تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819844051




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گردشگری، صنعتی که می تواند اصفهان را از مشکلات اقتصادی نجات دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: گردشگری، صنعتی که می تواند اصفهان را از مشکلات اقتصادی نجات دهد اصفهان- ایرنا- روزنامه «اصفهان امروز» در شماره روز شنبه خود در گزارشی با عنوان ˈگردشگری صنعتی سودمند در سایه بهبود تعاملات بین المللیˈ، این صنعت را راه نجات مشکلات اقتصادی اصفهان بیان کرده است.


اصفهان امروز در این گزارش نوشته شده است: صنعت گردشگری از جمله صنایع موثر در ایجاد اشتغال بالا در کشور است و این صنعت در کنار افزایش فرصت های شغلی مستقیم و غیرمستقیم در کشور، نقش مهمی در کاهش و رفع تدریجی وابستگی به درآمدهای نفتی خواهد داشت.
در این گزارش به کم کاری تعاونی ها در توریسم اشاره و بیان شده است: تعاونی های گردشگری می توانند در حوزه تبلیغات، پذیرش، راهنمایی، اسکان، مسافرت، رستوران داری، هتلداری، صنایع دستی و حمل و نقل فعالیت های خود را گسترش دهند.

** اصفهان زیبا
این روزنامه در صفحه اقتصاد و صنعت در گزارشی با عنوان "صنعت نساجی اصفهان نگاه دلسوزانه مسوولان را می طلبد" ، واردات پوشاک خارجی را مهمترین مانع رشد نساجی دانسته است.
در این گزارش با شاره به نظر کارشناسان صنعت نساجی ایران، این صنعت فاقد برنامه ریزی دقیق و علمی برشمرده و گفته شده است: روزگاری صنعت نساجی ایران از پررونق ترین و ارز آورترین صنایع بود اما متاسفانه این روزها این قدیمی ترین صنعت ایرانی، با مشکلات بسیار زیاد دست و پنجه نرم می کند.

** نسل فردا
نسل فردا در عنوان نخست روزنامه امروز خود در خبری با عنوان "پیام های توهین آمیز کنترل می شوند" درباره «وایبر» و «واتس آپ» و انتشار پیام های توهین آمیز در فضاهای مجازی به نقل از رییس پلیس فتا ناجا می نویسد: پرونده هایی توسط پلیس فتا پیگیری و به نتیجه رسیده است و متخلفان باید بدانند پیام های خصوصی در وایبر و واتس آپ و ... توسط پلیس فتا قابل کنترل است.
سردار سید کمال هادیانفر گفته است: دستگاه های امنیتی با عوامل انتشار اینگونه پیام ها در فضای مجازی برخورد می کنند و در زمان حاضر مرکز ملی کمیسیون تعیین مصادیق مجرمانه در این زمینه مسوول رسیدگی است.
این روزنامه همچنین در گزارش "لوازم التحریر غربی و هجوم خاموش قهرمانان پوشالی" به وفور لوازم التحریرهای با تصاویر گزینش شده غربی در بازارهای فروش با توجه به مطرح بودن تولید لوازم التحریر با طرح های ملی در دو سال اخیر پرداخته است.
گزارش روزنامه نسل فردا، حل این مسئله را نیازمند تعامل و ارتباط میان سازمان صداو سیما و تولیدکنندگان لوازم التحریر با شاخصه های بومی برشمرده است.

** نصف جهان
این روزنامه در گزارشی با عنوان "مسئله حیاتبخش اصفهان آب، آب و آب است" به انتقاد دو نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی از وضعیت آب پرداخت.
حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان و حجت الاسلام موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان مهمترین مطالبه خود را در این باره، اعمال مدیریت واحد زیر نظر وزارت نیرو و برخورد در شان ملت ایران با اصفهان بیان کردند.
گ / 7131 /607


22/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن