تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه نيّت درست داشته باشد، دل سالم و پاك دارد، زيرا سالم داشتن دل از وسوسه هاى شيط...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798416888




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیلم: نوای کمانچه و موسیقی لری علی‌اکبر شکارچی را بشنوید |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: فیلم: نوای کمانچه و موسیقی لری علی‌اکبر شکارچی را بشنوید
با پایان تابستان، گالری‌ها و مجموعه‌های فرهنگی که تعطیل بودند نیز فعالیت‌هایشان را از سر گرفتند و فصل شلوغی پیش روی حوزه هنر است؛ فصلی که دعوت‌تان می‌کنیم این آخر هفته آن را با بازدید از چندین برنامه آغاز نمایید...
کد خبر: ۴۳۷۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۳:۵۲ - 25 September 2014




نخستین هفته پاییز در حالی به آخرین روز خود می‌رسد که با پایان تابستان، گالری‌ها و مجموعه‌های فرهنگی که تعطیل بودند نیز فعالیت‌هایشان را از سر گرفتند و فصل شلوغی پیش روی حوزه هنر است؛ فصلی که دعوت‌تان می‌کنیم این آخر هفته آن را با بازدید از چندین برنامه آغاز نمایید اما پیش از آن، نوای کمانچه و موسیقی لری استاد علی‌اکبر شکارچی را بشنوید.

به گزارش «تابناک»، این هفته، گالری فرامرزی نمایشگاه «برهوت» را با ارائه آثاری از مارکو گریگوریان، ایران درودی، پرویز کلانتری، جلال شباهنگی، علی فرامرزی و مصطفی دشتی از جمعه ۴ مهرماه افتتاح می‌کند. این نمایشگاه تا ۲۴ مهر ماه در گالری فرامرزی به نشانی میدان ونک، خیابان ونک، کوچه ارم، پلاک ۶ ادامه خواهد داشت.

گالری ساربان در اولین برنامه فصل پاییز‌ش روز جمعه ۴ مهر ماه میزبان افتتاح نمایشگاه گروهی خوشنویسی با عنوان ˝سیاه مشق از نگاه خوشنویسان امروز˝ می‌شود. این نمایش تا ۱۲ مهر ماه همه روزه بجز سه شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این آثار به گالری ساربان واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان صابونچی (مهناز)، کوچه مهماندوست، شماره ۸ مراجعه و یا با شماره تلفن ۸۸۵۰۴۲۲۶ تماس حاصل کنند.


فیلم: نوای کمانچه و موسیقی لری شکارچی را بشنوید



گالری شیلا از جمعه ۴ مهر نقاشی‌های مرتضی اسدی را با عنوان "خیال ایرانی" افتتاح می‌کند. گالری شیلا در خیابان ولی عصر، بالا‌تر از طالقان، کوچه گیلان، پلاک ۲، واحد ۱ واقع است.

گالری ایست، از پنج شنبه ۳ مهر چهارمین فستیوال "سی پرفورمنس، سی هنرمند، سی روز" را افتتاح می‌کند. این نمایش تا ۱۶ آبان ماه در گالری ایست به نشانی میدان ونک، خیابان شهید خدامی، شماره ۴ ادامه خواهد داشت.

گالری گلستان از ۴ مهرماه میزبان نمایشگاه نقاشی مرجان نعمتی می‌شود. علاقمندان می‌توانند تا چهارشنبه ۹ مهر از این نمایشگاه در گالری گلستان به نشانی خیابان دولت، خیابان کماسایی بازدید کنند.

گالری ۶، نمایشگاه گروهی عکس با عنوان "زمین بازی" را از جمعه ۴ مهر افتتاح می‌کند. گالری ۶ در خیابان میرزای شیرازی، کوچه بیستم، پلاک ۲ واقع است.

گالری زیرزمین دستان از ۴ تا ۱۲مهر نمایشگاه انفرادی طراحی بهاره نوابی با عنوان "تعادل انعکاس" را افتتاح می‌کند. گالری زیرزمین دستان در خیابان فرشته، خیابان بیدار، شماره ۶ واقع است.

گالری کاوه هم از جمعه ۴ مهر نمایشگاه آثار تاریخی فلز ایران را میزبانی می‌کند. گالری کاوه در خیابان ظفر، انتهای فریدافشار، خیابان دولتشاد غربی، کوچه پروین، کوچه تایباد، پلاک ۲۶ واقع شده است.

گالری آن سومین نمایشگاه انفرادی نازگل انصاری نیا در این گالری را با عنوان "پوست انداختن" جمعه ۴ مهر افتتاح می‌کند. دو مجموعه از آخرین آثار نازگل انصاری نیا، با عناوین "ساخت و پرداخت" () ۱۳۹۲ و "پوسته" () ۱۳۹۳ که هر یک به نوعی به تغییرات در معماری شهرتهران می‌پردازند در این نمایشگاه به نمایش در خواهند آمد. گالری آن در ونک خیابان سئول جنوبی شماره ۴۰ واقع شده است.

گالری سیحون جمعه ۴ مهر افتتاح نمایشگاه انفرادی زیبا پشنگ را میزبانی می‌کند. این نمایش تا ۱۶ مهر در گالری سحون به نشانی خیابان وزرا، کوچه چهارم، شماره ۱۱ ادامه خواهد داشت.

گالری هفتان، نمایشگاه کاریکاتور کیارش موافق، هنرمند نوجوان را افتتاح می‌کند. هفتان در میدان هفت تیر - خیابان بهارشیراز - خ. سلیمان خاطر- کوچه ابرار غربی پلاک ۶۵ واقع است.

گالری ترانه باران، از جمعه نمایشگاه اثار نقاشیخط سید مهدی علوی و علی مهری را با عنوان "از ظهور حرف تا ترکیب رنگ" را افتتاح می‌کند. ترانه باران در خیابان شریعتی، پل رومی، نبش کوچه اردلان، پلاک ۲۷، واحد ۲ واقع است.

گالری عقیلی جمعه ۴ مهرماه آثار هنرمند جوان، زهرا جعفری را با عنوان "لارژا" "La rosa" به نمایش درمی آورد. در این نمایشگاه ۲۵ اثر این هنرمند جوان که سابقه برگزیده شدن در جشنواره‌های تجسمی فجر، جشنواره تجسمی جوانان و چندین فستیوال دیگر را دارد به نمایش درخواهد آمد. این نمایش تا شانزدهم مهرماه در گالری عقیلی واقع در شهرک غرب، خیابان سیمای ایران، روبروی بیمارستان لاله، خیابان پنجم، گذر فروردین، پلاک ۱۲، دایر خواهد بود.

گالری شکوه جمعه ۴ مهرنمایشگاه نقاشی‌های شیدا وفایی‌زاده را افتتاح می‌کند.
وفایی‌زاده آثاری از مناظر و مکان‌های مختلف دنیا چون ایتالیا، پاریس و ایران را در کنار فضاهایی آبستره و نمایی از گل‌ها و فیگورهای مختلف به تصویر کشیده است. این نمایشگاه تا چهارشنبه نهم مهرماه ۹۳ دایر خواهد بود و علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۴ تا ۸ بعد از ظهر از این آثار در گالری شکوه واقع در چهار راه فرمانیه، بلوار شهید اندرزگو، خیابان شهید سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، پلاک۹ دیدن نمایند.

گالری آتبین جمعه ۴ مهر نمایشگاه انفرادی نقاشی‌های آبستره ابوالفضل لیره را افتتاح می‌کند.
گالری آتبین در ضلع جنوب چهارراه پارک وی، خیابان تورج، خیابان خاکزاد، شماره ۴۲ واقع است.

گالری هفت ثمر هم از جمعه 4 مهر میزبان نمایشگاه گروهی چاپ دستی با عنوان "چهارسو" می شود. گالری هفت ثمر در خیابان مطهری، خیابان کوه نور، کوچه پنجم، شماره ۸ واقع است.

گالری ماه مهر تا ۷ مهرماه میزبانی نمایشگاه گروهی طراحی را ادامه می‌دهد. در این نمایشگاه آثاری از شهریار اختری، مهرنوش اسکندری، میترا خارستانی، نیکناز خالدزاده، مهناز سید اختیاری، مجیدرضا عیوضی، امیر محمودیان، مهسامرسی، کتایون مسعودی، زهرا نجف‌زاده، سامیار همتی‌نژاد، آرمیتا یورتچی به نمایش گذاشته می‌شود. گالری ماه مهر در بلوار آفریقا، کوچه نیلوفر، شماره ۷ واقع شده است.

گالری الهه همچنان تا ۷ مهر میزبان دومین بخش نمایشگاه دوره پنجم پرسبوک با موضوع آب است. گالری الهه در بلوار آفریقا، انتهای گلفام، بن بست امینی، شماره ۳ واقع شده است.

گالری راه ابریشم که از ۲۸ شهریورماه میزبان نمایشگاه عکس عکاس آلمانی زیبله برگمان شده است در ادامه این نمایش ۳ بخشی این هفته مجموعه جدیدی از این هنرمند را به نمایش درمی آورد. گالری راه ابریشم در خیابان لواسانی فرمانیه، جنب شهروند پلاک ۱۰۳ واحد ۲ واقع شده است.

گالری آران تا چهارشنبه ۹ مهر همچنان میزبان نمایشگاه نقاشی حمید حمایتیان با عنوان اباحت می‌ماند. این نخستین نمایشگاه حمایتیان است و او پیش‌تر در نمایشگاه‌های گروهی متعددی شرکت کرده است. گالری آران در بلوار کریم خان، خیابان خردمند شمالی، کوچه دی دی پلاک ۹ واقع شده است.

گالری والی تا ۲۸ مهر نمایشگاه مجسمه‌ها پگاه حاجی‌محمدی با عنوان "اسطوره رهایی" را میزبانی می‌کند. گالری والی در میدان ونک، خیابان تک جنوبی، خیابان شهید خدامی (بیژن)، شماره ۷۲ واقع است.

گالری ماه تا ۵ مهرماه همچنان میزبان نمایشگاه تابستانه خود شامل آثار نقاشی و مجسمه ۵۰ هنرمند نامدار ایرانی است. در این نمایشگاه آثاری ازاحمد پرمو، احمد مرشدلو، افشین پیرهاشمی، امیر حسین زنجانی، بهمن جلالی، پروانه اعتمادی، پویا آریان‌پور، جعفر روح بخش، حسین احمدی نسب، حسین زنده رودی، حسین کاظمی، رامین جمشیدی، رسول اکبرلو، رضا بانگیز، رضا بهاروند، رضا درخشانی، رضا امیر یار احمدی، رضوان صادق‌زاده، ژازه طباطبایی، ساغر پزشکیان، سیراک ملکنیان، شهریار احمدی، شیما اسفندیاری، صادق تبریزی، عسل فلاح، علی نصیر، علیرضا اسپهبد، علیرضا دیانی، فربد مرشد‌زاده، فرزانه حسینی، فریده لاشایی، قاسم حاجی‌زاده، قاسم محمدی، لیلا رضوانی، محمد احصایی، محمد رحیمی، مسعود عربشاهی، مقداد لرپور، مهدی فرهادیان، مهشید عزیز محسنی، نازنین اصغر‌زاده، ناصر اویسی، نصرالله افجه‌ای، نصرت الله مسلمیان، نیما بهنود، هانیبال الخاص و واحد خاکدان به نمایش گذاشته شده است. گالری ماه در خیابان آفریقا، بلوار گلستان، شماره ۲۶ واقع شده است.

گالری اثر تا ۱۱ مهرماه میزبان نمایشگاه نقاشی پیام مفیدی خواهد بود. گالری اثر در کریم خان زند، خیابان ایرانشهر، کوی برفروشان، شماره‌ ۱۶ واقع شده است.

فرهنگسرای نیاوران تا ۲۱ مهرماه میزبان نمایشگاه "رهایی" خواهد بود. 80 تن از هنرمندان تجسمی کشور در حمایت از مردم مظلوم غزه و برای مقابله با جنایت‌های رژیم صهیونیستی، نمایشگاهی از آثار خود را با عنوان "رهایی" در گالری‌های شماره یک و دو فرهنگسرای نیاوارن برپا کرده‌اند.




















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن