تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه از حق دَم مى زند با سه ويژگى شناخته مى شود: ببينيد دوستانش چه كسانى هستند؟ نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820588887




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عزم جدي مسئولان براي حل مشکلات گردشگري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مهر ۱۳۹۳ (۱۱:۱۵ق.ظ)
استاندار قم مطرح کرد؛ عزم جدي مسئولان براي حل مشکلات گردشگري استاندار قم گفت: در تلاش هستيم تمام مشکلات بخش خصوصي در گردشگري را تا جايي که در توان داريم برطرف کنيم و همه مديران و مسئولان نيز براي حل کردن مسائل گردشگري عزم خود را جزم کرده‌اند.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام محمدصادق صالحي‌منش در نشست صميمي با سرمايه‌گذاران گردشگري که در تالار امام رضا(ع) استانداري برگزار شد، سفر هيئت چين به قم را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: چين يک کشور بزرگ در حال توسعه است و مانند کشور ايران ايام نوروز دارد که در اين زمان سفر به صورت ميلياردي انجام مي‌شود، ولي زماني که به آنها حضور سالانه 30 ميليون مسافر در قم گزارش شد براي آنها باورپذير نبود.
وي افزود: استان قم داراي ساختار مطلوبي است و توانسته با وجود مشکلات فراوان در برابر خشکسالي مقاومت کند و هر زماني که مشکلي به وجود آمده در کمترين زمان نسبت به رفع مشکل اقدام شده است تا مردم مشکل قطعي برق و آب نداشته باشند.
استاندار قم با بيان اينکه در استان قم 2 هزار قطعه زمين بي‌استفاده داريم، گفت: اين زمين‌ها مالکان فقيري دارند که نمي‌توانند از ملک خود به نحو احسن بهره ببرند به همين دليل به شهرداري قم پيشنهاد شد که براي رونق اين زمين‌ها شهرداري به همراه سرمايه‌گذار يا بانک با مالک شريک شوند و نسبت به تغيير کاربري اين املاک اقدام کنند.
وي اضافه کرد: در صورتي که اين طرح به صورت عملي اجرايي شود زمين‌ها و گاراژهايي که در قم محل تجمع زباله شده است از حالت موجود خارج شده و موجب رونق و آباداني شهر مي‌شود.
صالحي‌منش ادامه داد: با وجود اينکه طرح ارائه شده طرحي شفاف و کار آمد بود توسط شخصي سنگ‌اندازي صورت گرفت و از اجراي طرح ممانعت به عمل آمد که ناراحتي شهردار را نيز به دنبال داشت.
وي با اشاره به سفر يک روزه دکتر آخوندي وزير راه و شهر سازي به استان قم گفت: آنچه وزير راه و شهرسازي را نگران مي‌کرد تخصيص دادن زمين براي اجراي برخي پروژه‌ها و اجرايي نشدن آن بود.
استاندار قم با بيان اينکه زمين يک نعمت الهي است و بايد قدر آن را بدانيم تصريح کرد: برخي افراد ارزش زمين را نمي‌دانند و پس از زخمي کردن زمين آن را رها مي‌کنند به همين دليل کسي نمي‌تواند استفاده مطلوب از آن زمين ببرد.
وي با اشاره به نگاه مسئولان استاني در 9 ماه اخير به سرمايه‌گذاران بخش خصوصي بيان کرد: مسئولان استاني در قم نگاه حمايتي از سرمايه‌گذاران را دارند تا جايي که چندين مورد زمين که مربوط به منابع طبيعي و جهاد کشاورزي بود در اسرع وقت تحويل سرمايه‌گذاران شد.
صالحي‌منش اضافه کرد: به دليل سياست‌هايي که رهبر معظم انقلاب دارند نسبت به نام‌گذاري سال جاري با همان سياست مدبرانه اقدام کردند با سياست دولت کنوني که تدبير و اميد است کارها با همت و اراده جدي و کلان در حال پيگيري است.
وي با بيان اينکه دولت بايد از تصدي‌گري خارج شود، تصريح کرد: دولت بايد از اين پس نظارت و بررسي را برعهده بگيرد و سرمايه گذاران بخش خصوصي نسبت به انجام کارها اهتمام داشته باشند.
استاندار قم در بخش ديگري از سخنان خويش به حضور توريست‌هاي خارجي در شهرهاي ايران اشاره کرد و گفت: توريست‌هاي آمريکايي در شهرهاي شيراز و اصفهان حضور پيدا مي‌کنند و از مناطق تفريحي و گردشگري اين شهرها بازديد مي‌کنند.
وي با تاکيد بر اينکه گردشگر در هر محيطي وارد شود خود را با آن محيط وفق مي‌دهد، بيان کرد: بايد از حضور توريست‌ها در قم استقبال کنيم زيرا اين شهر ظرفيت‌هاي فراواني در پذيرش توريست دارد.
صالحي‌منش با بيان اينکه نبايد نگران وضعيت ظاهري توريست‌ها و گردشگران در اين شهر باشيم، گفت: گردشگران با هر دين و مذهبي که باشند زماني که به قم بيايند خود را با اين محيط همسان مي‌کنند.
استاندار قم ادامه داد: در تلاش هستيم تمام مشکلات بخش خصوصي در گردشگري را تا جايي که در توان داريم برطرف کنيم و همه مديران و مسئولان نيز براي حل کردن مسائل گردشگري عزم خود را جزم کرده‌اند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن