تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819918772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شفاف سازي غشاذر درباره بدهي ارزي به بانک تجارت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مهر ۱۳۹۳ (۱۲:۳۹ب.ظ)
شفاف سازي "غشاذر" درباره بدهي ارزي به بانک تجارت شرکت شير پاستوريزه پگاه طي ارسال اطلاعيه اي به سازمان بورس و اوراق بهادار درباره اثر توافقات شرکت با بانک تجارت براي پرداخت بدهي هاي ارزي شفاف سازي کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين اطلاعيه آمده است، بدهي ارزي شرکت شير پاستوريزه پگاه اذربايجان غربي به بانک تجارت به مبلغ اول دوره 484 ميليارد و 793 ميليون ريال مربوط به ماشين آلات خريداري شده، با توجه به توافقات صورت گرفته با بانک تجارت با پرداخت 31 ميليارد و 132 ميليون ريال به صورت يکجا تسويه مي شود و مبلغ 200 ميليارد ريال از مبلغ مذکور نيز توسط شرکت صنايع شير ايران پرداخت شده است.
در ادامه اين اطلاعيه آمده است، از اين بابت هزينه استهلاک دارايي هاي مربوط به سال جاري به مبلغ 9015 ميليون ريال کاهش مي ياد و تأثير آن با فرض ثبات تمامي مفروضات پيش بيني صورت گرفته، با ازاي هر سهم 22.5 ريال است.
خاطر نشان مي شود، با توجه به اينکه ثبت مابه التفاوت تسعير ارز در تاريخ 29 اسفند92 منظور شده بود بنابراين براي آن استهلاک منظور نشده و از بابت استهلاک انباشته تعديلي ندارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن