تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شمار قطره هاى آبها و ستارگان آسمان و ذرات گردوغبار پراكنده در هوا وحركت مورچه برسنگ ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820530889




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راجرز: بالوتلي مي‌تواند به سطح سوارز برسد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: راجرز: بالوتلي مي‌تواند به سطح سوارز برسد
برندن راجرز، سرمربي ليورپول عنوان کرد که ماريو بالوتلي مهاجم کلاس جهاني نيست ولي اگر از استعدادش استفاده کند، مي‌تواند به سطح لوئيس سوارز برسد.

به گزارش "ورزش سه"، سوارز در تابستان با 88 میلیون یورو، از لیورپول راهی بارسلونا شد و بالوتلی با 20 میلیون یورو، برای جایگزینی او خریداری شد. راجرز معتقد است که ماریو باید به رد پای سوارز در آنفیلد نگاه کند و طبق ان پیش برود.

او در جمع خبرنگران گفت: "سوارز از استعدادش استفاده کرد. وقتی به اینجا آمد، بازیکن کلاس جهانی نبود ولی به عنوان یک فوق ستاره به بارسلونا رفت. دلیل این اتفاق، ثبات او در گلزنی و سطح بالای بازی هایش بود.کلاس جهانی یعنی بیشترین حد ثبات.

فکر می‌کنم ماریو پتانسیل کلاس جهانی شدن را دارد. نمی‌توان او را با سوارز مقایسه کرد ولی ماریو به عنوان یک مهاجم ملی به تیم ما اضافه شد و استعداد بالایی دارد."

راجرز در پاسخ به این سوال که آیا بالوتلی جایگزین سوارز بوده گفت: " بله احتمالا همینطور است. مقایسه ای بین دو بازیکن نیست. لوئیز در زمان حضورش بسیار مفید بود . ثبات بسیار بالایی در گلزنی و ایجاد گل داشت. ماریو متفاوت است. او تجربه های متفاوتی در 24 سالگی دارد. او به اینجا آماده تا در سطح جهان مطرح شود. برای او، ثبات در کیفیت بسیار مهم است."




براندون راجرز(سرمربي)ماريو بالوتليليورپول


1393/07/04 15:19  تعداد بازدید: 1,386





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن