تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815716161




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال از آثار شفیعی کدکنی و «بی‌شعوری»


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


فرهنگ و ادب > بازار نشر پرفروش‌های کتاب/
استقبال از آثار شفیعی کدکنی و «بی‌شعوری»
کتاب‌های «چشيدن طعم وقت»، «درويش ستيهنده» و «زبان شعر در نثر صوفيه» از محمدرضا شفیعی کدکنی و کتاب «بی‌شعوری» اثر خاویر کرمنت از جمله کتاب‌های پرفروش شهر کتاب مرکزی در نیمه دوم شهریور هستند.



به گزارش خبرگزاری مهر، با انتشار فهرست کتاب‌های پرفروش فروشگاه مرکزی شهر کتاب در نیمه دوم شهریور، پرفروش‌ترين كتاب‌های حوزه تاريخ، روانشناسی، داستان، شعر، دفاع مقدس، كودك، نوجوان، دين و عرفان، هنر، علم و آموزشی معرفی شدند که در میان آن‌ها می‌توان 3 اثر «چشيدن طعم وقت»، «درويش ستيهنده» و «زبان شعر در نثر صوفيه» از محمدرضا شفیعی کدکنی و کتابی مانند «بی‌شعوری» از خاویر کرمنت را مشاهده کرد. به این ترتیب، کتاب‌هایی که بین آثار تاریخی به بیشترین فروش دست پیدا کرده‌اند، عبارت‌اند از: «دايره‌المعارف مصور تاريخ مافيا»، «دريغ است ايران كه ويران شود»، «تاريخ ايران مدرن»، «دو قرن سكوت»، «توپ‌های ماه اوت» و «دايره‌المعارف مصور تاريخ زندگی امام خمينی (ره)». در قفسه کتاب‌های داستانی نیز می‌توان کتاب‌های پرفروش را به این ترتیب مشاهده کرد: «فرصت دوباره»، «چاه به چاه»، «ترس و لرز (نگاه)»، «زيباتر»، «از همان راهی كه آمدی برگرد»، «مرد صد ساله‌ای كه از پنجره فرار كرد و ناپديد شد» و «داستان‌های نيويوركر». «آن‌ها»، «ضد»، «خطاب به پروانه‌ها و چرا من ديگر شاعر نيمايی نيستم»، «گريه‌های امپراتور» و «مجموعه اشعار سيمين بهبهانی» هم پرفروش‌های حوزه شعر هستند. در میان کتاب‌های فلسفی هم کتاب‌های «فلسفه ترس»، «تاريخچه كوتاهی از فلسفه»، «مرگ»، «خرد گفتگو» و «درس» مورد بیشترین استقبال قرار گرفته‌اند. اسامی کتاب‌های پرفروش هنر در این مدت عبارت‌اند از: «چند‌نامه به هنرمندی جوان»، «خاطرات هنرمندی جوان»، «نمادپردازی امر قدسی و هنرها»، «مفاهيم كاربردی زبان بدن در عكاسی»، «فلسفه فيلم نوآور» و «عكس». «بی‌شعوری»، «من (تجربه هنر و زندگی 7)»، «چهار ميثاق (كتاب خرد سرخ‌پوستان تولتك)»، «ژرفای زن بودن (چرخه قهرمانی زنان در سفر زندگی)»، «بخشودن (تجربه و هنر زندگی 2)» و «بازی‌ها» هم در ابتدای فهرست پرفروش‌های کتب روانشناسی قرار گرفته‌اند. «بنيانی علمی برای جهان عقلانی»، «جهان در پوست گردو»، «تاريخچه زمان» و «استاد عشق» عناوین پرفروش کتاب‌های علمی بوده و در بین کتاب‌های آموزشی هم این کتاب‌ها به بیشترین فروش دست پیدا کرده‌اند: «504 واژه كاملا ضروری»، «Oxford Word Skills Intermediate CD»، «خودآموز مكالمات انگليسی در 90 روز به شيوه نصرت»، «(Cambridge English IELTS 9 with Answers (CD»، «Oxford Word Skills Basic CD» و «آموزش رنگ‌ها». در میان پرفروش‌های قفسه آثار دین و عرفان هم می‌توان نام کتاب‌هایی چون «چشيدن طعم وقت»، «درويش ستيهنده»، «زبان شعر در نثر صوفيه»، «فصوص‌الحكم» و «راه كمال» را دید.

«من زنده‌ام»، «همت»، «شهدا»، «خروش لاجوردی» و «جاده جنگ» هم در این مدت، در میان کتاب‌های حوزه انقلاب و دفاع مقدس از بیشترین میزان فروش برخوردار بوده‌اند.

عناوین پرفروش‌های کتاب نوجوان هم به این ترتیب است: «خاطرات يك بچه چلمن 9 (بدشانسی از نوع خفن)»، «قصه‌های اميرعلی 3»، «غرور و تعصب (عاشقانه‌های كلاسيك 5)»، «ماتيلدا»، «بخت پريشان» و «ماجرای عجيب سگی در شب» «كتاب چهره‌سازی»، «140 بازی فكری با بچه‌ها (از تولد تا 3 سالگی)»، «چطور بايد در مدرسه زنده ماند» و «تو كجايی» هم عنوان کتاب‌های پرفروش قفسه کودک این فروشگاه هستند.


۱۳۹۳/۷/۸ - ۱۲:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن