تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802774903




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امضاء تفاهم نامه همکاري هاي علمي و فرهنگي واحد علوم و تحقيقات با شرکت نوسازي عباس آباد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ مهر ۱۳۹۳ (۱۴:۳۸ب.ظ)
امضاء تفاهم نامه همکاري هاي علمي و فرهنگي واحد علوم و تحقيقات با شرکت نوسازي عباس آباد تفاهم نامه همکاري واحد علوم و تحقيقات با شرکت نوسازي عباس آباد با هدف مشارکت، تبادل و بهره مندي از خدمات و تخصص هاي علمي، آموزشي، پژوهشي و اجرايي متقابل و توانايي هاي بالقوه و بالفعل در امر توسعه و اهداف سازماني براي مدت 10سال امضاء شد.
به گزارش خبرگزاري موج، براساس اين تفاهم نامه، اين واحد به اتخاذ سياست ها و تدابير لازم جهت بکارگيري ظرفيت هاي دانشگاه و مراکز پژوهشي مرتبط با آن براي پاسخ گويي به نيازمندي ها و مطالبات علمي، آموزشي و پروژه هاي اجرايي موردنياز شرکت نوسازي عباس آباد ، استفاده از امکانات تجهيزات آزمايشگاهي و اندازه گيري آموزشي و پژوهشي دانشگاه و هدايت برخي از پروژه ها و پايان نامه هاي تحصيلات تکميلي کارشناسي ارشد و دکتري در ارتباط با نيازهاي شرکت، برگزاري سمينارها ، کارگاه ها و دوره هاي آموزشي کوتاه مدت موردنياز متعهد مي شود.
همچنين براساس اين تفاهم نامه، شرکت نوسازي عباس آباد نيز حمايت هاي لازم را در جهت بکارگيري ظرفيت هاي علمي و فرهنگي دانشگاه براي نياز هاي شرکت اعمال خواهد نمود.
دکتر مجيد عباسپور مشاور رياست دانشگاه و رئيس دانشکده محيط زيست و انرژي واحد علوم و تحقيقات در حاشيه انعقاد تفاهم نامه همکاري با شرکت نوسازي عباس آباد ، با اشاره به اهميت و گستردگي فعاليتهاي اين شرکت و موقعيت جغرافيايي ويژه آن در بافت تهران گفت: با توجه به ظرفيت هاي موجود در اين مجموعه، شرايط مطلوبي براي همکاري هاي دو جانبه ميان شرکت نوسازي عباس آباد و واحد علوم و تحقيقات باهدف پياده سازي طرح ها با تکنولوژي نوين در حوزه هاي انرژي، محيط زيست و نيز ساير زمينه هاي علمي و فرهنگي فراهم شده است.
رئيس دانشکده محيط زيست و انرژي واحد علوم و تحقيقات، يکي از نياز هاي فعلي کشور را پرداختن به بحث آب، انرژي و محيط زيست دانست و ادامه داد: با توجه به بروز بحران انرژي در جهان، گسترش بهره برداري از انرژي هاي پاک و تجديد پذير در کشور از طريق وزارتخانه ها و دستگاه هاي اجرايي ذيربط شايسته پيگيري مي باشد.
رئيس دانشکده محيط زيست و انرژي واحد علوم و تحقيقات، تصريح کرد: فرهنگ سازي براي به کار گيري روش هاي نوين توليد انرژي هاي تجديد پذير و صرفه جويي در انرژي و بهره گيري از تکنولوژي هاي نوين در دستور کار مديريت کلان واحد علوم و تحقيقات قرار دارد.
دکتر اردشيرنوريان، مدير عامل شرکت نوسازي عباس آباد نيز انعقاد اين تفاهم نامه را اقدامي ماندگار دانست و گفت: بهره گيري از ظرفيت هاي علمي و تخصصي و دعوت از متخصصان و نخبگان کشور براي فعاليت و ايجاد ارتباط منطقي ميان دانشگاه و صنعت در جهت توسعه پايداردر دستور کار شهرداري تهران قرار دارد.
وي با اشاره به سابقه طولاني مجموعه 560 هکتاري عباس آباد، تبديل اين مجموعه به نماد تجلي تمدن ايراني - اسلامي را از اهداف شهرداري تهران دانست .
دکتر نوريان با بيان اينکه توسعه مجموعه عباس آباد در راستاي اهداف سند توسعه ملي ايران و تبديل شدن آن به قدرت برتر منطقه است، گفت: ظهور مفاهيم کليدي در ادبيات سياسي و اجتماعي معاصر موجب نيل به توسعه پايدار و تحقق شعار "ما ميتوانيم" است.
وي گفت: شهرداري تهران درنظر دارد اراضي عباس آباد را مطابق سند راهبردي ويژه آن، به منطقه نمونه علمي، ترافيکي، اجتماعي، فرهنگي و ... کشور تبديل نمايد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن