بر حریفان قدرتمند مبلغ بیشتری را دریافت کنند. ظاهرا این تصمیم به خاطر ایجاد انگیزه برای حضوری قدرتمندتر برابر حریفان درجه یک می باشد.

انتهای پیام/











تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن